Posts by EenOudeBekende


    Een crew van 8 mensen, + Ik + webdamx = 10 dus ik denk dat het wel kan met 2 handen ;) Alhoewel ik hoop dat iedereen in de crew aardig verstand heeft van php. En 'Don't Repeat yourself..' Waarom zou je een ander systeem nemen terwijl er de nodige kennis aanwezig is om een eigen systeem te maken dat uniek is aan jouw wensen, precies functioneert aan hoe jij het wilt. Bij elk ander systeem dat je zou nemen zitten functionaliteiten die nergens voor nodig zijn en je totaal niet gebruikt..

    Citaat van Emilie


    PHP-Fusion is een uitstekende source, we weten alleen nog niet hoe zij het hebben verbeterd/verkloot(waarom beta?, php-fusion werkt gewoon tenzij je zelf gewoon iets gedaan hebt).


    We shall see.
    Verder is het meer faal van jou dat je niet eens durft te laten zien wie je bent.


    Ik weet niet eens meer wat me laatste nickname was maar het begon ooit met RiciBoy volgens mij.. maar dat is al heel lang geleden. Dus zo Falend is dat ook weer niet,, En het is gewoon FALEND als je als 'webmaster' community waar mensen terecht kunnen met vragen over programmering zelf een systeem gaat draaien dat door andere mensen gemaakt is. Dat is gewoon een EPIC faal