Posts by anovic-cww

Beste cp-ers,

Ik ben voor mijn nieuwe website op zoek naar een forum script zoals die van cp & wmpoint. Deze heeft namelijk precies wat ik zoek.

- Makkelijk te gebruiken
    - Overzichtelijk
    - Profiel is kort

Etc.

Ik wil dit forum script dan ook inbouwen in de website waar ik later ook dit script kan gebruiken. Ik hoop dat er hier een aantal mensen zijn met mooie suggesties enz. Ik heb niet behoefte aan hele uitgebreide forum. Maar een redelijke simpele als die van cp/wmpoint. Een die dus ook een kort profielpage heeft etc. Maar ook niet vol zit met bugs enz. Eentje die veilig is en waar ik spammers ook kan aanpakken.

Ik hoop dat ik binnenkort weer verder aan de slag kan met me website.

Shahiem

Nee zeker niet gebruik dit script maar is op je website:

Zonder autostart

PHP
    <script type="text/javascript" src="http://w.longtailvideo.com/0/4/71/cea9e7c0-0890-11e0-b4f0-a2da5c3f2706.js"></script>

Met autostart

PHP
    <script type="text/javascript" src="http://w.longtailvideo.com/0/4/71/6333ebe8-0891-11e0-b4f0-a2da5c3f2706.js"></script>

Deze heb ik gelijk afgesteld op de kleuren van je site. Maar ook direct het youtubelink en de grootte er in gezet. Je zou dit natuurlijk direct kunnen plaatsen en klaar is kees:cheer:

Rate 5/5

Zeer netjes en uniek.
    Ik ken je al vanaf one2xs. Een mooie vooruitgang jongen!

Tip: Probeer geen embed code van youtube te gebruiken. Maar gebruik een mediaplayer zoals jwplayer. Ziet er veel mooier en professioneler uit.

Goedenmiddag Criminals Point leden,

Afgelopen weken is Wikileaks niet meer af te slaan van de media. Iedere dag duikt er wel iets op dat met wikileaks te maken heeft. Ik heb dan ook afgelopen weken het wikileaks nieuws enz elke dag gevolgd. Dit omdat ik dit zeer interessant vind.

Omdat ik een voorstander ben voor vrijheid op internet en dus ook een voorstander van wikileaks. Wil ik dan ook graag wikileaks steunen met een actie.

Alleen heb ik wel ideeën nodig wat voor website ik zou moeten starten om in actie te komen voor wikileaks. Freedomofleaks.nl is bijvoorbeeld zo'n mooie concept.

Heeft iemand misschien een ideeën?

Misschien zijn er ook mensen die dan me ermee willen helpen door bijvoorbeeld een layout/script/slice/hosting. Ook dit hoor ik zeer graag.

( Mensen blijf a.u.b ontopic )

Ideeën:
    - Geen
    - Geen
    - Geen
    - Geen
    - Geen

Sponsors:
    - Geen
    - Geen
    - Geen
    - Geen
    - Geen

Soort werkzaamheden:
    Scripten en inbouwen in layout.

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Ik zoek mensen die een hiphopsite wil scripten. Deze hiphopsite heeft ongeveer 2000/3000 bezoekers per dag. Maar met het nieuwe script dat er gaat komen willen we nog meer bezoekers trekken. Het scripten gebeurt dan ook seo vriendelijke,object georiënteerd enz. Voornamelijk word er in php,javascript,html gescript. De administrators moeten op zon vriendelijke manier mogelijk daarnaast de site kunnen updaten.
    Het layout is er al.

Budget voor dit project:
    € 100,00 ongeveer

Deadline: Rapi.NL Source
    1 November 2010 moet al het werk ingeleverd worden

Voorbeelden:
    HipHopFlow.NL
    HipHopKing.NL
    Straat-Dichters.NL
    101Barz.NL ( hele goede voorbeeld )

Graag zie ik voorbeelden van websites die u gemaakt heeft ( portfolio ).

Die van mij is zo verholpen:)

- Msn deinstalleren

- Windows live mapje van register verwijderd

- Ccleaner gebruikt

En hij was weer weg geen probleem meer bij mij..

Kan iemand me dringend helpen,

ik weet dat er msn virus op msn klikt van bijvoorbeeld: foto:D link.....

Maar een vertrouwde vriend stuurde me dit:

bekijk deze lol! ****

ik vond dit wel vertrouwelijk. ik klik erop.

En amper 10 minuten later krijg ik te horen dat ik links verzend etc. En ik heb helemaal NIETS gedownload. Behalve java van officiële site. Dat moest om de site te bekijken..

Hoe haal ik dit weg?

Beste leden,

Zoals jullie laatste dagen gemerkt hebben zijn er op het forum vele mensen die opzoek zijn naar een rapscript zonder bugs etc.. Nadat ik dit met mijn team hebben besproken zijn we direct aan de slag gegaan en ik kan zeggen dat we wel iets mooi's en uniek hebben bereikt..

De script dat wij verkopen is dat helemaal uniek en is vanaf 0% gescript. Er is dan ook geen basis of iets dergelijks enz gebruikt..

Nadat wij dagen bezig zijn kan ik u zeggen dat het resultaat er wel netjes is naar mij mening..

Wij stellen deze dan ook aan maximaal 3 mensen ter beschikking. Wij verkopen dit script dan ook met licensie. Dit houdt in dat u dit script alleen voor u zelf mag verkopen tenzei u hem compleet met u website en al verkoopt.

Dit doen wij omdat we het script zo uniek mogelijk willen houden.

Voorbeeld: DeeDos

Wij hebben het script op dit website dan ook tijdelijk gehost voor de geïnteresseerden.

Het script dat wij verkopen dit script voor een bedrag van € 150 euro.

Dit bedrag dient u over te maken naar de paypal account van onze team in verband met het delen van het bedrag enz. Tot nu toe kunt u alleen van deze betalingswijze gebruiken

Dit is vooral omdat de layout etc. Door iemand anders is gemaakt waarvoor wij hebben betaald. Maar ook voor de nieuwe optie's die we erin hebben gemaakt enz.

Zo kun je bijv. als je ingelogd bent de volgende dingen:

- Zien wie online is
    - Berichten naar elkaar sturen
    - Reageren op het nieuws
    - Toegang tot het forum
    - Tracks toevoegen aan je favorieten

Dit zijn slecht enkele dingen die het member gedeelte kan doen.

Tot slot wil ik u mededelen dat na de betaling en voor dat u de script krijg. Een contract krijg ( licensie) dat u het script niet doorverkoopt enz.

En natuurlijk steunen wij ook support etc.

Verder dit word maximaal 3 x verkocht zoals al aangeven dus weg = weg