Ik wil meehelpen
Posts by Mife
- 

- 

- 
					Bhahahaha neej xD Mi zijn de 2 eerste letters van haar naam,en Fe,zijn de 2 eerste letters van mijn naam  
- 
					Citaat van giotjuh
 @ferhatje
 osbanditi is opensource en het staat in de readme...
 "verander de naam en de credits"
 DIT STAAT ER DUIDELIJK...
 ik kan niet zeggen dat het van mij is... ( ik kan wel maar doe het niet)OSBanditi is GEEN opensource,de maker ervan is mn vriend,en ik werk samen met al zn site's  
- 

- 
					@Gblow Stuur maar PM , ik kan je 2x slicing aanbieden of design;) 
- 
					Nee ben een man:p Mife is een samenstelling van mn naam,en de naam van mn zusje:p 
- 
					Scarlet  Onbeperkt downloaden en surfen voor 20?/maand. Downloadsnelheid van 20 Mbps 
- 
					Mife 
 Wife
- 
					Ik vind iemand zijn tante sexy..(L) 
- 
					Ik kan je 2x slicing aanbidden of een layout. Stuur maar PM :cheer: 
- 
					Naar barcelona moet je echt gaan  Ik ben daar geboren (L) + heb daar 9 jaar gewoond.. Dan naar belgië gekomen :(( Ik ga naar Engeland met school :p 
- 
					Dat weet ik niet .. Het is een hosting van een vriend,dus niet echt een provider.. 
- 
					Het is een host dat ik van een vriend gekregen heb. Van 20 GB . En ongelimiteerd dataverkeer. 
- 
					Omdat ik van iemand een host hebt gekregen van 20 GB[offtopic]die ik echt wel ga gebruiken[/offtopic],maar er is reclame en dat wil ik graag weg .. 
- 
					Hey Ik had eens een javascriptje gezien waarmee je reclame op gratis host kon wegkrijgen. Maar nu vind ik hem niet meer terug. Heeft iemand hem ? 
 Alvast bedankt
- 
					Dein,wat heb je al aan de source gedaan? 
- 
					Nice,ik ben de eerste die iets post op het forum:p 
- 
					Bumpje waard toch:p Wie wilt mijn layout slicen? 
- 

heb nu die osbanditi (bugged) PM me een link
 heb nu die osbanditi (bugged) PM me een link