Het is gewoon en domein die ik vrij had
J
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.11 20:46:00:
Ja ik weet het de layout is lelijk maar is maar snel snel gemaakt
Posts by davy
-
-
Hallo cp'ers!
Ik heb vandaag snel een layout gemaakt in photoshop en heb deze gebased. Je kan hem zien op http://nlcrimes.nl
Houd er wel rekening mee dat het mijn eerste basing is -
Waarom zou je hem vrijgeven? Andere moeten betalen en andere niet. Is ook niet eerlijk of wel dan.
-
Het is een script van Ferhat ja.
-
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn spel laten raten.
url: http://GomorraWorld.nl
Punten: 0/10Alvast bedankt
-
Ja zo kan je samenzitten met je webdesigner en samen een site ontwerpen. Is veel gemakkelijker en sneller in real dan via de pc
-
Mijnmaffia registreerd de domeinen.
-
-
Cijfer: 8/10
Opmerkingen: Zelefde als Willem, voor de rest vind ik het een geslaagde layout
Tip: Verander de lettertype kleur -
Ja had alles al in sessie's gemaakt toch bedankt voor het antwoord!
mag :slotje: op -
Hallo allemaal,
Ik gebruik de wallie api van mollie op mijn website.
Maar nu wil ik als het micropayment word gemaakt enkele gegevens worden meegezonden. Zoals de totaal prijs.PHP
Toon Meerif (!isset($_GET['transaction_id']) and !isset($_GET['amount'])) { $amount = $prijstotaal2; $siteReportUrl = 'mijnlink'; $siteReturnUrl = 'mijnlink'; if ($wallie->createPayment($amount, $siteReportUrl, $siteReturnUrl)) { header('location: ' . $wallie->getWallieUrl()); } else {
Hoe kan ik tussen dit gedeeltePHPif ($wallie->createPayment($amount, $siteReportUrl, $siteReturnUrl)) { header('location: ' . $wallie->getWallieUrl()); }
iets zetten dat de totale prijs word meegezonden. Hij staat op de pagina als $totaalprijs. Zodat als hij terug komt gezonden ik in de database de totaal prijs kan plaatsen.
Alvast bedankt! -
Ja over .nl had ik al zoiets gevonden van maximaal 15 keer per dag over de rest niets.
-
en voor de anderen?
-
Ik zou graag .nl, .be, com en .net willen integreren.
-
Ja, die werkt niet geeft een foutmelding als ik een domein zoek.
-
Hallo CP's
Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een domein checker script. Steeds als ik iets had gevonden werkte het script niet meer of was de download link dood. Heeft er iemand een scriptje voor mij liggen?
Alvast bedankt! -
oja sorry:$ Je bent echt super bedankt!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.11 18:49:44:
Nu had ik nog een vraagje er zijn 2 sumbit knoppen en moeten alle 2 naar andere pagina. Hoe kan ik dat dan doen want het bedrag moet bij alle 2 pagina's moeten kunnen ingeladen worden. -
Oke dat wist ik maar zou het ook gewoon in de text kunnen blijven staan? Anders gebruik ik die oplossing.
-
-
Foto van de betaal knoppen: