Posts by kevinkrs

Hoe ik het begrijp heb je een VPS server ondergebracht bij TransIP, en ben je eigenlijk een klant van TransIP die shared hostings aanbiedt. Wat zou betekenen dat als je in de toekomst VPS pakketten gaat aanbieden, je altijd duurder bent dan TransIP zelf (commercieel bedrijven willen uiteraard winst). Je zegt ik heb nog nooit problemen ondervonden, vind ik een zwak argument, ik wil een garantie hebben.

Zelf heb ik namelijk een groot commercieel post bedrijf als klant, als zij tien minuten niet beschikbaar zijn (hun administratiesysteem gaat via een web-applicatie) verliezen zij honderden euro's. En zo heb ik er hier nog een paar grote klanten van, en uiteraard spreken we dan niet over een hosting van 5 euro p/m.

Vandaar mijn zorg over SLA contracten, en schadeclaims.

Ik ben benieuwd hoe de toekomst uitkomt voor jou, en of jij later dedicated servers en VPS pakketten kan aannemen in de toekomst, en of je uiteraard wel genoeg mankracht hebt om eventuele problemen op te lossen. Zal proberen je website wat in de gaten te houden, en dan ben ik benieuwd.

Hoe zit het dan met SLA overeenkomsten en wat ben ik hiervoor kwijt? en betreft VPS pakketten, wat is je prijs tegen welke prestaties en wat voor support. Waar host jij zelf je servers en wat is mijn uptime garantie. Kan ik ook een schadelaim bij je neerleggen als mijn klanten eruit vliegen? zo ja, tot welk bedrag ben je verantwoordelijk?

Je krijgt een 500 fout omdat je php error_report uitstaat (denk ik) ik zou eerst beginnen zoals H.Rayn zegt met je javascript echo'en

Het kan alleen kleiner dan travian source. Ik zou eerst je map opbouw maken... Dus div's plaatsen met een border o.i.d Wat je zelf het handigst vind. Elke div een id meegeven en als je op een gebouw (image) klikt een ajax request naar een script waar je wat wilt uitvoeren.

Ik weet natuurlijk niet precies hij uitgebreid je het wilt gaan maken, maar voor een basis versie zou ik zoiets doen.

Je bedoeld iets afrekenen in paypal. Of je paypal account registreren op onze bank account?
    Als je het tweede bedoeld kan dit een risico vormen, omdat je dan zonder pincode of wachtwoord onbeperkt van andermans rekening kan pinnen.

Reza: Ik zeg ook niet dat het moet. Ik zeg dat het beter zou zijn. Het programmeren daarin zou dus een stuk makkelijker zijn voor een andere programmeur. Je hebt een geüpdatet criminal gemaakt. Dat houd in dat je wat nieuwere technieken gebruikt dan de criminals van tig jaar terug dat vaak nog gebruikt worden.

Mijn eigen criminal zal ik nooit in de verkoop stoppen, dat is namelijk iets meer waard van 2,50. Kwa unieke opties heb ik wat leuke dingen gedaan met kogels, en bepaalde fabrieken. Dus meer soorten kogels etc. Vind kansen op materialen die je in een fabriek weer kunt omsmelten tot een bepaalde item. Je kunt het zo gek niet verzinnen :) Zulke dingen maakt het spelen van een criminal weer leuk :)

Lol kan niet eens inloggen. Geen gebruik van oop, geen gebruik van functions (is een beetje vervelend te beveiligen door 100x if if if if if te typen) Voor een basis lijkt het me wel leuk. Heb zelf ook vorig jaar een eigen criminal geschreven met unieke opties en layout. Toch wel grapig te zien.

Zoiezo zou je eerst zelf hier en daar wat investeringen moeten doen. Als je er echt iets van wilt maken moet je zoiezo een nieuwe basis ontwikkelen. En een designer inhuren voor een leuk bedrag (meestal rond de 400 euro) Dan heb je al een leuk en een simpel layout.

Citaat van Ferhat.Remory

Redelijke ervaring, recensies vind je op men site.

Sorry, maar dit is een beetje duur. Ik raad mensen aan om gewoon tutorial te kijken hoe ze wordpress moeten installeren. Want 50 euro voor 1 minuut werk is best prijzig? En dat is dan alleen maar het installeren.

Instellingen -> applicaties ->applicaties beheren ->klik op je app -> verplaatsen naar SD kaart. Werkt voor mij op mijn galaxy s2 voor alle applicaties die dat ondersteunen.

De html maar volgens mij is hij zo goed.

PHP
    RewriteEngine On
    RewriteBase /new/sTest
    RewriteRule ^misdaad/([^/]*)\.html$ var.php?id=$1

Ik zat weer een beetje te proberen ik heb nu dit.

PHP
    RewriteEngine On
    RewriteBase /new/sTest

RewriteRule ^([^/]*)/([^/]*)/([^/]*).html$ var.php?id=$1 [L]

Maar het werkt nog steeds niet, iemand een idee?

Ik bedoel het ook iets anders dan wat ik op de zoekfunctie vind. Ik wil zegmaar niet meteen site.nl/bestand.html maar site.nl/misdaad/misdaad-plegen.html o.i.d

Zoals criminalspoint ook ongeveer heeft.