Posts by davy

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een betalingssysteem te maken.
    Nu heb ik op een pagina de betaal knoppen staan en het totaal bedrag. Hoe kan ik nu het totale bedrag mee verzenden via een button zodat ik op de betaal pagina het totaal bedrag kan opvragen?

Alvast bedankt!

Ik heb de Black Style layout gekocht. Hij is super mooi heb hem onmiddelijk op mijn site geplaatst. Was maar 2 min. werk! Hopelijk komen er later meer layouts zodat ik kan afwisselen.

Citaat van F.Ajeti

Wat zijn de opbrengsten van de site?

De opbrengsten liggen eraan hoeveel promotie je maakt ik doe dit al enkele maanden niet meer. Ik deed iedere week een half uurtje tot een uurtje promotie maken en verdiende er zo een 40 a 50 euro mee.

Kijk als je me niet gelooft, stuur dan een a-mail naar mollie en vraag aan hun als hun systemen werken. Ik heb dit 1 keer getest en het werkte. Ik gebruik de systemen van mollie dus je moet alleen maar je eigen mollie code er zetten. De rest werkt via mollie. Bij die ? 4,95 zit het volledige script ingebouwd, de layout en de domein.

Citaat van Kurene

Nu hebben ze nog gen duidelijk antwoord op de vraag.
    Niet over het mollie systeem , maar het SMS systeem.

Of hij ook daadwerkelijk de sms'jes verstuurd.

Ja deze worden realtime verstuurd. Dus jij kunt sms credits kopen, je verstuurd een sms en binnen de 5 seconden komt hij aan bij de persoon.

Citaat van RDMNL2010

ja betaalsysteem maar werkt het SMS systeem ook ?

Ja mollie heeft deze systemen gemaakt en ik heb deze ingebouwd en eventueel veranderd zodat alles goed in elkaar past.

Ik verkoop de onderstaande domeinen voor maar liefst € 1,49! Deze domeinen zijn geregistreerd bij versio.

-gangster-corruption.nl (28-06-2011)
    -jongeren-sms.nl (28-02-2011), met script kost dit € 4,95
    -radio-hits.be (17-05-2011)
    -geldezeltje.be (25-03-2011)

Deze domeinen samen kosten € 4,95

Betalen kan via paypal, telefoon, sms, wallie of overschrijving

Voor te beginnen is het al goed ;)
    Mijn tips voor jou zijn: ik vind persoonlijk dat je veel verschillende groene kleuren gebruikt en de style ook beetje wir-war is. Dus ik zou die midden cirkel dan ook maken dat het mooi bij het menu past. Ik wens je nog veel succes met photoshop:)

Hallo allemaal,

Ik verkoop mijn website omdat ik er weinig tijd voor heb.

-Website: [del]
    -Reden verkoop: Te weinig tijd
    -Verdiensten: Ja, d.m.v mollie, adsense, ...
    -Inbegrepen: Script, domein, website's voor downloads aan te bieden en account hotfile
    -Statistieken:

-Prijs: €35

Ben je geïnteresseerd PM op reageer in dit topic.

@ Oceans
    Ik had ook problemen met uitloggen enzo in de dimaffia source zitten enkele bugs. Waarvan u de licentie heeft gekocht voor diegene heb ik al enkele bugs opgelost van het script.

Maar hoe zet je het een niveau hoger dan dat de index staat. Want in privata map stoppen (dus beveilingen) lukt het niet.

hallo allemaam ik heb een cronjob maar wil dat alleen de cronjob toegang krijgt tot het bestand dus heb het als volgt gemaakt:

PHP
    <?
    include('connect.php');
    $ip = $_SERVER["remote_ADDR"];
    if ($ip == "127.0.0.1")
    {

Ik had een email naar de technische dienst van men host gestuurd en die zijden dat het een lokale ip was. Dus dat de cronjobs op een lokaal ip adres draaien. Weten jullie hoe ik het dan moet maken?

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een maffia game layout te maken, dit is de bovenkant er al van.

Jullie mogen zeggen wat jullie er al van vinden, als hij af is upload ik hem ook zodat jullie hem kunnen downloaden!

heb nu zo eens gedaan
    45 * * * * /home/biwlnxvo/domains/nlcrimes.nl/public_html/crondienst.php

quote: gaat nog niet weet iemand dan wel hoe de path moet?