vindt hem wel mooi
Posts by MarcoBoekholt
-
-
heb ik al gedaan heb ook al op wikipedia gekeken maar stond ook niks van de os bij
-
Hey cp,
weet iemand van jullie wat de operating system`s zijn van de Nintendo (ds, lite, dsi, 3ds).
Groetjes marco
-
probleempje kan altijd gebeuren gelukkig was het snel gefixt
-
ja dat doe ik ook
-
ow want wou een script hebben die de laad tijd liet zien maar ik heb zoveel nullen en wou er gewoon wat minder
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.12 16:18:40:
Ik heb het al kan volledige een slotje op :slotje::slotje: -
Eigelijk kan deze topic op slot:slotje:
als iemand weet hoe ik dit moet oplossen stuur een pb.
Ik heb een code voor laat tijd
PHP
Toon Meer<?php $time = microtime(); $time = explode(" ", $time); $time = $time[1] + $time[0]; $start = $time; $time = microtime(); $time = explode(" ", $time); $time = $time[1] + $time[0]; $finish = $time; $totaltime = ($finish - $start); printf ("Geladen in: %fs ", $totaltime); ?>
op me site wordtCitaatGeladen in: 0.000018s
weergeven maar ik wil die eerste 3 nullen naar de . weg dus
Citaat0.018s
als iemand de oplossing weet. stuur een pb
-
Citaat van BrokenTrack
Wat valt er te checken?
Is nogal makkelijk?
ja ok maar 10 dingen uit me hoofd geschreven en 3 dingen opgezocht voor iemand die totaal geen ervaring heeft met php omdat ik altijd login script heb bekeken en bij een school kammeraad mee keek op de pc via skype steek je wel wat op.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.12 11:46:52:
ik kreeg gister plots een idee.
ik heb website bezocht waar je ook je besturing systeem enz. wat ik ook heb kon opvragen maar bij geen 1 site zag ik de besturing systeem van mijn mobile (bada) en van me moeder (android) maar nu heb ik dit al op me site ingesteltbesturing systemen.
CitaatWin311
Windows 95
Windows ME
Windows 98
Windows 2000
Windows XP
Windows Server 2003
Windows Vista
Windows 7
Windows NT
OpenBSD
SunOS
Linux
MacOS
Apple iOS 3
Apple iOS 4
QNX
BeOS
OS2
Bada -
Hey cp,
Ik wou me ervaring een beetje op doen en heb even een script geschreven waar je informatie over de ip en je computer en de browser kan vinden.
Het is een grote prestatie voor mij want dit was totaal onbekent voor me.hieronder zie je wat ik zelf schreef en wat ik heb opgezocht
zelf geschreven.
PHP1. IP 2. Hostnaam 3. Gateway 4. Remote port 5. Protocol 6. Systeem taal 7. User agent 8. Accepted types 9. Accepted encodings 10. Accepted charsets
Op gezocht.
url link: http://intern.robbytu.net/~marco/ip/ip.php
Met vriendelijke groet,
Marco Boekholt -
[offtopic]ik hoef geen wit geld dan wordt je direct opgepakt (xD) nee grapje.[/offtopic]
ik zou het niet vertrouwen heb het zelf een keer geprobeert op een andere site was ik 25 euro lichter -,-, en de site ziet er ook niet echt proffesioneel uit.
dit is mijn ervaring ik zal nog wachten of iemand anders er iets over weet. -
bij ziggo kan je nog op de TPB XD
-
jup ze het wordt doorgestuurt naar http://www.straatschoft.nl/jail/
-
ik vindt dit wel aardig voor de mensen die niet echt kunnen scripten en designen, dat jij ze daar mee helpt om ervaring te krijgen.
Super.
-
dit is een nieuw truckje van 000webhost.com zoals ik het heb gehoort en gelezen.
-
sorry het is http://www.twitter.com/marcoboekholt heb geen prive iedereen kan followen ben niet altijd intresant meetstal ook wel domme of gekke tweets maar geen gescheld tenminste
-
Weet je waarom je nooit http://www.000webhost.com moet hebben dan krijg je eerst een 2 dagende durenende Website Under Review
-
ik denk dat je het even moet melden want de page bestaat niet en misschien de download ook niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.01.12 23:00:41:
ps. er staat ookNotification: Site Under Construction!
daar kan het ook aan liggen
-
-punten:
logo vindt ik onduidelijk en niet echt een logo voor webshop.
de kleuren vindt ik ook niet iets voor webshop probeer eens frisse kleuren zoals wit en blauw of mix zelf iets.+punten
twitter en facebook icon vind ik wel mooi -
KNIP werkt goed bij mij KNIP tja daar staat een melding boven de search balk
-
Citaat van rickvbeek
ik zou zeggen we gaan allemaal voor het gebouw van brein staan met ons tent
leuk in een tentje slapen wanneer gaan we (xD) wel flauwe kul dit gezeur komop we hebben al bijna geen vreiheid meer. we moeten werken om geld te verdienen zonder geld sta je op straat. je moet nu al werken tot je 67ste (weet niet zeker maar volgensmij wel) wat wordt de volgende stap van brein. GEEN TELEVIESIE!