Posts by samhendrickx

Oké daarnet plaatste ik dit in de verkeerde categorie dus nu zal ik het goed doen :)

Ik krijg de welbekende error:

PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/hends2/public_html/index2.php:3) in /home/hends2/public_html/antet.php on line 2

als ik towns.php open
    (dus /index.php?pagina=towns)

De fout in index is omdat het pagina systeem script niet helemaal vanboven staan omdat er nog een stuk layout bovenstaat.
    De session start staat ook in antet.php maar ik heb geen idee hoe ik dit weghaal zonder een error te krijgen..

hier antet.php:

en hier nog even towns.php

hoe los ik dit op? :s

(sorry aan de beheerders voor het bumpen & misplaatsen van men topic)

hey ik zit met een probleem

in mijn index krijg ik telkens een error door mijn pagina script.

hier een voorbeeld van de error als ik towns.php open

dus /index2.php?p=towns

dit is de error:

PHP
    session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/hends2/public_html/index2.php:4) in /home/hends2/public_html/antet.php on line 2

ff voor de duidelijkheid:
    op index2.php staat op line 4 dit:

en zo begint towns.php

zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen?

Ok bedankt maar ik ga het nu toe met een pagina systeem doen maar nu heb ik nog een vraag: nu als ik bijvoorbeeld naar mijn dorp ga is dat /town.php?town=1. Maar stel dat ik nu een pagina systeem maak en ik wil van het index naar mijn dorp gaan, wordt de link dan index.php?town?town=1
    want dit ziet me er nogal onlogisch uit..

Hey, ik zoek een script voor een resizable iframe maar ik heb geen flauw idee of dit bestaat. Kort uitgelegd bedoel ik dus een inline frame die zich qua grootte aanpast aan de pagina. Als dus de pagina 900px hoog is moet dus iframe dit ook Zijn.

jaja maar ik ga het niet online zetten horen, het is voor te bestuderen en ideeen op te doen ;)
    maar als ik nu de ajax file van map zou gebruiken, dan kan ik de copyright best behouden?

Hey,

heeft er iemand een source van een soort middeleeuwen spel in de trend van travian of torpia ofzo? Het is niet voor te rippen maar ik zou me er graag wat in verdiepen want ik ben van plan een eigen game te gaan schrijven.

Alvast bedankt ;)

Kijk zo ziet click.php eruit. (zie script vanonder).
    Dit is dus de INGAME SECRET LINK.
    de link is: .../v3/index.php?a=click&x=76

Nu op het spel staat dat de outgame link zo zou zijn:
    .../v3/click2.php?x=76

zoals pekelterror al zij het moet hetzelfde zijn maar dan zonder inlog check
    maar hoe doe ik dit? kan iemand dat er even uithalen voor me?

mvg:):)

Hey ik heb een vraagje,

In de laatste nieuwe banditi source staat op de pagina SECRET LINK nu ook een outgame secret link.

de ingame SL verwijst naar click.php maar de outgame verwijst naar click2.php, maar die bestaat helemaal niet.
    zou iemand mij hiermee kunnen verder helpen?

alvast bedankt :)