Kijk een standaart Crime zitten mooie pagina systeemen in
Wees niet te lui om te zoeken vooral
Kijk een standaart Crime zitten mooie pagina systeemen in
Wees niet te lui om te zoeken vooral
Deze optie is in de meeste standaart crimes te vinden
Ik zal ff het stukje uit cammora gangwars source posten daar kan je die ook vinden 8-|
En er is ook nog google he
Maffiosies Bestaat niet...[offtopic]Ik krijg een foto van een lekker wijfie te zien (a)[/offtopic]
xtreme-War V2, Time 4 Crime, 666 v2 en nog veel anderen Bestaan niet...
Citaat van AbaddonDit is gewoon copy&paste van een andere site.
Sowieso is de helft van de sources niet eens engels en missen ze complete delen ( mislukte clones, meestal russisch, zitten soms ook turkse tussen ).
Hij doet tenminste de moeite om dit te doen...
kan niet gezegd worden van de meeste profiteurs hier...
Misschien is het handig welke error je krijgt en of online voorbeeld...
Ik denk trouwens dat het ligt aan de includes in left en richt
Gewoon een in index.php zetten van include_config gedoe en klaar
Geen in left en geen right want je gebruikt geen iframe he...
5/10
Geen online voorbeeld kan ik er niet over beoordelen...
En dit is makkelijk te maken met javascript
Dus lijkt me een beetje aan de easy kant...
Die slideshow van mijnmaffia is ook wel makkelijk te maken met jQuery...
op mollie zelf staan er toch examples ? 8-|
Met een beetje gezond verstand kun je die inbouwen
Oeuw!
Je bent niet goed bezig...
Als je tenminste uniek wilt toont men dat niet naar iedereen alleen naar personen die je vertrouwt want iedereen kan het nu beginnen achter maken...
Ten 2de je layout is in table en td gesliced in plaats van divs vind ik ook wel een minpunt
Ten 3de zou ik eerst wat baseren op andere spelen van bv kleuren voor header hoe je header zou doen en content
Voor de rest vind ik hem wel nice...
Succes
Citaat van JeesieToon MeerBeste,
Ik zit eerlijk gezegd niet echt te wachten op een feedback van jou over mijn ontwerp. Ik heb jarenlange ervaring, en dit topic gaat erover om elkaar te inspireren. Men hoeft niks te maken, men kan alleen suggesties geven voor wat mooi staat of wat van pas kan komen.
Het heeft dus totaal niks te maken met: 'Table en TD gesliced, minput etcetera'
Ik plaats deze reactie maar even in de hoop domme reacties te verkomen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Jason Koolman
Indien jij jaren lang ervaring hebt dacht ik wel dat je dan niet komt vragen op een forum naar ideen hoor... Lijkt mij maar een beetje noob achtig...
Eerlijk gezegd vind ik hem totaal niet aantrekkelijk en de gepaste layout voor een hosting bedrijf...
Werk vooral met lichte kleuren zoals groen,wit zal het al wat aantrekkelijker zijn en probeer ook te werken met een goed multiview systeem!
Want met htaccess is die maar noob
Doe een multiview via php in een config bestand ofzo
Dan kan je teminste http://www.xxxxxxxxxxxx.nl/contact/ doen dan blijft die op die pagina staan en krijg je geen 404 error
En de 404 error zou ik doen via je direct admin naar je index
Als dit erbij komt ben je al op weg naar een professioneel bedrijfke
Succes verder...
Ik wil hem online zien op een gratis host of je eigen host niet een crimeclub site dan geloof ik pas dat je hem in bezit hebt want ik kan evengoed ook een printscreen van mijn ftp erin zetten
Indien je hem wel bezit zal ik wel een mooi bot doen...
Ik vind RiiCk Momenteel de beste Proef Moderator hij is actief en let goed op...
Joshua vind ik ook te jong en hij is te vlug met oordelen zoals ontopic berichten verwijderen terwijl ze niet offtopic zijn
Kabling zie ik nooit online bijna of reageert niet dus daarover kan ik niets zeggen buiten dit:
Kom meer uit je kot(xD) en maak dat je erbij blijft!
Ja hoor ik geloof je...
Waarom slaapt iedereen nu terwijl ik nog klaar wakker ben (xD)
@ LH Media
Ik denk dat lhmedia nog wat ander werk heeft
Waarom vraag je erik zijn vriend niet...
Die designde en slicte toch ook vroeger voor hem
Maar ik kende nog iemand die slicte tegen 15 euro maar moet hem ff zoeken
Als ik hem vind post ik zijn site en enkele voorbeelden wel hier in het topic...
Als hij het doet is het binnen de dag of 2 dagen geklaart xhtml valid en met nodige javascript dacht ik...
Scarface ik vind het wel nice maar alleen vind ik hem totaal onhandig..
Je kan er evengoed een site voor maken is stukken handiger
Maar succes...
netostar stuur me pm met de site dan zie ik verder wel of ik wil inkomen voor scripter aka slicer
Stuur mij maar pb met de link dan zie ik wel verder
De cw source was bugged tot en met dus ze waren er niets mee :p
Maar de Sc Source doe ik niet weg omdat die me te veel werk koste