Ik heb nog wel ergens op mijn computer staan.
Posts by kevinkrs
-
-
Bulletstar 2006 source, is een uitdaging en toch wel een mooie source.
-
Een lege topic?
Ik zie geen tekst? -
-
-
Een rip uit de bullestar 2006 source?
Zo ziet het er athans wel uit. alle query's zijn exact hetzelfde en ook het regel opbouw.Download gewoon de sql voor bulletstar 2006 source en je bent klaar.
-
Citaat van Maikel
ik heb meerdere dingen gemaakt, 1 ding ervan is http://www.eenwebmaker.nl/site dit is niet de mooiste ook heb ik http://www.eenwebmaker.nl/site/oud gemaakt. Ook heb ik de layout van http://www.family-town.nl ontworpen en gerealiseert. Wat mooier is laten we in het midden.Je kunt wel heel veel effecten in een layout gooien maar of het gebruiksvriendelijk en mooi oogt voor de potentiele klant(Bezoeker van de desbetreffende website) weet ik nog zo net niet.
De layout van shocksounds.nl is niet wat je zegt uniek, sterker nog dit is en standaart opmaak. Kijk naar wmcity.nl wmpoint.nl criminalspoint.nl Als designer zou je toch beter moeten weten en met een unieke layout komen inplaats van een template inkleuren(Want zo zie ik het).
Ik heb mijn inzending al gedaan en ik hoop zeker dat de jury onpartijdig is.
Beste maikel, je hebt met family-town niks te maken.
Je hebt 2 weken in de crew gezeten en een geript design gemaakt...
Maar het design is helemaal veranderd en door xkillerz gemaakt.we hebben alleen je css gebruikt(aangezien de onze norgal veel fouten had)
Dus laat aub Family-Town erbuiten.
-
-
oh oke, en als de kans hoger is dan de % is het gelukt.
Oke, ik denk dat ik hiermee aan de slag kan.
Andere surgesties zijn heel erg graag welkom. -
Citaat van MrMees
Heey, bedankt voor je reactie.
Ik bedoelde het zo ongeveer maar dan iets ander.
Hij moet namelijk koppelen aan aantal_keer_misdaad, als dat 100% is moet het namelijk meer kans hebben dat het lukt, en nu heb je met getal 1,2 maar 2 kansen, gelukt of niet gelukt.Hoe maken ze bij alle criminals er gebruik van dan?...
-
heey criminalspoint.
Ik ben bezig met een eigen crime, alleen ik heb een probleempje.Nouja niet echt een probleem maar iets dat ik niet snap.
Je kan kansen bereken door aantal_keer_misdaad / een getal = % kans.Maar hoe maak je nu echt gebruik van die kans?, dat je dus bijv bij 60% kans meer kans heb dan bij 20%.
Zoals criminals het gebruiken, ik heb al wat criminals scripts bekeken alleen die begreep ik niet helemaal.
Hopelijk kan iemand mij helpen, met vriendelijke groet, kevin =D
-
Heey, CP.
Ik zoek een partner dat goed kan designen en die het leuk vind om samen met mij een criminal te gaan draaien.
Mijn iedeen blijven nog voor een tijdje prive, maar je krijg ze uiteraart wel te horen.
We delen het inkomsten dan uiteraart ook.
Het wordt een crime volledig uniek/zelf gemaakt.
Ik heb al een domeinnaam waar ik waarschijnlijk voor 1 jaar op ga draaien(als BETA ronde's).
Ik heb een grootdeel van mijn iedeen opgeschreven (ouderwets is wel het veiligds(a)).Contact?
Indien je intresse heb kan je een Prive bericht sturen naar:
kevinkrsMvg, kevin.
-
Citaat van W0utR
Ik raad je toch wel sterk http://jquery.com/ aan.
En dan best eens kijken bij: http://docs.jquery.com/EventsAls je het even leest zie je dat je aan een tekstveld makkelijk een event kan kopellen.
Veel succes :cheer:
Oke bedant ik ga ff kijken. -
Weet iemand een javascript code waarmee je de input veld opnieuw ophaald per letter.
