Posts by godborn

@ SkyNet
    Omdat er toen destijds een zogenaamde koper was zoals vele hier, die me dus had beloofd om over 20 dagen te betalen maar ik mocht niet topic op SD up houden van hem, aangezien hij een fixe bedrag voor reservering betaalde. Ik ging dus voor het geld, maar we hadden contract etc getekend, maar hij laat totaal niks meer van zich horen.

Citaat van SkyNet

Kom ik weer hoor maar zie laatste reactie :
    http://www.sitedeals.nl/script…l-startpagina-script.html

Toelichting?

Gidspunt was al aantal jaren terug gemaakt door een collega (eigenaar 1ste versie wfsg) en mij die we hadden verkocht aan een groot hosting bedrijf in Belgie, verder lijken de features misschien hetzelfde, maar is het niet.

Er zijn wat mensen met gidspunt licentie, dus als jij er 1 hebt, dan gaan we even de coding ervan vergelijken.

Ik lees goed iq visje en skynet kwam met dit onderwerp 2/3 pagina's terug :) en ga niet meer offtopic met je amateuristische basing sites, kijk je coding van je basing's is ff heel goed na:

Het is echter niet alleen bij de belbedrijven dat beltegoedcashen /// nl in opspraak komt. Sinds februari heeft het bedrijf namelijk geen uitkeringen meer betaald aan bellers. Consumenten die hun hele beltegoed opbelden aan het 0900-nummer, maar nog steeds geen geld ontvingen, spreken dan ook over internetoplichting. De bedrijven die de site in hun beheer hebben, geven bij telefoons of e-mailberichten niet thuis. Een fraude-expert stelt dat dit op de perfecte misdaad lijkt. Voor de gedupeerden gaat het namelijk om kleine bedragen die een rechtszaak niet kunnen verantwoorden, maar voor het bedrijf maken vele kleintjes wel een groot bedrag. Voor de mobiele operators zou een onderonsje met deze bedrijven en de rechtbank echter wel interessant kunnen blijken, gezien de grote hoeveelheden gratis beltegoeden die zij verstrekten en waarmee volgens hen gefraudeerd werd.

Webbasing wat probeer je nou offtopic te gaan? Wie zegt dat het hier om fraude gaat? SkyNet had die artikel al gelezen 2 pagina's terug dom iq mannetje dat je bent.

BeltegoedCashen /// nl waren aan het oplichten waarschijnlijk, maar dit wat ik doe is totaal niet verboden, ze worden netjes uitbetaald.

Kan een mod al die webbasing zijn posts is gewoon keer deleten, of is er GEEN MOD ACTIVE?

@ SkyNet
    De website was te koop, ik deed er niks meer aan, er stond duidelijk in de AV dat dit slechts een DEMO is voor de verkoop, maar sommige debielen lezen het niet, dan hebben ze pech.

Citaat van Webbasing

Bij deze geen interesse. Blijkbaar is het voor de TS teveel moeite om een pm te sturen met gegevens;)

Nu afwachten tot een mod dit bericht delete en straft, hoe diep kan je offtopic gaan, ik geef in 5 posts al aan wat je moet doen om inkomsten te kunnen bekijken en dan blijf je maar doorgaan als een klein kindje, mja kan je wss zelf niks aan doen, hf iig.

Heb weer eens gekeken naar de stats van BeltegoedCashen.org, 70-100 bezoekers p/d zonder enige promotie.

Inkomsten afgelopen 3 dagen: 97,19 euro. PM maar voor bewijs/meer info.

Citaat van Sourceshop

[offtopic] SkyNet: koper? u(c)? Overal uw woord tussen steken dat wel;)[/offtopic]

Hoeveel licenties zijn er momenteel verkocht, als ik alles eventueel overkoop

Er zijn 0 licenties verkocht, tevens is er een oudere versie die je erbij krijgt die je onder licenties zelf kan verkopen en de huidige zelf kunt behouden.

Verschil:
    - Lay-out
    - SEO
    - Kleine coding

Screenshot van de inkomsten gaat enkel naar serieuze kopers, neem zelf maar contact op met me via PM.

Voor ondere scripts o.a. kijk je hier:
    http://www.criminalspoint.com/…l-startpagina-script.html

Citaat van Kurene

Okee, Ik zal ze zo even mailen.

En hoe zit het script dan ?

Doe wat research op het internet, ik ga mijn methode niet vertellen i.v.m. website tekoop staat.

Mail ze, geen 1 host of dit bijna automatisch aan, zeg voor welk domein je het aan wilt hebben. Versio heeft dit sowieso niet aan, maar beetje domme vraag, je kan het ook testen of ze het aan hebben.

Als zoiets als mijn startpagina script wilt die momenteel in de marktplaats wordt aangeboden, dus dat leden een eigen subdomein aanmaken geheel automatisch moet je er wel voor zorgen dat de host wildcard actief heeft staan.