Sterke maviose,
hopelijk leuke jaren
Sterke maviose,
hopelijk leuke jaren
de komende 2 dagen thuis en bankhangen morge gourmetten met me ouders en dan maandag alleen met me vader (ouders zijn gescheiden :() dus zo ziet mijn 2 dagen eruit.
mag ik iemands msn mischien om zo vragen te stellen, want ik heb iemand op skype maar die is volgensmij weg
L.Groot: Let op!, e-mails uitwisselen is onder eigen verantwoordelijkheid en gebeurd niet in dit onderwerp maar altijd via PB.
Update zie config.php
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.11 19:39:50:
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/marco/public_html/Projecten/login-zelfscript/config.php on line 24
heb ik nu
nee maar weet iemand dan een oplossing heb de logout button gedaan moet alleen nog die andere 2 error`s
ik ben zonet begonnen met een login script die ik voor het eerst (dus me eerste script) zelf schrijf en geen kant en klare download.
maar nu stuit ik op 3 problemen
1. Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/marco/public_html/Projecten/login-zelfscript/config.php on line 27
2. als ik inlog komt er te staan
CitaatVerkeerde Gebruikersnaam of Wachtwoord
3. opgelost!
config.php -> ****** is alleen voor prive verder is het goed ingevult.
<?php
$host="******";
$username="******";
$password="******";
$db_name="******";
$tbl_name="******";
mysql_connect("$host", "$username", "$password") or die("cannot connect");
mysql_select_db("$db_name")or die("cannot select DB");
$username=$_POST['username'];
$password=$_POST['password'];
$email=$_POST['email'];
$username = stripslashes($username);
$password = stripslashes($password);
$email = stripslashes($email);
$username = mysql_real_escape_string($username);
$password = mysql_real_escape_string($password);
$email = mysql_real_escape_string($email);
mysql_query()
$sql="SELECT * FROM $tbl_name WHERE username='$username' and password='$password'";
$result = mysql_query($sql);
$count = mysql_num_rows($result);
if($count==1){
session_start();
$_SESSION["username"] = 'username';
$_SESSION["password"] = 'password';
$_SESSION["email"] = 'email';
header("location:login_panel.php");
}
else{
echo "Verkeerde Gebruikersnaam of Wachtwoord";
}
?>
Toon Meer
login.php
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>
</head>
<body>
<table width="300" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="1" bgcolor="#CCCCCC">
<tr>
<form name="form1" method="post" action="config.php">
<td>
<table width="100%" border="0" cellpadding="3" cellspacing="1" bgcolor="#FFFFFF">
<tr>
<td colspan="3"><strong>Login Systeem (made by marcoboekholt)</strong></td>
</tr>
<tr>
<td width="78">Gebruikersnaam</td>
<td width="6">:</td>
<td width="294"><input name="username" type="text" id="username"></td>
</tr>
<tr>
<td>Wachtwoord</td>
<td>:</td>
<td><input name="password" type="password" id="password"></td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td> </td>
<td><input type="submit" name="Submit" value="Login"></td>
</tr>
</table>
</td>
</form>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Toon Meer
login-panel.php
<?
session_start();
if(!session_is_registered(username)){
header("location:login.php");
}
?>
<html>
<body>
<p>Welkom <?php echo $_SESSION['username'] ?></p>
<p>
<input type="submit" name="logout" id="logout" value="logout" onClick="logout.php"></p>
</p>
</body>
</html>
Toon Meer
logout.php
groetjes,
Marco Boekholt
ik heb me wachtwoord opgevraagt en via via kreeg ik een bericht binnen op me e-mail en niet op me g-mail dat ik nog een account open heb staan op een e-mail adress [email protected] (mijnte dus) want heb mijn e-mail adress gekoppeld aan me gmail.
SLOTJE:slotje:
Heey cp,
ik had een account angemaakt youtube.nl/marcoboekholt
ik heb hem verwijdert (maar blijkbaar niet verwijdert uit de systeem van youtube.)
en wou hem vandaag weer aanmaken en nu blijkt dat alle aanmeld gegevens kloppen.
ik ben 14 jaar (klopt)
Aangemeld op (klopt ook)
14 okt 2011
weet iemand wat ik nu kan dan?
h4x0r666 als er een cooyright op ziet is dat wel illigaal Behalve met toestemming(bewijs)
Ik ga me vakantie besteden aan familie(<--- wordt moeilijk ouders zijn gescheiden -,-" ), computer en projecten
en ga nog opzoek naar een mooie kerst achtergrond.
mijn goede voornemens zijn.
Niet afhaken bij projecten
me kennis van PHP/MySQL verbeteren
vriendelijker worden
mensen meer helpen (eigelijk help ik bijna niet)
nieuwste updates die voor de ds is,
mensen moeten een vraag kunnen stellen en die andere mensen kunnen beantwoorden.
check anders ook andere forums
Ik heb het opgelost met dank aan Extreme me skype zat dwars omdat die ook op port 80 loopt en me apache ook.
Slotje!:slotje:
ik zou er misschien ook wel iets moois van kunnen maken dee ik vroeger ook voor amateur webmasters die niet verstand hadden van designen enzo, zal kijken of ik me kennis nog niet verleerd ben. ik zet een previeuw online als ik klaar ben en heb zelf ook wat geld nodig dus hoop naar dat u het mooi zal vinden.
mvg,
Marco Boekhokt
ps. jezus wat praat in de laatste tijd veel met de letter U
Extreme
ik zal morge eens kijken of dat werkt volgensmij dee ik dat vroeger ook een x toen ik dezelfde probleem had kom ik net achter ik zal kijken alvast bedankt voor de hulp.
ik laat iets iets horen als het gelukt.
ik en de oude bekende hebben alles doorzocht maar we hebben niks kunnen vinden sorry.
xampp had ik dezelfde probleem en heb alles goed staan maar hij wil apache gewoon niet starten
ik wou me apache van wamp even via services.msc opstarten,
maar toen kreeg ik de volgende melding,
CitaatWindows kan de wampapache niet starten op Lokale computer. Raadpleeg voor meer informatie het systeemlogboek. Als dit geen service van Microsoft is, dient u contact op te nemen met de fabrikant van de service. Vermeld daarbij de servicespecifieke foutcode 1.
ik draai op
Windows xp
home edition
Service pack 3
Versie 2002
en gebruik de service die standaard in windows zit.
mvg,
Marco Boekholt
ik ben vanacht in de harde schijven aan het zoeken geweest maar kon niks meer vinden van die plugin ik vraag nog even een oude bekende of hij hem heeft
volgens mij heb ik hem nog wel op pc of server staan of op me oude laptop het is niet precies hetzelfde maar je kan dingen invoegen en als iemans hem koopt wordt de url onzichtbaar gemaakt en komt het in de mapje verkocht te staan en jijzelf krijgt daar een bericht over op je e-mail en dan kan jij contact opnemen met hem
Hoezo zijn die layout ingewikkeld ^o)
ik heb vroeger ook kant en klare van deze site gedownload zommige waren nog al moeilijk maar zitten veel layouts in die makkelijk zijn probeer anders deze
http://tinyurl.com/c43s2e9
of
http://tinyurl.com/c54erse