Posts by Arneke123

LINKPARTNERS:
    U komt bij linkpartners te staan. Als u wilt, kunt u een zelfgeschreven zin naast uw link krijgen. Indien u deze niet meelevert bedenken wij zelf een passende zin voor uw website. Als u website rpg-gerelateerd is komt deze in linkpartners part 1 tem 3 te staan, dan komt hij ook op elke andere pagina onderaan te staan.
    Mocht u toch interesse hebben, maar is uw website niet rpg-gerelateerd? Dan komt u bij linkpartners part 4 te staan, dan staat u enkel op de linkpartnerpagina
    Ik heb ongeveer een 100tal bezoekers per dag.
    De website is: PR1
    Van rpg games zelf verwacht ik minimaal 100 aangemelde leden.

RPG NIEUWS:
    U kan gratis het nieuws dat u te melden heeft, melden. Dit kan via het contactforumlier op de site. Het nieuws kan gaan over een nieuwe ronde, nieuwe optie,... (NIET ENKEL: Meld je nu aan en krijg ...)
    Deze dienst is gratis voor u, alleen willen wij dat het nieuwsbericht zelf opstelt en doorstuurt via het contactformulier. (voorbeelden op site beschikbaar.
    Wie? Alleen rpg's sites!
    Dus nog even kort, u stuurt uw nieuws van uw rpg in, en wij plaatsen het gratis op onze website met een URL naar uw site zodat onze bezoekers uw nieuws zien en naar uw site kunnen surfen. Vermeld dat ook aub een url als u uw nieuwsartikel opstuurd ;).

Verdere vragen? Graag in topic
    Interesse? Graag via het contactformulier op de website.

Website: http://www.rpgwinnen.nl

Ik heb toestemming van de adm om dit topic te openen.

Ik maak toch geen reclame? Ik zoek wat rpgbeheerders..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.04.10 13:59:38:
    Wij zoeken nog steeds personen die nieuws te melden hebben, wij plaatsen dit gratis op onze website!

Beste criminalspointers,

LINKPARTNERS:
    Wat? U komt bij linkpartners te staan. Als u wilt, kunt u een zelfgeschreven tekst naast uw link krijgen. U komt ook op elke pagina onder de footer te staan.
    Wie? Alle websites die rpg zijn of over rpg's gaan.
    BezoekersS? Ik heb ongeveer een 100tal bezoekers per dag. Ik verwacht van uw site dan zo'n 70tal bezoekers.

RPG NIEUWS:
    Wat? U kan gratis het nieuws dat u te melden heeft, melden. Dit kan via het contactforumlier op de site. Het nieuws kan gaan over een nieuwe ronde, nieuwe optie,... (NIET ENKEL: Meld je nu aan en krijg ...)
    Deze dienst is gratis voor u, alleen willen wij dat het nieuwsbericht zelf opstelt en doorstuurt via het contactformulier. (voorbeelden op site beschikbaar.
    Wie? Alleen rpg's sites!

RPG-RECENSIES:
    Wat? Een recensie over uw rpg? Dat kan! Wij schrijven voor u een gratis recensie en publiceren het. Als u in aanmerking wilt komen, gelieve ons daarvoor te contacteren via de website.
    Wie? Alleen rpg sites

Meer informatie vind u op www.rpgwinnen.nl
    Als u contact met ons wilt opnemen, graag via het contactformulier op onze site. Dan bent u verzekert dan een snel antwoord. Hier kan het een paar dagen duren, maar antwoord krijgt u zeker!

Relevante vragen? Graag in topic
    Interesse? Graag via PB

(toestemming gekregen van adm)

Beste cp'ers

Sinds vandaag hebben wij een nieuwe deeltje geactiveerd op onze website. Namelijk rpg nieuws.

