Posts by godborn

Ik ben zelf bezig aan het ontwikkelen van twitter software die je binnenkort kan kopen.

Functies:
    - Auto follow users (Followed users automatisch voor je, je kan zelf een selectie maken. Limiet op gezet i.v.m. regels twitter.com)
    - Auto unfollow users (Unfollowed users van jou die jou NIET followen. Dit is handig om de 2 dagen bijvoorbeeld te doen.)
    - Massa reply (Stel je hebt een iPad webshop, je zoekt dan op onderwerp iPad kopen bijvoorbeeld, dan kan je via dit programma automatisch op reageren op die tweets, er zit wel een limiet van 350 replies per UUR i.v.m. twitter.com regels)

Wat is al af?
    - Account beheer
    - Auto follow
    - Auto unfollow

Dus nu nog enkel massa reply + extra kleine features, maar dat hoor je binnenkort wel! Of je stuurt een PM met meer info, denk dat ik nog 1/2 weken nodig heb. Prijs zal zo'n 47 euro worden per licentie (licentie = lifetime).

Echt onzin, advies vragen en dan links geven voor enkel mensen die een smartphone bezitten om die codes te scannen. Mja, vind ze allebei lelijk, zou eerder voor lanvins gaan.

Iedereen die interesse heeft kan van mij wat screenshots ontvangen en morgen het spel online zien, het is natuurlijk niet af...

Coding komt uit 2006, dus best oud, maar is te doen, alle basis dingen zijn gelegd, moeten alleen uit-gecoded worden.

Wat krijg je?
    - 4 maps, waarvan 1 geprogrammeerd is, de rest moet dus afgemaakt worden, is wel begin aan gemaakt.
    - Battle system met random pokemons tijdens het lopen (dit is zo goed mogelijk als het echte pokemon nagemaakt!)
    - je kan andere trainers gewoon zien lopen op de map etc.
    - Forum systeem

Verder niet meer! Kom niet lager dan 200 euro budget PMen!

Ik heb nog een pokemon script uit denk ik 2006 waar ik toen aan begonnen was...

Het heeft een Ledensysteem + 1 MAP waar je elkaar dus kunt zien en lopen + Battle systeem tegen random pokemons.

Heb het zoveel mogelijk nagemaakt...

Je kan het van me kopen, maar is dus nog niet volledig af en kunnen dus bugs inzitten.

Kom niet met 5/10 euro.

http://bit.ly/hZLMFy

Bezoekers +/- 50 p/m
    Inkomsten deze maand: 152 euro (aantoonbaar! Dus min de uitbetalingen!)

Onderhoudsvrije website! Elke laatste dag van de maand om 00:00 ga je naar http://www.sitenaam.nl/uitvoerscript.php dan wordt de database ge-reset, dan krijg je netjes alles in 1 ge-ordende e-mail de bedragen die je moet over maken naar rekeningnummers/personen. De personen krijgen ook netjes een e-mail automatisch.
    Website werkt met een template parser van maar liefst 7kb en is SEO in orde.

SEO: 1ste pagina google onder keyword Beltegoed Cashen. Was van plan volgende week meer linkbuilding te doen om zo #1 te komen.

Advertentiekosten? 1,20 euro adwords levert je zo'n 20-50 euro winst op, ik vertel je wel de campagne.

Site is up en down geweest in het verleden, heb bewijs van inkomsten rond de 700-1000 euro p/maand toen het actief was.

Ik kan je best helpen, hele marketing plan staat klaar, via adwords/social media/linkbuilding (do-follow's), maar dan gaat het toch echt 50% winst worden.

Ik heb zelf een spel zitten ontwikkelen, uniek, goed ge-code.

Wat heb ik voor je?
    - Domeinnaam heeft de volgende extensies .nl/.com/.eu/.net/.org uniek
    - Domeinnamen voor de website zijn in 2004 geregistreerd allemaal door mij
    - Er zijn verschillende BETA versies uitgekomen, dus heb nog een trouwe leden database, waarmee ik zelf nog persoonlijk contact heb. Spelers komen vooral uit: Benelux / UK / Canada / USA.
    - Alle functies zijn compleet klaar, geen criminals, maar echte maffia zoals de eerste maffia spel op aarde: mobstar.cc. Uiteraard zitten er meer en unieke opties op mijn spel.
    - Unieke lay-out, het is niet zo'n lay-out die je dagelijks ziet, maar echt uniek en stijlvol.
    - Marketing plan geschreven in .PDF
    - Twitter account (+/- 10.000 followers) / Facebook account / Hyves account
    - Website is goed beveiligd en is goed voor je SEO

Voor nog meer informatie moet je je eigen budget aantonen, dan geef ik je complete toegang om een kijkje te nemen.

Hoi,

Ik bied hier een aantal domeinen die ik niet meer gebruik:

hebben [.biz] uit 2011 **
    - Geavanceerd zoeken Ongeveer 122.000.000 resultaten (0,06 seconden) (hebben)

msnplanet [.nl] uit 2003 **
    - Ongeveer 22.900 resultaten (0,05 seconden) (msnplanet)
    - Ongeveer 20.900.000 resultaten (0,18 seconden) (msn planet)

receptenlijst [.nl] uit 2009 **
    - Ongeveer 1.780.000 resultaten (0,05 seconden) (recepten lijst)
    - Ongeveer 9.380 resultaten (0,14 seconden) (receptenlijst)

kanekeezy [.nl] uit 2010 *
    - Ongeveer 1.310.000 resultaten (0,07 seconden) (kane keezy)
    - Ongeveer 3.330 resultaten (0,24 seconden) (kanekeezy)

win50euro [.com] uit 2010 *
    - Ongeveer 1.830.000 resultaten (0,14 seconden) (win 50 euro)
    - Ongeveer 83.700 resultaten (0,05 seconden) (win50euro)

team-inferis [.org] uit 2009 *
    - Ongeveer 292.000 resultaten (0,22 seconden) (team inferis)

Bieden:

**:
    Startbod: 15,- euro
    Opbieden met: 1,- euro
    Buy-now: 30,- euro

:*
    Startbod: 5,- euro
    Opbieden met: 1,- euro
    Buy-now: 10,- euro

Betalingen gaan via:
    - Bank overschrijving
    - iDEAL
    - Micropayment (wel extra kosten!)
    - Paysafecard

Citaat van SkyNet

Robin je hoeft niet zo bijdehand te reageren?

Misschien heeft de TS z'n domein wel ergens anders geregistreerd waar het meer of minder kost?

TransIP.nl, thnx voor de prijs info Robin.

Citaat van YinYangYo

Als je doorleest op tbforum en sitedeals dan weet je dat je de site aan mij verkocht heeft. Dit is wat, alweer de 4de keer dat je het probeert? We hadden afgesproken dat je domein mocht verkopen. Script niet!

Bewijs heb ik als contract die we hadden getekend!
    Ik heb over het script alle rechten.

Flauw hoor en dan tegen mij op MSN zeggen dat je alles zelf hebt gescript ;)