Posts by RiiCk2

@ R-mijnten al aangegeven weinig tijd te hebben. je kunt me contacteren met hoeveel ruimte je host heeft dan kan ik snel wat verwijderen. [offtopic]Had je in tussentijd ook zelf kunnen doen.[/offtopic]

@ Arrie: De script zijn inderdaad zo goed als bugloos mocht je wel een bug tegen komen dan kun je het melden hier. Dan word hij opgelost door mij, me crew of een mede cp'er.

@ Iedereen: heeft iemand de major-crime source online? zoja, geef me de link even als je wil dan kunnen andere mensen daar kijken voor een voorbeeld:) Alvast bedankt!

@ Ssjharry: Zosnel als ik mijn eigen account RiiCk terug heb zal ik miss wat updates maken daarbij zit ook een betere clan;).. Helaas ben ik niet zo vrolijk meer op cp door een ban van 77 uur. Omdat ik een beetje arro reageerde.

@ Jgdonleach: Bedankt voor je begrip. Heb het inderdaad zeer druk met me nieuwe project vanaf 0 gescript voor CP! Helaas schiet ik deze dagen tijd te kort.

Groetjes.
    RiiCk!!

R-Mijntenv veel sterkte met het verlies van je dierbaren. Ook voor jou hopend op een beter 2009;). Ik heb ook het een en ander achter de rug waar ik vandaag allemaal achterkwam. Mijn voornemens in het nieuwwe jaar zijn daarom ook het beteren van mijn leven.

Groetjes

ik moet [offtopic]nacht[/offtopic]Bra[offtopic]ak[/offtopic]ken van jullie gezeur op elkaar:p

@ jannick: Begint al een stuk beter te lijken. Al zeg ik het zelf:)

Ziet er al beter uit jannick misschien naam: test pistool weg halen en alleen center test pistool in een subtitle balk. Dan misschien links een afbeelding :)

Suc6:) groetjes. slaap lekker. trusten. tot morgen. bedankt voor jullie steun. Prettige kerst. Uhm nog meer?

Oke:) Ik spiek morgen vroeg nog ff wat je er van hebt gemaakt:).
    Ik ben nu slapen moet vrolijk zijn smorgens

Iedereen weltrusten en een prettige kerstdag morgen:)

Haha,

Misschien slim om ze onder elkaar te zetten en met afbeeldingn te gaan werken. Daarnaast kun je steek wapens en schiet wapens misschien nog van elkaar splitsen.

(overigens heb ik nog steeds een hekel aan je saaie, onoverzichterlijke layout:$)

@ nick: Dat denk ik ook nick.
    @ webcambox: Dat klopt, maakt het realisticher:)
    @ Jannick: als je even doorzet feliciteren we jou vnaaf.
    @ mezelf. Vraag me af waarneer mijn 800ste post is. Gaat sowieso nog wel 77 uur duren denk ik

Haha, moet je nagaan dat we er de vorige keer meer dan een maand overdeden. hahaaha. Dit is gewoon het gezelligste topic op cp:) ik zal pim voorstellen om zoon topic te maken maar dan met 0 posts omhoog:) kunnen ze daar ook niet meer over klagen:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 02:28:06:
    Haha, harry potter is op tv en hij is aan de harry potter site of? was richard er al eerder mee bezig? (richard = fold)