Posts by MarcoBoekholt
-
-
Hey cp,
ik wil een criminals source helemaal transformeren.
Maar ik weet zelf niet welke source het beste en veiligst is. graag wil ik aan alle experts op dat gebied vragen wat de beste Criminals source op deze site is.Met vriendelijke groet,
Marco Boekholt -
je kan ook een form maken den action="post.php" maken en bijv. in post.php de php code. is dat geen oplossing
-
Cijver: 6,5
Pluspunten: simpel en strak
Minpunten: heeft brokentrak al vertelt
overige?: baxkgrond helemaal in strepen want nu is ie niet mooi -
ik vindt het met de groene button beter
-
minecraft
-
en ik ben meneer white.
ik wil me beveiliging beter maken en zoeken naar lekken ja -
Doe het anders via een prive bericht ofzo want ik weet dan ook hoe ik kan testen of me db is beveiligd. dan kan ik de fouten ook beter vinden. en zoals ik al zij ik ben een puber van 14 jaar ik heb geen zin om in de gevangenis te zitten of om naar halt te gaan voor het hacken van website`s this voor prive gebruik.
-
Nee ik bedoel hoe kan ik zelf zo`n injectie sturen om te testen of me database safe is of beveiliging
-
Hey cp,
ik wist niet in welke categorie de topic moest.
dus dee ik heb in request.
ik heb een gratis host bij starohosting. (om sql en php dingen uit te proberen) Maar nu liet hij me zien dat hij met 1 code ofzo via mee cookie me hele database kon leeg gooien. wel gaaf.
maar nu wil ik het ook leren om zo te kunnen checken of me website`s goed beveiligd zijn. ik zweer ook dat ik het niet zal gebruiken voor hacken van website`s (ben nog maar 14 jaar XD).
weet iemand een site waar zo`n tutorial staat hoe je via een cookie een sql injection kan doen en hele database wordt geleegt.hopelijk mocht ik dit posten.
Met vriendelijke groet,
Marco Boekholt
-
hey ik ben nu zelf bezig met een app (me eerste snap er nog niks van XD) en werk via eclipse wel een aardig makkelijke programma, en ben nu een app aan het maken dat je een e-mail naar mij kan sturen.
behalve weet niet hoe zo`n string heet of actie ofzo waardoor er een e-mail stuurt als ze op verzenden klikken.
weet iemand een site waar je die code`s of tut`s kan vinden. -
ja ik zou ook wel apps willen maken.
lijkt me leuk als u met een tutorial begon -
lol die account heeft niet eens admin functies
-
-,-" leren lezen XD
CitaatIk verkoop mijn aangekochte source http://demo.crimegamers.be
Crimestyle_Perfect_Edition_11 aangekocht bij rpg games maar kan er geen weg mee, deze dat een goed bod doet krijgt het voor een zacht prijs.
Leuke source alleen in het Engels.
Bieden boven de 10 euro en het is van jou.
Demo account is demo/demo <--- Daar staat het lijkt me duidelijk
Betalen via wallie, bellen, overschrijving. -
stuur mij ook maar een pm.
ik wil ook wel helpen. -
-
Hey cp,
ik wil net me nieuwe layout slicen maar nu wil de achtergrond niet werken,
index.html
PHP
Toon Meer<html> <head> <title>Marcoboekholt.nl | Designer</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/style.css" /> </head> <body> test </body> </html>
style.css
de style.css staat in het mapje csswie weet de fout en kan me helpen.
Met vriendlijke groet,
Marco Boekholt -
Happy newyear everybody
-
ik heb dit jaar maar me nitraten aan de kant gelegt
en ik koop zo ook niet meer legale vuurwerk is beter.
-
brentvdh this toch zo, ze vragen gewoon om een screenshot en hij gaat moeilijk doe ik had een screenshot gemaakt en allang geplaatst op deze topic.