Dus dat je niet op de submit knop hoeft te drukken.Het is namelijk voor een pagina voorbeeld script.
mvg, Kevin.
-
Citaat
Hallo kevinkrs, je kan bij http://basingmedia.nl al voor €15,- je layout professioneel gebased hebben.
1. Daar leer je zelf niks van
2. Er is geen bedrag ingesteld, ik heb liever dat iemand ons helpt. -
Klopt, maar ook al zet ik hem op de combiteitsmodules. Layout blijft fout.
-
Heey cp, ik heb echt een gigantisch groot probleem.
Iemand heeft een layout gemaakt, en firefox weergeeft hij het perfect weer.
Maar in Internet exporer geeft hij veel bugs aan.Voorbeeld: http://nederland112.nl/kevin/
Kunnen jullie mij helpen ik weet echt het fout niet (p.s layout niet door mij gescript/gemaakt)
Hier is het scriptje.
PHP
Toon Meer<html> <head> <title>nederland112</title> <style type='text/css'> body { text-align:center; background-color:#333; font-size:12px; font-family:Verdana; color:#000000; width:1000px; margin-top:25; } .sub,submit,input,textarea,select { font-family:Verdana; font-size:12px; color:#000000; background:#CCC; border:0px solid #000000; } a:link, a:visited { color:#000000; font-size:12px; font-family:Verdana; } a:hover { color:#00FF00; font-size:11px; font-family:Verdana; } a.top:link,a.top:visited { color:#00FF00; font-size:12px; font-family:Verdana; } a.top:hover { color:orange; font-size:12px; font-family:Verdana; } .divlogo { background-color:#999; float:left; width:800px; height:100px } .divdatum { background-color:#999; float:left; width:200px; height:100px } .divhoofdmenu { background-color:#de0000; width:800px; height:20px; float:left; font:Arial, Helvetica, sans-serif; font-size:15px } .divmenukoprechts { text-align:left; background:#de0000; font-size:16px; font-family:Verdana; color:#FFFFFF; font-weight:bold; width:200px; height:20px; float:left } .divmenukoplinks { text-align:left; background:#de0000; font-size:16px; font-family:Verdana; color:#FFFFFF; font-weight:bold; width:200px; height:20px; } .divmenu1 { background-color:#FFF; text-align:left; width:200px; min-height:200px; float:left } .divmenu2 { background-color:#FFF; text-align:center; width:200px; height:420; float:left } .divmenu3 { background-color:#FFF; text-align:center; width:200px; min-height:250px; float:left } .divinhoud { background:#666; font:Arial, Helvetica, sans-serif; font-size:12px; text-align:center; width:600px; min-height:420px; float:left } .divtitel3 { background-color:#CCC; text-indent:10; text-align:left; width:500px; font-size:14px; font:Arial, Helvetica, sans-serif; margin-left:50px; } .divtitel2 { background-color:#999; text-indent:10; text-align:left; width:500px; font-size:14px; font:Arial, Helvetica, sans-serif; margin-left:50px } .divtitel1 { background-color:#c3c3c3; color:#000; font-size:15px; font:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; text-align:left; margin:3 } .divitemfoto { width:150px; height:150px; float:left; background-color:#FFF; margin-left:3; margin-right:3; margin-bottom:3; } .divitemtekst { background-color:#dfdede; text-align:left; font:Arial, Helvetica, sans-serif; font-size:12px; width:441px; margin-left:156; margin-top:3; } .divleesverder { background-color:#dfdede; text-align:right; font-size:12px; width:441px; margin-left:156 } </style> <base target='main'> </head> <body> <div align="center" class="divlogo">Logo</div> <div align="center" class="divdatum">Datum<br>Aantal bezoekers online</div> <div align="left" class="divhoofdmenu"> Home | Archief | Videos | Nieuwsbrief | Voertuigen | Links | Contact</div> <div class="divmenukoprechts" align="left"> Adverteerders</div> <div class=divmenu2><strong>Laatste update:</strong><br>(Dag, datum)<BR>(Geupdate pagina)<BR><BR><strong>Meest bekeken artikel:</strong><BR>(Titel + foto artikel)<BR><BR><strong>Willekeurig artikel:</strong><BR>(Titel + foto artikel)</div> <div class="divinhoud" align="center"> <div class="divtitel1">Provincie - Titel</div> <div class="divitemfoto">Foto</div> <div class="divitemtekst"><strong> Donderdag 18 juni 2009, Groningen - </strong> Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld...