Posts by MarcoBoekholt

Hey cp,
    ik wil een criminals source helemaal transformeren.
    Maar ik weet zelf niet welke source het beste en veiligst is. graag wil ik aan alle experts op dat gebied vragen wat de beste Criminals source op deze site is.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Doe het anders via een prive bericht ofzo want ik weet dan ook hoe ik kan testen of me db is beveiligd. dan kan ik de fouten ook beter vinden. en zoals ik al zij ik ben een puber van 14 jaar ik heb geen zin om in de gevangenis te zitten of om naar halt te gaan voor het hacken van website`s this voor prive gebruik.

Hey cp,
    ik wist niet in welke categorie de topic moest.
    dus dee ik heb in request.
    ik heb een gratis host bij starohosting. (om sql en php dingen uit te proberen) Maar nu liet hij me zien dat hij met 1 code ofzo via mee cookie me hele database kon leeg gooien. wel gaaf.
    maar nu wil ik het ook leren om zo te kunnen checken of me website`s goed beveiligd zijn. ik zweer ook dat ik het niet zal gebruiken voor hacken van website`s (ben nog maar 14 jaar XD).
    weet iemand een site waar zo`n tutorial staat hoe je via een cookie een sql injection kan doen en hele database wordt geleegt.

hopelijk mocht ik dit posten.

Met vriendelijke groet,

Marco Boekholt

hey ik ben nu zelf bezig met een app (me eerste snap er nog niks van XD) en werk via eclipse wel een aardig makkelijke programma, en ben nu een app aan het maken dat je een e-mail naar mij kan sturen.
    behalve weet niet hoe zo`n string heet of actie ofzo waardoor er een e-mail stuurt als ze op verzenden klikken.
    weet iemand een site waar je die code`s of tut`s kan vinden.

-,-" leren lezen XD

het is Background.png

de style.css staat in een map genaamd css.

en het werkt nog steeds niet.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.12 22:40:38:
    Slotej:slotje: het moest zijn

PHP
    body
    {
    background: url('../images/Background.png') repeat-x;
    }

:D

Hey cp,

ik wil net me nieuwe layout slicen maar nu wil de achtergrond niet werken,

index.html