Posts by anovic-cww

Wij bieden een zeer mooi script aan die haast niet te vinden valt op internet. Het gaat hierbij om het loco-script. Een heel mooi maar script. Deze script zullen wij 5x verkopen met ALLE rechten. Ook krijg je de layout etc bij. Verder is het script helemaal aangepast en unbugd

Script: Loco

Voorbeelden:

LocoCrime

CriminalsLoco

Prijs: € 175.00

Betalingswijze:PayPal / Overschrijving ( tijdelijk alleen deze betalingswijze)

ACTIE !!!: PRIJS TIJDELIJK VERLAAGD TOT EN MET 25 JANUARI

Doen zoals eerst
    Ik toch ook niet zomaar veranderen nadat ik een functie heb gekregen.
    En vooral niet zomaar topic's sluiten zoals hij dat bij mij gedaan heeft.
    Ik moet het maar gaan bewijzen:S
    Vind ik absoluut niet netjes van hem.
    Ik heb liever de oude Joshua

Dit wou ik precies ook in deze topic melden R-Mijnten.

Sinds hij deze functie heeft gekregen lijkt het wel of hij een politieagent is geworden. Maar dan veel strenger. Leden moet wel beetje vrij voelen etc. Joshua neemt dit zo serieus ( moet ook wel een beetje) alsof het zijn echte baan is.

En PB ik hem dat het uitgelegd in de topic etc staat.
    Krijg ik dit

Citaat

Hi,

dan heb je vast wat bewijzen ervan. Ik heb het topic tot de millimeters na gelezen en je bewijst niets. Met wat lappen tekst kan ik ook wel wat.

Vind het wel erg laag van hem. Ik heb liever de normale joshua. Want zo schiet ik niet goed op met hem helaas.

Aan de andere kant vind ik hem ook wel een goede moderator maar toch iets te streng

Ik heb een probleempje met een script. Ik wil deze script invoegen in klikmissie's voor mijn niewe game.

Maar de punten gaan nu ergens anders ik wil dat ze naar mijn game gaan.
    Deze script hieronder is als iemand je een punt geeft zeg maar.

Hoe kan ik nou voor zorgen dat mijn leden die punten krijgen dus dat hij naar "deal_leden" gaat. En dat hun saldo omhoog gaat.

Edit by Killingdevil: In code-tags gezet, denk eraan!

Ik heb er uiteraard is flink gezocht kwam op hele andere dingen zoals XAMPP enz enz. Heb zitten uitvogelen etc. Nu heb ik al een layout en zocht naar script maar vond hem nergens. Ook heb ik al een vps.

Wanneer alles af is zal ik jullie de resultaat laten zien. Ik ga nog binnenkort een echte domein kopen.

Jazeker ook bij mij. Maar even een vraagje wat voor server gebruik je??

Enz want ik ben ook bezig met deze project en vele mensen vinden het project van me ook heel netjes enz eruit etc.

Pm desnoods zodat ik vragen bij je kan etc

Nee want dan heb ik al gezocht maar vind hem niet;)

en niet elke!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.10 15:07:44:
    Heeft iemand nog een script voor mijn webhosting??

Ik heb op internet gezocht maar kwam niet ver.