Het is de bedoeling dat daar nieuws komt te staan over rpg's games. Dit kan een actie zijn, een nieuwe ronde die start, welke spelers er vorige ronde gewonnen hebben, noem maar op.
    Meer informatie: http://www.rpgwinnen.nl/rpg-nieuws

Deze dienst bieden wij gratis aan. Het enige dat wij vragen is dat u het (pers)bericht zelf opsteld.

Intresse? Dit kan via PM of via het contactforumulier op http://www.rpgwinnen.nl
    Relevante vragen? Graag in het topic

Mvg

Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik kan hetzelfde met paint maken.

Je moet idd beter eerst eens tuts volgen en daarna proberen bestaande banners na te maken voor je zelf gaat proberen, zo weet je al een beetje wat past en wat niet

Gezocht: Uitbreidingen voor het PWYL script

Script: Ik ben op zoek naar uitbreidingen voor het PWYL script

Omschrijving/functies: Dit mag van alles zijn : missies of extra opties

Heb jij uitbreidingen te koop of kun je zelf uitbreidingen scripten laat mij het dan weten. Ik ben voornamelijk op zoek naar nieuwe missies, bij voorkeur een beetje uniek. Maar ook andere opties zijn welkom.

Prijs: laat horen wat je heb en wat het kost

Licentie: volledige rechten - ivm eventuele doorverkoop via scriptsite bij voorkeur volledige rechten maar het hoeven geen alleen rechten te zijn.

Betaling via: Paypal | Overschrijving | Moneybookers

Relevante vragen? Graag in het topic
    Anders graag PM.

voor degene die er om vragen: ik heb het document zelf toegepast zoals ik het formuleer. Zoals ik zeg is het uit eigen ervaring, en ben ik ook niet overal van de eerste keer achtergekomen. Het heeft dus een tijdje geduurd voordat ik achter sommige dingen ben gekomen.

En ik kan zeggen, dat ik door het toepassen hiervan, eigen ervaringen, al verscheidene prijzen heb gewonnen.

Mvg

1) Ik denk niet dat ik met bewijzen moet komen, maar ik ben eigenlijk nog nooit opgelicht bij een spel, omdat ik weet waar ik naar moet kijken om niet bedrogen te worden...
    2) Ik zeg niet dat ze gaan winnen, ze gaan meer kans maken om te winnen, met een grote kans op winnen.

Mvg

Voor zover ik denk, heb ik kritiek ontvangen, en verdigde ik mijn standpunt.

De lay-out is dan ook een gratis template. Het is niet een site waar 100den euro's moeten worden ingestoken denk ik. Ik wil gewoon voor een zachte prijs, mensen helpen. De lay-out verdient misschien een minder cijfer...

Ik hoef geen informatie met bron te geven omdat alles uit eigen ervaring komt...

Mvg

Wel, waarom ik zeg dat hij een dokter nodig heeft: er staat een citaat, hij copieert het citaat en zegt daarna dat het geen citaat is. Dan concludeer ik, daar is iets niet juist?

Wat mijn ebook specialer maakt dan gratis informatie: in mijn ebook staan een paar technieken geformuleerd die, volgens mij, niet te vinden zijn op het internet, ik heb het allemaal persoonlijk gecheckt. Een element dat niet te vinden is, is vermeld in het zogenaamde: 'plan'.

Mvg

Als u dat niets noemt, dan zou ik een dokter contacteren.

En u vindt, wat u vindt, niemand verplicht u dat bestand te kopen. Maar ik denk dat als u niet weet wat erin staat, u niet over de inhoud kan oordelen.

Beste,

niemand is verplicht het te kopen. U moet dit ook niet kopen,, omdat u blijkbaar genoeg wint. Dit document is voor mensen die het minder doen. Tevens voor 2 euro kan je al geen miskoop doen.

Maar zoals ik al zei, vindt ik dat er waardevolle informatie instaat. Als ik deze in het kort al vertel op de homepage, gaat niemand die nog kopen. Trouwens staat er al een klein citaat op de homepage.

Mvg