Nog steeds op zoek naar een koper!
Posts by Maaark
-
-
Hallo,
Hierbij bied ik €15 Wallie tegoed aan, 1x 10 euries en 1x 5 euries.
Ik heb het wallie tegoed over omdat een lid van een site mij het gegeven heeft om het in te ruilen voor credits. Kennelijk is wallie te moeilijk
Daarom ben ik nu op zoek naar iemand die er >= €10 voor wilt geven via overschrijving of paypal (maakt niet uit wat je kiest).
Het is voor de gene die als eerste 10 euro of meer bied.
Mark
-
Stuur mij maar een PB dan fix ik het voor een prikkie
-
Waar woon je dan ergens?
Als je in de buurt woont kan je m ook bij mij droppen dan fix ik t voor de helft van die 70 -
Is er ook een budget beschikbaar?
-
-
Wat is er nog te checken dan?
Ben net uitgeknalt -
Lekker aan't codden
-
Gewoon de mysql connect vullen met variabelen en die op een page echo'en
-
Oke, succes dan met de klus.
Mocht het niet lukken, dan ben ik altijd nog bereikbaar -
Citaat van Lancer
Kluisje kopen, sluitel aan 1 van je ouders geven, en elke maand er 100 euro indoen.
Kan je 40 euro uitgeven, 10 euro per week. =)Zo doe ik het, en gaat prima
Ik zelf verdien 200 in de maand, en daarvan gaat 150 in dat kluisje.
- 10 euro internet
- 20 euro shag (sorry :sst: zeer zonde, ik weet het)
- 20 euro uitgaven die niet gepland zijn.Ik doe dit al een tijdje, en mijn kluisje is rijk gevuld(a)
Vakantie naar spanje volgend jaar, dus moet wel leuk blijven (xD)Ing is pro (H)
Over frikandelbroodjes gesproken..
Lekker xD Krijg trek
Alhoewel ham-kaas croisantjes, bij de Albert Heijn het lekkers't zijn...rijmt :pIpv dat kluisje een bankrekening waar alleen je ouders bij kunnen oid lijkt mij wat verstandiger dan al dat geld in je huis te laten liggen.
-
Ik heb wel interesse om 't te fixen, stuur maar een PM met alles wat er moet gebeuren en het budget.
Mark
-
Klopt, er had ook kunnen staan kersticoon = 1-10
Dat scheelt idd weer wat database dingetjes.
Daarnaast denk ik het wel neter is maar niet echt veel performance verschil maakt? Aangezien de dingetjes steeds maar een cijfertje als waarde hebben. -
-
-
Bekend bij mij, maar net begon er iemand erover dat ik te negatief was, nu ben ik positief bezig, ik probeer het voor de beginners makkelijker te maken...
Daarom kwam ik met die suggestie.. Zodat de beginners het kunnen knippen plakken..
Ik weet zelf wel hoe het moet, zie mijn oplossing hierboven ergens..
-
Zo kan het ook inderdaad, maar het is misschien ook handig om de var $kerst een waarde mee te geven, zodat het er gewoon ingeplakt kan worden.
-
-
Ja klopt, maar wil ff duidelijk maken dat het veel luier kan.
Ik ben gewoon voor efficientie, onderhoud aan je site is leuk, maar kost te veel tijd. -
Daarnaast,
Erg slordug?
Gooi er een date(); op, naar mijn weten valt kerst altijd op dezelfde dagen? Beetje luie scripter was daar wel op gekomen..Edit:
Hier mijn oplossing ervoor:
PHP$kerst = 0; $kerstArray = array('25.12', '26.12'); //Geen idee wanneer kerst is dus kan fout zijn! $datum = date(d.m); if(in_array($datum)) { $kerst = 1; }
Niet getest, maar denk dat het wel werkt, anders ff error posten, dan fix ik m.