Jannick zijn optie is het beste maar wel het saaiste. Ik barst van de energie. haha,
Kennen jullie superior en fold nog wel? Spreekt een van jullie ze nog wel is? weten jullie waar ze uithangen?
Jannick zijn optie is het beste maar wel het saaiste. Ik barst van de energie. haha,
Kennen jullie superior en fold nog wel? Spreekt een van jullie ze nog wel is? weten jullie waar ze uithangen?
Hmm een klein beetje kan nooit kwaad. Maar, ben al een aantal maanden clean omdat me vriendin dat wou. Dus, oplossing 1 werkt niet:p
Anderen?
Daarnaast zorg dat ze zelf geen wachtwoord kiezen maar kies hem voor hun;) Altijd een betere manier zodat ze nooit msn's ofzo kunnen hacken van je leden:)
Bah jupiler. doe mij maar gewoon amstel.
Morgen vroeg om 9 uur word ik opgehaald door me "SCHOONMAMA" Ik heb er voor geen fuck zin in:p maar goed:) Vrolijk zijn morgen....
Mensen! niet allemaal zeggen dat ik RiiCk ben! Straks hebben ze me door:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 02:12:18:
Ik lust wel een glaasje bier jannick. Samen drinken? jij melk ik bier?
Als het wachtwoord eenmal in de db staat kun je hem niet omzetten na de goeie.
na mijn weten is het goed zolang de wachtwoord maar niet hetzelfde is als de orginele pass;)
Wacht je wel even nick tot me ban voorbij is. haha:p
Oww, nouja weer wat geleerd. Misschien slim om het dan in ieder geval beter te beveiligen het ban systeem. haha.
Nooit geweten dat je dit ook met ccleaner kon. haha.
Wat een boeiende gesprekken allemaal over mij ja.
Hallo,
pfff 77 uur werd me toch iets teveel hoor:p
hejj:)