Posts by MarcoBoekholt

Hallo cp`s,

Weet iemand een website waar je een tutorial webdesignen kan leren. Want op een 1 of andere manier heb ik geen inspiratie meer, ik weet niet meer hoe ik moet beginnen ook al kijk in naar wat inspiratie op internet, het lukt gewoon niet en er komt niks boven in me koppie, wat een goed idee is. :S
    of kan iemand me helpen met designen.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Hey cp,

Ik ken iemand die heeft zo`n site waar hij een programma heeft gedownload, waar je de geschiedenis kan zien wanneer er een aanval op je pc is geweest, bijv. via poort 80, maar hij weet niet meer hoe die programma heet.

in die programma kan je de attacks zien, de map locatie en de ip volgens mij ook.
    heeft iemand die programma ook of weet iemand waar ik het ook kan downloaden.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Hallotjes,

ik zoek voor wat mooie en gratis muziek (zonder copyright) die ik onder me montage kan zetten, het moet iets hebben van dubstep.

weet iemand misschien een site waar je gratis kan downloaden of heeft ie zelf iets op zijn computer staan plaats het a.u.b hier.

me montage gaat ongeveer 2 minuten duren maar als je een liedje hebt van 15 minuten maakt niks uit dan kort ik hem een stukje in.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Ok dan heb ik de volgende request,

wie wil mij toevoegen op steam om in een private match qs te doen en me tips te geven. Stuur me dan een PB.

Edit by L.Groot: Het posten van Skype links en/of usernames vat ik onder e-mail adressen op die verboden zijn te plaatsen. Stuur in plaats hiervan een PB.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.02.12 20:26:18:
    Check ook me nieuwe 360

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Hallotjes,

Ik ben vandaag achtergekomen dat er weer hackers bezig zijn om de bankgegevens van ABN AMRO te krijgen door een nep-mail te sturen.

in deze bericht staat het volgende.

"Geachte klant,

Er vinden momenteel technische werkzaamheden plaats bij de afdeling
    Internet Bankieren van de ABN AMRO. Het betreft hier de installatie
    van de nieuwe beveiligings software voor 2012. Met deze vernieuwing
    willen wij voor u het internet bankieren nog beter en veiliger maken,
    zodat u in de toekomst nog beter en vooral zorgenloos gebruik kunt
    maken van al onze diensten. Om deze installatie succesvol te laten
    verlopen dient u via onderstaande link uw gegevens te bevestigen.

U kunt hier inloggen
    met gebruikersnaam en wachtwoord. Na de bevestiging van uw gegevens zal
    er een automatische update plaatsvinden in ons systeem en zult u zo
    spoedig mogelijk telefonisch worden benaderd door een van onze
    medewerkers om de update succesvol af te ronden. Wij danken u
    vriendelijk voor uw tijd en uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO, afdeling Internet Bankieren
    "

Er zijn al 2 dingen die niet kloppen.

1. de e-mail is fake de e-mail adres is "[email protected]" dat klopt dus al niet.
    2. de website is onveilig de url is "http://abnamro-verify-nl.boaus-usa.com/web-secured/abn/abnamro.html" dat klopt ook niet want de website url is "http://www.abnamro.nl" en achter de website staat .boaus-usa.com.

Dit zegt volgens mij al genoeg of niet.
    Hopelijk zijn jullie niet zo dom om in dit geintje te trappen.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Citaat van Joyeria

Cijfer template 6/10
    Cijfer indruk 6.5/10
    Plus punten Overzichtelijk
    Minpunten Gebruik zeker en vast geen wit als achtergrond aan de onderkant, dit laat je layout 'Niet klaar' lijken.
    Overige informatie
    Als dit een website is voor designs te tonen, zou ik er zeker en vast geen kopen. Dit omdat er niets speciaals aan is, en je dus niet laat tonen wat je kan. ;)

LET OP!, nog niet alle page zijn volledig bewerkt en klaar.

Hey cp,

Ik wou jullie vragen wat jullie van deze site vinden.
    Ben er even mee bezig geweest en werkt goed. (Op mijn browsers en op andere.)

hier de URL link:http://intern.robbytu.net/~marco/

Ja het is simpel maar wel zakelijke kleuren.
    LET OP!, nog niet alle page zijn volledig bewerkt en klaar.
    graag ook wat rate`s geven.

Citaat

Cijfer template 1/10
    Cijfer indruk 1/10
    Plus punten
    Minpunten
    Overige informatie

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt