Posts by Maaark

Citaat van Pharox

Maaark
    Het is onzin, elk mens heeft een opleiding en verdient een kans.
    Als je die verpest door crimineel gedrag te vertonen, hoor je niet thuis in de maatschappij.

Lees je post eens na, volgens mij staan er een aantal grote fouten in, niet spelling maar de betekenis.

Volgens mij heeft echt niet iedereen een opleiding..
    Bedenk zelf maar welke groot deel van de bevolking vaker geen opleiding heeft ;)

Citaat van Mokerr

Maaark @

Lager opgeleid? Dat moet je niet zeggen. Ik ken veel allochtonen die heel slim zijn. Dus daar licht het niet aan.
    Niet elke Allochtoon is slecht.

Hahahhahaah, sinds wanneer is heel slim zijn een garantie dat je goed opgeleid bent?
    Daarnaast moet ik inderdaad niks zeggen, ik mag het zeggen ;)

Alles heeft een reden, vaak zijn de allochtonen lager opgeleid etc.

Waar zou jij voor kiezen, de oude kut wagen of een dikke Ferrari?
    Ik zou voor het 2de gaan, daarom kiezen ook vaak werkgevers voor het beste..

Sorry TaskForce maar volgens kijk je het allemaal bijna vanaf 1 kant terwijl je als je een mening wilt hebben duidelijk beide kanten moet zien.

Jij zegt namelijk dat er ik verwegiestan geen vraag is naar kerken, maar vragen wij hier allemaal wel om jullie (moskee's). (sorry het is misschien wel grof maar ik ga verder op Taskforce' reactie)

Inderdaad, klopt het dat de moslim landen geen verlichting hebben meegemaakt zoals wij dat hebben gehad? Ik doel erop dat ze anders zijn gaan denken over dingen en het geloof meer in twijfel gingen trekken?

Ja, ik heb nog nooit tweedehands hardware gekocht en ben dat eigenlijk ook niet van plan.

Maar als je een beetje verstandig bent koop je dan ook direct 'n nieuwe cpu, nieuw ram, leuke videokaart etc.
    Dan kun je er weer een tijdje mee vooruit, steeds 2de hands dingen zal denk ik ook niet echt voordeliger zijn op langere termijn.

Goedkoper denk ik?
    Daarnaast, een advertentie met meer informatie zou ook handig zijn. Zoals een socket etc.

Overigens prefereer ik altijd nieuwe hardware.

Ben ik het helemaal mee eens, als je naar een ander land gaat om te wonen (wss gedwongen) vind ik dat je je helemaal moet aanpassen. Dat wilders zoveel stemmen kan krijgen betoogd alleen maar dat ze dus niet goed integreren. Als nederland het dan met wilders eens is, wat vaak is, vind ik dat wilders zijn uitspraken kunnen.

Sweex is niet echt een top merk, ik heb ook een sweex gehad, ik kon er alles mee doen maar het ging niet werken, ook steeds een wegvallende verbinding. Die heb ik RMA gestuurd naar 4launch en een nieuwe linksys besteld. Die had weer een ander probleem, wpa2 key werd ie afentoe kwijt, toen heb ik hem geupdated en alles loopt tot nu toe weer lekker.

Dus tip: geef wat meer uit aan bijv. linksys

Patrick dat ben ik niet met je eens.. Waarom denk je dat er beroepen zijn zoals loodgieter etc? Mensen kunnen het best zelf proberen inderdaad en daar zijn ze ook vrij in. Maar shadow bied zich gewoon aan om het voor je in te bouwen, mocht je de kennis oid niet hebben...