Posts by MarcoBoekholt

ik heb een inlog systeem maar nu wil ik de systeem in me site zetten toen ik de site uploade kreeg ik deze melding

Citaat

Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/marco/public_html/Project/index.php on line 143

en dit is me index.php code

Pls help me.

even een vraagje :D

wat is interpunctie ben nog 14 jaar XD

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.12.11 18:23:38:
    UPDATE: 10-12-2011 18:24

Nieuws / welkom verandert
    Projecten onderaan minimaal 2.

Wat is er nog fout
    de vakje waar het tekst van welkom op in staat

en als het mag heb ik even de weblayout van criminalspoint gebruikt al voorbeeld

Citaat van Luc

Categorie aangepast, dit is een check topic dus hoort hij daar ook thuis, let daar voortaan op.

Ok ty sorry daarvoor,

En er is een update Login helemaal verandert met jQuery script.

Hey Cp leden,

Ik ben van plan om mijn originele site waar mijn projecten op te komen staan af te maken, ik probeer ook door middel van mijn nieuwe (aankomende) site ook jQuery in te verwerken om zo mijn ervaring op te doen.

hier de URL link: http://intern.robbytu.net/~marco/Project/

hij is nog niet volledig klaar maar ik probeer morgen hem af te maken en te krijgen :D dan kunnen jullie vol op jullie tips geven wat er beter of wat goed is.

Met vriendelijke groet.

Marco Boekholt

Update!

heb de tips van Dein gebruikt hopelijk lijkt dit een beetje
    en een nieuwe foto

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.12.11 12:57:50:
    weet iemand nog goeie aanpassing tips ?

Citaat van Dein

Boven of onderaan je content zou je eventueel 3 kolommen met bijvoorbeeld jou 3 sterkste punten of opties met wat informatie en een lees meer link of button.

Je zou ook een sidebar kunnen maken die je scheidt een rode lijn waar je laatste nieuws, twitter, laatste reacties etc. in zet.

Verder kun je best de kleur boekholt.nl wat veranderen aangezien deze niet echt past bij rood en onduidelijk is.

dankje voor deze tips hier kan ik wel iets mee ik zal kijken wanneer ik het aanpas want ben tv aan het kijken (xD)

Citaat van Joyeria

Doe iets met de content.. Het lijkt niet meer 1 geheel te zijn. Laat het niet wit, vul het met iets op! ;)

Dat is juist de probleem XD ik weet niet wat ik erin moet zetten :S

heey cp leden.

ik heb een beetje hulp nodig omdat me creativiteit is weg gezakt (om prive en familie redenen)
    en nu weet ik niet meer wat ik bij mijn site moet doen graag zou ik nog wat tips hebben om deze layout snel te verkopen zodat ik niet blijf steken met dit design op me bureaublad. dit is de layout.

voor de klikkers klik hier

Hoe zie ik de tips graag.

Citaat

Wat kan er bij: zoals twitter box of iets anders
    Voorbeeld: Van site of een ander design

Groetjes marco

ik vond zelf TAG Gamers nog wel een leuke naam maar heeft u ook enige idee wat de afkorting van TAG is ? of is het enkel sinds een naam (afkorting zonder betekenis)

Zijn er nog mensen die nog iets weten we zijn nog niet helemaal tevreden we hebben over game animals, gaminators, maroengames en mjgames besproken maar we waren nog niet helemaal tevreden weet iemand nog een naam ?

Hey cp,

ik en me kameraad willen een youtube kanaal beginnen net als http://www.youtube.nl/dagelijkshd, maar we weten geen naam we vragen jullie om hulp.

wat mag er niet ik voor komen:

Citaat

het woord Dagelijks of hd
    Seksuele woorden
    Geen vreemde tekens of cijfer en Hoofd letters

het moet een makkelijke onhoudbare naam zijn.

groetjes
    marco en jeroen

ps. het moet te maken hebben met games omdat we daar videos over maken

Naar een tijdje uit de design wereld hebben gelegen vanwege school maak ik nu een design voor mij zelf waar al mijn projecten op te komen staan. Hij is nog niet af

Hier de site:

Klik hier om te vergroten

Tips

Citaat

Cijfer: 0 t/m 10
    Wat is goed:
    Wat kan er beter:
    jou mening:
    overige tips:

Gr. marco