Posts by MarcoBoekholt

Citaat van Willem

Kan je ook op een huidige logo briefpapier maken?

ik kan het proberen probeer eerst met wat overige logo`s.
    en je bedoelt zeker een briefpapier met de logo en info erop.

gr. marco

Heey beste leden van cp.

ik wil een beetje ervaring opdoen met logo`s maken.
    Daarom maak ik een tijdje gratis logo maar je moet niet teveel verwachten van de logo`s dat ze echt professional is.

de informatie die ik nodig hem:

Citaat

Websitenaam:
    wat voor site: [offtopic]Bijv. maffia site, desing site enzovoort[/offtopic]
    extra info:

plaats het a.u.b. hier op de forum

gr.marco

gemaakte logo:

Succes-hosten:

Citaat

Site hits:

Citaat

dankje het werke maar nu heb ik een andere probleem.
    als ik me registreer komt de username enzo niet in de database dus kan dan ook niet inloggen, ik denk dat de fout bij register.php zit, ik heb zelf ook een beetje gezocht maar kon niks vinden, gr marco

ik heb net wat bekeken op youtube en het overgetypt en alles werkt goed bij hem, ik heb hetzelfde gedaan maar nu heb ik een fout.

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/a4459302/public_html/register.php on line 13

en die zit in register.php, maar hier onder staan alle pagina`s mischien dat iemand het gratis de fouten eruit wil halen.

Login.php

Register.php

logout.php

members.php

mysql.php

Gr. marco en alvast bedankt

Joshua: Ik snap dat je snel hulp wilt maar om dit effectief te doen moet je alles de volgende keer even goed zetten, juiste categorie, juiste tag en een juiste topictitel. Misschien is het even handig de regels door te lezen.

wie weet of heeft een script dat ik op me website kan zetten, hier een voorbeeld gemaakt in paint.

waar de rooie tekst staat komt de tweet te staan die je op twitter intypt als je het niet begrijpt kijk ik nog wel even voor een voolbeeld

Gr. Marco

Citaat van Bennardo

Sorry maar ik geef je op de 10 een 1 teveel streetmaffia stijl "weeral" Tip. Gebruik meer een andere soort van indeling ook andere background ook andere lettertypes "het kan veel beter.
    Waarde: 0,- de layout is gewoon gratis te af te halen, er komen veel elementen van http://www.criminalspoint.com/…pic/13046/Begangster.html
    Ik geef je een tip maak eerst een duidelijk plan over welk soort layout ja gaat maken niet beginnen met plakken en kleefwerkjes ;)

bennardo ik kan zelf geen verband vinden met de stijl van straatmaffia en deze layout die van streetmaffia is velemale anders.

ik geef een 5 omdat ik de layout niet zo mooi vint te weinig kleuren is 1 tonig de menu effect is wel mooi maar wat meer kleur een ander achtergrond.

waarde denk ik 5 euro,