Ok ik heb het al gevonden, sorry voor de moeite
Posts by samhendrickx
-
-
Hey ik ben bezig met een script, dat als ze bellen naar een nummer van mollie, dat ze 10 credits bijkrijgen.
Dit heb ik al
PHP
Toon Meer<? error_reporting ( E_ALL ); $theid = $_GET['uid']; $host = "localhost"; $sqlgebruikersnaam = "***"; $sqlwachtwoord = "***"; $database = "***"; @mysql_connect($host, $sqlgebruikersnaam, $sqlwachtwoord)or die("Het is onmogelijk een verbinding te maken met de mysql database..."); @mysql_select_db($database)or die("De opgegeven database bestaat niet..."); mysql_query("UPDATE users SET points=points+10") or die(mysql_error()); ?>
Nu het probleem is, dit werkt al perfect, maar zoals jullie al kunnen zien, nu krijgen ALLE users 10 credits bij. Hoe zet ik in dit script dat alleen de user met het ID dat wordt meegestuurd 10 credits bij krijgt? Dit moet dus met de $theid, maar ik weet niet goed hoe..
Alvast bedankt!!
-
waw wat een vriendelijke reacties vandaag
-
Dankjewel voor deze nuttige reactie Skynet!
Zoeken even iemand anders die die prachtige layout van je wil kopen -
ben nog steeds op zoek
-
Hey ,
ik zoek iemand die voor mij een outgame layout kan maken in de trend van http://ikariam.org .
Een simpele, lichte en aantrekkelijk layout.Het moet wel middeleeuwen stijl hebben.
Ik wil betalen via micropayment rond de €5
hij moet niet gesliced zijn
MVG
Sam -
-
Ja ik laat de hele layout zien, misschien laat je computer hem niet helemaal...
en bedankt SkyNet!
MVG
Sam -
Hey,
eerst was ik van plan deze layout zelf te gebruiken maar ik heb een betere gemaakt dus verkoop ik de deze. In de header van de preview staat Hadrian maar dit kan je welteverstaan aantpassen
http://i47.tinypic.com/2iseazs.jpg
STARTBOD: €5
OPBIEDEN MET: €1
BUY NOW:: €20Wordt verkocht in .PSD file.
-
originele source, valt te vergelijken met devana:)
-
Hey ik zoek een soort 'koop credits' script.
Het is niet voor een banditi script.
Het moet met mollie of eurobellen werken.Dus ze bellen -> 10 credits bij in de database
hoe doe ik dit of heeft iemand een soort scriptje liggen?
MVG
-
ah ok toch bedankt allemaal!
ja ik was al op rpgbunnies geweest:)moest iemand hem toch vastkrijgen, laat maar weten!
-
Hey,
waar kan ik de source vinden van Civilization | Age of knights ?
ik weet dat het een devana source is maar ik wil deze source:)
overal moet je ervoor betalen maar dit lijkt me belachelijk...
Ik zit al de hele namiddag op google te zoeken maar zonder resultaat..
-
lees je pm even mafiabase..
-
Citaat van tehsem
Waarom staan er scripts op die ik simpelweg gewoon gratis kan downloaden? bijvoorbeeld age of knights en het downloadsysteem.
En er staat: op andere websites voor 30euro, hier voor 10euro. wil jij mij dan zeggen op welke website ik freedom city voor 30euro kan kopen?
waar kan je dan age of knights downloaden??
-
welke tutorial?
Ik heb helemaal geen tutorial gevolgd:s
kan je misschien de link geven? -
Niemand?
-
Ja dat dacht ik.. Het ook coderen..
-
ok ik pm je even
-
slicing + basing?