<BR></div><div align="left" class="divleesverder"> Lees meer...</div><P></P> <div class="divtitel3">Datum, provincie, titel</div> <div class="divtitel2">Datum, provincie, titel</div> <div class="divtitel3">Datum, provincie, titel</div> <div class="divtitel2">Datum, provincie, titel</div> <div class="divtitel3">Datum, provincie, titel</div> <div class="divtitel2">Datum, provincie, titel</div> </div> <div class="divmenu1">Advertenties/banners<br>(graag met rotatiescript)<BR><BR></div> <div Class="divmenukoprechts"> Samenwerkingen</div> <div class="divmenu1">Links/banners van samenwerkende sites</div> <div class="divfooter">Nederland112.nl - © 2007 - 2009</div> <!-- <div class="divmenukoplinks"> Nieuwsbrief</div> <div class="divmenu3"><BR>Vul uw e-mailadres in, vink<br> de gewenste optie aan en klik vervolgens op verstuur.<br> <br> <strong>E-mailadres: </strong> <input name="E-mailadres Nieuwsbrief" type="text" dir="ltr" lang="nl" size="20" maxlength="40"> <br> [Inschrijven] [Uitschrijven]</div> <table align="center" height="150" width="600"> <tr> <td colspan="2" align="left" class="item-titel"><p align="center"><strong>Titel</strong></p> <tr> <td width="114" align="left" class="item">Afbeelding <td width="424" align="left" class="item"><strong> Donderdag 18 juni 2009, Groningen - </strong> Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld <br> <br> <u><strong>Lees meer...</strong></u> </table> <table align="center" height="150" width="600"> <tr> <td colspan="2" align="left" class="item-titel"><p align="center"><strong>Titel</strong></p> <tr> <td width="114" align="left" class="item">Afbeelding <td width="424" align="left" class="item"><strong> Donderdag 18 juni 2009, Groningen - </strong> Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld <br> <br> <u><strong>Lees meer...</strong></u> </table> <table align="center" height="150" width="600"> <tr> <td colspan="2" align="left" class="item-titel"><p align="center"><strong>Titel</strong></p> <tr> <td width="114" align="left" class="item">Afbeelding <td width="424" align="left" class="item"><strong> Donderdag 18 juni 2009, Groningen - </strong> Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld <br> <br> <u><strong>Lees meer...</strong></u> </table> <table align="center" height="150" width="600"> <tr> <td colspan="2" align="left" class="item-titel"><p align="center"><strong>Titel</strong></p> <tr> <td width="114" align="left" class="item">Afbeelding <td width="424" align="left" class="item"><strong> Donderdag 18 juni 2009, Groningen - </strong> Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld <br> <br> <u><strong>Lees meer...</strong></u> </table> <table align="center" height="150" width="600"> <tr> <td colspan="2" align="left" class="item-titel"><p align="center"><strong>Titel</strong></p> <tr> <td width="114" align="left" class="item">Afbeelding <td width="424" align="left" class="item"><strong> Donderdag 18 juni 2009, Groningen - </strong> Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld Voorbeeld <br> <br> <u><strong>Lees meer...</strong></u> </table> <div id="item-titel-1">Datum, provincie, titel</div> <div id="item-titel-2">Datum, provincie, titel</div> <div id="item-titel-1">Datum, provincie, titel</div> <div id="item-titel-2">Datum, provincie, titel</div> <div id="item-titel-1">Datum, provincie, titel</div> <div id="item-titel-2">Datum, provincie, titel</div> <br></td> </tr> !--> </body> </html>
Met vriendelijke groet, Kevin.
-
-
Citaat
Ook lol sorry
Oke npEdit: Tjussj mooi source.
-
Citaat
Ik heb hem op andere server.
the-don.nl/login.php login met
naam:
code: lol