Posts by MarcoBoekholt

Hey cp,

Ik ben een fotoalbum aan het maken maar ik stuit op deze probleem

Citaat

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/s1611/domains/mabowebdesign.nl/public_html/cordial/Foto.php on line 76

en dit is de code.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Hallo cp,

Ik zoek iets wat ik online kan doen en geld kan verdienen. het moet wel iets zijn waar ik geen nieuwe zorg vezekeraar enz. moet voor kopen om geld te verdienen.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Citaat van Dennii

Wat een absurd bedrag.
    Voor zo'n bedrag laat ik een professionele layout maken, laat staan slicen.

lol een professionele layout van een kamerraad van jou zeker maar ik heb zelf ook iemand op skype die is 23 en designt al 13 jaar en is ook erg professioneel maar die vraagt er 1000 tot 1200 euro voor en slicen vraagt hij 300 euro kijk ook maar een keer op sitedeal daar zij veel hogere prijzen dan op deze site.

Hey cp,

Ik bied mezelf aan als slicer.
    Ik wil wat bij verdienen en zou graag beginnen om voor iemand anders te slicen.
    Jammer genoeg heb ik geen voorbeelden.

Kosten.

Enkele pagina: €10,-
    sub pagina: €5*,-

*Kosten per sub pagina.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt.

Citaat van jopitan

Dat liedje in dat filmpje is trouwens deze:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

dankje was zelf al heel lang aan het zoeken naar die liedje maar kon niet vinden dus hartelijk dank voor je hulp.

Hallo cp,

Ik hoop dat er hier Dubstep fans tussen zitten en me kunnen helpen.

ik heb op freerecordshop gezocht naar dubstep maar er zijn heel veel maar weet iemand welke ook echt mooi en goed is.

linkje van lijst.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt.

ps. ik hou van dit soort dubstep achtig. http://www.youtube.com/watch?v=_w9-9T4vGOs&feature=fvst

en dit stukje http://www.youtube.com/watch?v=oHkIdfumWmg kijk vanaf 1:45 dat liedje zou ik ook graag de naam van willen weten. :D

hoeveel leden onder de 16 zitten er eigelijk op criminalspoint.

ontopic.
    wat al een paar mensen hebben gezegd probeer eerst iets anders ik ben 14 jaar maar begon op me 11de met retro habbo en runscape servers toen ontdekte ik html en maakte ik sites die ik nu in 1 uurtje klaar heb toen kwam css waar ik ook wel iets van weet maar niet veel en daarna zag ik een crimesite en kwam ik criminalspoint tegen en met een beetje hulp van google wist ik het online te zetten. ik ben ook nog geen pro ik kan ook geen login register email scripts maken of jquery slilders ik ken jquery en javascript nog niet eens maar heb geduldt en probeer veel digen uit. je kunt me gerust een berichtje sturen en help graag als je ergens niet uitkomt just ask :D.

srry dat er spelfouten inzit of geen , en . inzitten heb dit getypt op telefoon.

dit is nog een schets ik zal morgen hem veranderen en updaten :D en bedankt voor de tips

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 13:18:22:
    Hey allemaal.

ik ga hem effe slicen, ben al uitgekomen met de design :D thanks voor de hulp.

progress.mabowebdesign.nl

dit is de site waar de progress begint maar nog wel effe een paar vraagjes

ik heb problemen met de menu en de footer de footer wil niet repeaten met x en de menu wil niet naast de logo komen te staan zoals op de afbeelding :S.

Met Vriendelijke Groet,
    Marco Boekholt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 13:23:11:
    updated

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.12 18:46:46:
    fixed bouw nu verder op :D

Hey cp leden,

Ik kreeg vandaag net een goed idee voor me eigen design site, maar ik heb meestal 1 probleem.
    Ik begin goed maar dan takel ik af :S en dat haat ik.
    Dus ik wou aan jullie vragen voor wat tips en waar ik goed me welkom tekst kan neer zetten.
    hier een preview van me template.

Met Vriendelijke groet,
    Marco Boekholt

Hey cp,

Ik weet zelf al wel wat van scripten maar 1 ding ontbreekt nog :S en dat is een login - register script dat kan ik niet scripten en van php weet ik ook nog niet zoveel dus iemand die een goeie tutorial site kent of een goeie en gratis script.

Met vriendelijke groet,
    Marco Boekholt