Dit het ik ook met de dreamweaver die ik gekocht heb soms werkt de licentie niet en zegt die dat het illigaal is
Gewoon alles eraf werpen en dan terug opnieuw installeren en hopen dat het lukt
Dit het ik ook met de dreamweaver die ik gekocht heb soms werkt de licentie niet en zegt die dat het illigaal is
Gewoon alles eraf werpen en dan terug opnieuw installeren en hopen dat het lukt
Moet je maar niet zo dom zijn om dat te kopen via msn zonder contract
KNIP...
Bump Gevraagd door Robin8-|
Ziet er goed uit
Maar toch vind ik de oude layout mooier of deze...
Deze is niet echt klant vriendelijk genoeg aan mijn gedacht
Maar doe zo voort in ieder geval!
http://www.istockphoto.com/fil…023&text=maffia%20cartoon
Hier is die dan de site voor goedkope cartoons! Let op er staan ook rechten op die cartoon alleen kopen niet kopiëren van de site!
zelf getekend?
Sta er verbaast van ziet er wel nice uit
Niemand heeft crimeclub source
en staat het in contract dat je alle fouten en bugs erbij neemt of dat de persoon die het verkochte de bugs ging fixen en hoe kunnen wij ook updates hebben ?
Crimeclub source is toch illigaal ?
1 @ 3 jaar is wel veel hoor :p
Denk iemand die dag in dag uit daarmee bezig is in een goede 8 uur en iemand die beginnend is wel een dagje of 2,3
Net zoals Axl_H zei dit hangt totaal af van persoon tot persoon
Blackberry Bold heb ik
En ben beste wel tevreden erover 8-|
Citaat van larsisgoed9Toon MeerVanaf nu reageer ik hier niet meer op.
En het was geen Open Source.
Maar ik ga OSBanditi opnieuw scripten, onder een andere naam uitbrengen, swf's eruit, andere layout & images.
En dan een licensie van ?20,- per stuk ofzo.
KvK heeft er mee te maken dat hij mijn naam niet meer kon stelen.
Hij noemt het gewoon OSBanditi.
Als ik een KvK had, kon ik er naar toe stappen en zeggen dat m'n naam gebruikt word.
Maar ja, blijkbaar kunnen jullie niet door/verder denken...
Zeer verdrietig om andere mensen te vernederen maar goed.
Lars
Oja, zie z'n download:
Hij zegt gewoon maar dat het open source is, terwijl ik het niet eens heb gezegd?
Ten Eerste:
Waarom staat hij dan te downen op cp!
Ten Tweede:
Het blijft een opensource en is vrij te gebruiken
Ten Derde:
Je bent 15 jaar hoe ga je dan stappen ondernemen tegen meerdere mensen? Gaat je alleen maar blut maken (xD)
Ten Vierde:
Licenties voor 20 euro?
Iemand gaat licentie kopen en door geven komt die ook weer vrij aan zo een goedkope prijs! Kijk maar naar die crimebuilder source
Ten Vijfde:
Herscripten? Maak dan een eigen source en geen ripof van php van banditi!
En ten Laatste!
Denk jij echt dat je alles kan doen? Heel de Scripting van osbandit is geen haar beter of de gewonere banditi dus het blijft maar een gewone source zonder unieke opties...
http://www.istockphoto.com/fil…023&text=maffia%20cartoon
Let op Deze cartoons moet je kopen! niet zomaar rippen want er staat copyrights op! Een cartoon daar kost je ongeveer 1 @ 3 euro!!
Zelfs het hoofd van mijnmaffia cartoon komt van daar op pagina 5 :p
Citaat van sloosmediaik ben partner van http://www.startcrime.nl
we kunnen met ze 3e in overleg om een licentie van crimebuilder vrij te geven.:)
Wat ben je de dag van vandaag nog met crimebuilder?
Niemand kan nog tippen aan mijnmaffia of je moet al een serieuze site hebben die over hun limieten gaat maar dan moet je er ook een groot buget voor over hebben!