Posts by MarcoBoekholt

Tja en kerstman heeft iets gevonden :D

het viel me niet direct op maar zag het opeens toen me pagina ver was ingezoomt met Ctrl en dan scrollen.

volgensmij klopt dit niet echt. klik maar op foto

als je goed kijkt zie je het

Citaat van ismail123

Op dit moment zie ik geen fout, heb je misschien een online voorbeeld van je werk?
    Wat ook handig kan zijn, indien je een fout weergave hebt, de tekst die erbij zat hier te vermelden.

ja ik zal even kijken of ik bij een kammeraad even op zijn phpmyadmin mag draaien voor online voorbeeld.

Tja een mooie script die alleen standaart status naam id e-mail en password (met md5) er in had maar nu heb ik in me database een nieuwe tabel aangemaakt genaamd: naam
    maar nu wil ik ervoor zorgen dat wanneer ze inloggn er komt te staan Welkom (hier de naam) ! maar dat lukt steeds niet heb van alles geporbeert.
    wie kan me kleine aanwijzingen geven.

hier login.php script waar het aan ligt.

Groetjes marco

Ik heb een login paneel die niet loopt via database -.-" dus niemand kan zich aanmelden, er kan maar 1 persoon op geregistreerd zijn ik ga hem nu omzetten naar een database, maar omdat ik niet echt veel zin heb om over me op aan te melden, en dan met een rot slome phpmyadmin systeem werken, wil ik jullie vragen of ik voor een weekje ofzo een gratis host mag of dat ik bij iemand op de server met phpmy admin, even tijdelijk mag draaien om de systeem te testen en verbeteren.
    weet iemand ook een mysql login systeem :D, die gratis en aardig goed is zodat ik me daarin kan verdiepen, het moet niet pro zijn, ik wil niet dat er standaard e-mail voor/achternaam enzovoort inzit, alleen gebruikersnaam, id en wachtwoord verder niks.

Met Vriendelijke groet,

Marco Boekholt

PS. is me interpunctie ofzo verbetert :P

ok maar Admin/functions.php bestaat wel maar ik heb het verandert en het werkt nog niet

mischien light het hier aan.

PHP
    <?php 
    session_start(); 
    include ('Admin/functions.php'); 

if(isset($_GET['status']) && $_GET['STATUS'] == "logout") { 
        log_out(); 
    }     
    ?>

of hier aan

idk ik heb het verandert maar ik kom niet verder