Posts by -Nick

Dit het ik ook met de dreamweaver die ik gekocht heb soms werkt de licentie niet en zegt die dat het illigaal is

Gewoon alles eraf werpen en dan terug opnieuw installeren en hopen dat het lukt

Herscript laat me niet lachen is gewoon aangepast

Iedereen met herscripten script dan zelf iets he man

Hij is juist niets waard vrijgegeven brol waar jij winst wil uithalen lol

Ziet er goed uit

Maar toch vind ik de oude layout mooier of deze...

Deze is niet echt klant vriendelijk genoeg aan mijn gedacht

Maar doe zo voort in ieder geval!

Niemand heeft crimeclub source

en staat het in contract dat je alle fouten en bugs erbij neemt of dat de persoon die het verkochte de bugs ging fixen en hoe kunnen wij ook updates hebben ?

Crimeclub source is toch illigaal ?

1 @ 3 jaar is wel veel hoor :p

Denk iemand die dag in dag uit daarmee bezig is in een goede 8 uur en iemand die beginnend is wel een dagje of 2,3

Net zoals Axl_H zei dit hangt totaal af van persoon tot persoon

Ten Eerste:
    Waarom staat hij dan te downen op cp!

Ten Tweede:
    Het blijft een opensource en is vrij te gebruiken

Ten Derde:
    Je bent 15 jaar hoe ga je dan stappen ondernemen tegen meerdere mensen? Gaat je alleen maar blut maken (xD)

Ten Vierde:
    Licenties voor 20 euro?
    Iemand gaat licentie kopen en door geven komt die ook weer vrij aan zo een goedkope prijs! Kijk maar naar die crimebuilder source

Ten Vijfde:
    Herscripten? Maak dan een eigen source en geen ripof van php van banditi!

En ten Laatste!
    Denk jij echt dat je alles kan doen? Heel de Scripting van osbandit is geen haar beter of de gewonere banditi dus het blijft maar een gewone source zonder unieke opties...

Citaat van Maaark

[offtopic]Die Noorse meiden zijn meestal ook niet verkeerd of wel?[/offtopic]
    Fijn dat je 't ff meld btw

Denk het toch zou ik ook wel eens mee willen wisselen (a)

Bedankt voor de melding en succes met je uitwisseling :p

Citaat van insaneflame

Woh nice plaatjes daar

Ja maar niet gratis ;)

Tim

voor 10 euro kan je er toch al een stuk of 20 mooie plaatjes kopen dacht ik ;)

Goedkoop ga je ze niet vinden ;) Ik betaal zelf 150 euro voor mijn cartoons bij rzdesign en plaatjes kan je bij die istockphoto halen voor een klein prijsje!

Citaat van sloosmedia

ik ben partner van http://www.startcrime.nl
    we kunnen met ze 3e in overleg om een licentie van crimebuilder vrij te geven.:)

Wat ben je de dag van vandaag nog met crimebuilder?
    Niemand kan nog tippen aan mijnmaffia of je moet al een serieuze site hebben die over hun limieten gaat maar dan moet je er ook een groot buget voor over hebben!