Posts by Maaark

Waarom zeg je die laatste zin er extra bij? Die mag je van mij best weglaten :P

Ja inderdaad, alleen ben ik wat te lui om alles netjes erneer te zetten... Daarnaast is een LIMIT ook handig om erin te hebben, scheelt weer een beetje.. (alle beetjes helpen heaaa)

Die houd in 't algemeen sql injections eruit. Html injections (XSS) kun je bovenstaande voor gebruikten, die trim is vooral omdat ik mij kapot erger op site's die spatie's in hun wachtwoordvergeten mail achter het wachtwoord hebben staan en copy pasten kut gaat..

Inderdaad is salten ook een ding wat verbeterd kan worden.
    Daarnaast zou ik er ook een trim(); en strip_tags(); omheen gooien zodat de kans op XSS kleiner is

Sleep gebruik je om het bruteforcen te vertragen, niet helemaal om het te stoppen, daarnaast beveilig de posts maar eens.. daar heb je denk ik meer aan

Sorry Killingdevil maar daar zie ik niet echt 't nut van in van die str_repeat, of bedoel je dat ik dan 0'tjes moet gaan repeaten bij een bepaalde lengte?

Daarnaast zei iemand dat LPAD een goed idee was, maar dat vind ik ook vrij omslachtig..

Dus als iemand een kort MAAR krachtige oplossing kan leveren.. GRAAG

Hallo,

Ik krijg al de tip om zerofill te gebruiken, maar als ik nu het veld met zerofill ophaal krijg ik alleen het getal terug, zonder de extra nullen.

Bijvoorbeeld: in database staat: 001, ik krijg terug: 1.

Hoe kan ik ook 001 etc meenemen?

Mark

Joshua
    Pluspunten: Is vaker online
    Minpunten: Deel te veel onzin uit, zie ook de andere topics.. Bant bijvoorbeeld voor iets wat het niet waard is
    Tips: Relaxxx
    Gemiddelde cijfer: 4
    Overige informatie: Erg streng he

Kabling:
    Pluspunten: Niet veel van hem gehoord, maar ook niks fouts dus
    Minpunten: (te) weinig online
    Tips: Stop of maar wat tijd
    Gemiddelde cijfer: 5, lekker ertussenin
    Overige informatie: Beetje meer online komen!

Volgens mij is dit gewoon een openbare discussie waar ook jij NORMAAL deel aan kunt nemen.. Dus niet huilen dat we over je praten achter je rug om..