Posts by SvenB

Beste CP'ers,

Voor mijn webshop www.super*hoesje.nl ben ik opzoek naar linkpartners. Je staat voor altijd op mijn website, indien ik ook bij u op uw website kom.

Ik wil graag op uw website zo weergeven worden:

Super*hoesje.nl | voor al uw telefoonhoesjes (zonder de ster)

Meld in dit topic wanneer ik op uw site sta, u kunt dan een backlink verwachten op mijn site.

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

Beste CP'ers,

Mijn webshop begint razend te lopen. Het gaat hierbij om www.super*hoesje.nl. Deze website hebben jullie vast wel eens een keer voorbij zien komen hier op het forum.

Echter ben ik op het moment opzoek naar een promotor/helpdesk lid die mensen opvangt op de website. En zorgt dat de website nog meer word bezocht. Ik hoop met deze persoon een hechte band te krijgen zodat we een lekkere samenwerking hebben.

Het gaat hierbij om een webshop die handelt in telefoonhoesjes. Via de helpdesk moeten mensen hun vragen kunnen stellen. Daarnaast is de functie van jou met de hoogste prioriteit het halen van klanten naar de website. Plaats de link op zoveel mogelijk linkpartner pagina's etc.. zo krijgen wij zoveel mogelijk inhits!

Lijkt het je wat om in dienst te zijn van Super*Hoesje.nl? Twijfel dan niet langer, en laat weten dat je geinteresseerd bent, dit doe je zo!

Volledige naam:
    Waarom jij:
    Wat denk jij te kunnen verbeteren:

Ik hoop op vele reacties!

SvenB:cheer:

Beste CP'ers,

Na gisteren even flink te hebben gefeest bij de huldiging van Willem II, en ik daarna thuis kwam. Is mijn telefoon tijdens het feesten helemaal doorweekt geraakt vanwege een flinke hoosbui.

Eenmaal thuis aangekomen heb ik me telefoon nog wel aan kunnen zetten. maar als ik hem dan in de oplader doe, laadt hij niet op.

Ik heb hem pas 3 maanden, en gaat om de Samsung Galaxy Nexus.

Wat is jullie raad? Vind het namelijk gek dat hij wel aangaat, maar vervolgens niet oplaad..

Heb hem al in een bak met rijst gelegd om het vocht wat er eventueel in kan zitten er uit te halen.

Met vriendelijke groeten!

Hallo,

Voor mijn webshop http://www.superhoesje.nl ben ik opzoek naar een goede promotie actie! Heb jij een gaaf idee, of heb je een idee en je wil er zelf aan mee werken? laat het dan hier weten!

Ik hoop dat er mensen zijn die het wat lijken om een gave promotiestunt te maken.

Het creatiefste idee, die ook effectief zal zijn, zal beloond worden met 5 euro!

Mvg,
    SvenB

Beste CP'ers,

Ik heb even een vraag voor als ik producten uit china ga importeren. Ik ben op een site terecht gekomen waar ik het volgende citaat vandaal haal;

Wanneer de zending een waarde heeft van tot 22 euro (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) hoeven er geen douanerechten betaald te worden. Ook de omzetbelasting is niet van toepassing. Ligt deze waarde tussen de 22 en 150 euro, dan hoeven er nog steeds geen douanerechten te worden betaald, maar wel omzetbelasting. Is de zending meer waard dan 150 euro, dan betaalt u zowel douanerechten als omzetbelasting. Inklaringskosten worden logischerwijs pas betaald als er omzetbelasting (en eventueel douanerechten) moet worden betaald.

Het houd dus kort samengevat in dat er bij pakketjes tot 22 euro in China géén omzetbelasting en dergelijke te betalen hoeven te worden.

Maar.. Wat nou als ik 10 pakketjes apart bestel van minder dan 22 euro? Hoe zit dat dan?

Mvg,
    SvenB

Hallo CP'ers,

Zoals de meeste hier nu onderhand wel weten heb ik mijn eigen webshop geopend genaamd: Super*Hoesje.nl! Deze webshop is toegankelijk voor alle internetgebruikers en verkoopt allerlei telefoonhoesjes!

De webshop basis is gekocht bij cmsshow. Een bedrijf dat handelt een leuke cms-systemen.

Het assortiment is nog in aanvulling. Dus hier en daar komen er steeds nieuwe hoesjes bij!

Nu wil ik aan jullie vragen om eens kritisch naar deze website te kijken. Ik hoop dat jullie hem kunnen beoordelen. En dat ik er een beter zicht op krijg wat ik er nog aan kan verbeteren.

De website: http://bit.ly/xPdcbT

Beoordeling:

Algemene indruk:
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Dit zo ik anders doen:

Conclusie:
    Cijfer: 0/10

Alvast Harstikke bedankt voor jullie medewerking!:cheer:

SvenB