Posts by MarcoBoekholt
-
-
ik heb de plaatje voor jgdon al af
ik heb hem een pb gestuurtSourceshop heeft als het goed is ook een bericht binnen gekregen
-
Heey beste leden van cp.
ik wil een beetje ervaring opdoen met logo`s maken.
Daarom maak ik een tijdje gratis logo maar je moet niet teveel verwachten van de logo`s dat ze echt professional is.de informatie die ik nodig hem:
CitaatWebsitenaam:
wat voor site: [offtopic]Bijv. maffia site, desing site enzovoort[/offtopic]
extra info:plaats het a.u.b. hier op de forum
gr.marco
gemaakte logo:
Succes-hosten:
CitaatSite hits:
Citaat -
Het is gewoon gezeur jezus, omdat samsung een kleine dingen namaakt is het direct kopieren, een beetje concurentie (kweet niet hoe je het typt) is ook wel goed worden de telefoons nog beter.
-
:slotje: ik heb een nieuwe geschreven en die is perfect geen bug of wat dan ook, ik ben hem nog wel aan het uitbreiden om hem hier op te zetten.
-
dankje het werke maar nu heb ik een andere probleem.
als ik me registreer komt de username enzo niet in de database dus kan dan ook niet inloggen, ik denk dat de fout bij register.php zit, ik heb zelf ook een beetje gezocht maar kon niks vinden, gr marco -
ik heb net wat bekeken op youtube en het overgetypt en alles werkt goed bij hem, ik heb hetzelfde gedaan maar nu heb ik een fout.
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/a4459302/public_html/register.php on line 13
en die zit in register.php, maar hier onder staan alle pagina`s mischien dat iemand het gratis de fouten eruit wil halen.
Login.php
PHP
Toon Meer<?php session_start(); include('mysql.pgp'); if (isset ($_post['sumbit'])) { $username = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $password = mysql_real_escape_string(sha1 ($_POST['password'])); if (!empty ($username) && !empty ($password)) { $sql = mysql_query ("SELECT * FROM users WHERE username='".$username."' AND user_password='".$password."' LIMIT 1"); if (mysql_num_rows ($sql) > 0) { $_SESSION['loggedin'] = true; $_SESSION['username'] = $username; echo 'You are now logged in!'; } else { echo 'You username and/of password is incorrect!'; } } else { echo 'You must enter a username and a password!'; } } else { echo '<form action="login.php" method="POST"> Username: <input type="text" name="username" /><br /> Password: <input type="password" name="password" /><br /> <input type="sumbit" name="sumbit" value"login" /> </form>'; } ?>
Register.php
PHP
Toon Meer<?php include('mysql.php'); if(isset ($_POST['sumbit'])) { $username = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $password = mysql_real_escape_string(sha1($_POST['password'])); if (!empty ($username) && !empty ($password)) { $sql = mysql_query ("INSERT INTO users ( user_id,username,user_password,user_regdate) VALUES ( '0','"$username."','".$password."','".time()."') "); echo 'You are now registered!'; } else { echo 'You must enter a username and a password!'; } } else { echo '<form action="register.php" method="post"? Gebruiksernaam: <input type="text" name="username" /><br /> wachtwoord: <input type="password" name="password" /><br /> <input type="sumbit" name="sumbit" value="Register!" /> </form>'; ?>
logout.php
PHP
Toon Meer<?php session_start(); if ($_SESSION['loggedin'] == true) { unset($_SESSION); session_destroy(); } echo 'You are now logged out!'; ?>
members.php
PHP
Toon Meer<?php session_start(); if ($_SESSION['loggedin'] == true) { echo 'Welkom, '.$_session["username"]. ', to the member\`s only page!'; } else { echo 'You are not allowed to view this page!'; } echo '<form action="logout.php" method="POST"> <input type="sumbit" name"sumbit" value="Logout" /> </form'; ?>
mysql.php
PHP
Toon Meer<?php $host = '******'; //mysql host name $user = '******'; //mysql username $pass = '******'; //mysql password $db = '******'; //mysql databse name '$connect'= @mysql_connect ($host,$user,$pass) ar die ('error connecting to database!'(; $select = @mysql_select_db($db,$connect) or die ('eroor selecting database!'); ?>
Gr. marco en alvast bedankt
Joshua: Ik snap dat je snel hulp wilt maar om dit effectief te doen moet je alles de volgende keer even goed zetten, juiste categorie, juiste tag en een juiste topictitel. Misschien is het even handig de regels door te lezen.
-
heey cp`s.
ik heb een php/sql tut gevolgt die op deze site stond, http://www.criminalspoint.com/…c/13905/PHP-tutorial.html.
maar nu wil ik een stapje verder zoals,
je logt in en je ziet hoeveel vrienden je hebt en je berichten als je daar een goeie tut voor heb hoor ik het graag.gr. marco
ps. de website link is http://marco-test.net84.net, hij is goed gelukt en werkt prima
CitaatUsername: Demo
Password: Demo -
Heey cp ik heb een nieuwe ding gevonden waar ik goed in ben ik ben goed in intro`s enzo maken.
dit is v1 voor een goede vriend.
http://www.youtube.com/watch?v…s&feature=player_embeddedde v2 komt nog maar die is veel mooier en beter,
de v1 is de eerste die ik heb gemaakt in me hele leven (xD).Graag tips en een cijfer.
gr, marco
-
tja ik mag geen geld uitgeven aan dit soort dingen dus eigelijk zou ik het aardig vinden en respecteren als iemand het gratis deed
-
Citaat van Kurene
Google even naar :
Twitter API Examples
Dan vind je er genoeg.
tja dan heb ik 1 probleem ik weet niet hoe het werkt (xD) -
wie weet of heeft een script dat ik op me website kan zetten, hier een voorbeeld gemaakt in paint.
waar de rooie tekst staat komt de tweet te staan die je op twitter intypt als je het niet begrijpt kijk ik nog wel even voor een voolbeeld
Gr. Marco
-
-
ik vindt hem wel mooi verder weet ik niet wat er moet veranderen vint hem zo perfect.
-
brentvdh ik zal de header een andere kleur geven want nu is de logo niet echt duidelijk, Vindt ik
-
Citaat van Bennardo
Sorry maar ik geef je op de 10 een 1 teveel streetmaffia stijl "weeral" Tip. Gebruik meer een andere soort van indeling ook andere background ook andere lettertypes "het kan veel beter.
Waarde: 0,- de layout is gewoon gratis te af te halen, er komen veel elementen van http://www.criminalspoint.com/…pic/13046/Begangster.html
Ik geef je een tip maak eerst een duidelijk plan over welk soort layout ja gaat maken niet beginnen met plakken en kleefwerkjes
bennardo ik kan zelf geen verband vinden met de stijl van straatmaffia en deze layout die van streetmaffia is velemale anders.ik geef een 5 omdat ik de layout niet zo mooi vint te weinig kleuren is 1 tonig de menu effect is wel mooi maar wat meer kleur een ander achtergrond.
waarde denk ik 5 euro,
-
Ik probeer hem in te werken in banditi script voor zelf gebruik maar ik heb nou al problemen dus probeer op telossen
-
dankje nu heb ik alleen nog hulp nodig bij de css
-
-
Pb gestuurd