Posts by godborn

ArtikelSpinner.nl

Geen zin, tijd of geld om unieke content te verkrijgen?

Altijd al goede SEO software willen hebben om hoog in Google te komen?

Dan is ArtikelSpinner.nl voor u geschikt!

Artikel spinning is een SEO techniek waarbij blog of website eigenaren unieke teksten posten van hun huidige content. Als het ware herschrijf je huidige teksten door gebruik te maken van synoniemen. Met de ArtikelSpinner.nl kan dit volledig automatisch worden gedaan.

NOOIT MEER BANG ZIJN VOOR DUPLICATE CONTENT!

Nederlands eerste artikel spinner!

Momenteel heeft ArtikelSpinner.nl over de 100.000 synoniemen!

VOORDELEN
    * Gemakkelijk en snel teksten laten herschrijven om zo unieke content te verkrijgen.
    * Spin zoveel teksten als je wilt, er is GEEN limiet.
    * Handmatig spinnen om zo nauwkeurig mogelijk teksten te genereren.
    * Automatisch laten spinnen om gelijk massa unieke content te verkrijgen.
    * Volledige paragrafen en zinnen laten spinnen.
    * Genereert tot 1000den unieke teksten met slechts één klik.
    * Aantal woorden en karakters worden voor elke tekst weergegeven.
    * Copyscape API ingebouwd om zo je teksten voor alle zekerheid te laten controleren op UNIEKE content. Dus niet meer bang zijn voor penalty’s van zoekmachines.
    * Hoge posities in zoekmachines verkrijgen met goed gebruik van het programma.
    * Sla al je genereerde teksten gemakkelijk op.
    * Kopieer teksten met één klik naar je klembord.

SCREENSHOTS
    1. Programma zelf. (SCREENSHOT #1)
    2. Als je tekst erin zet en sleutelwoorden toevoegt. (SCREENSHOT #2)
    3. Als je handmatig op een woord klikt om het te vervangen voor een synoniem, in dit geval het woord ‘naar’. (SCREENSHOT #3)
    4. Enkele opties in het menu incl. instellingen voor de Copyscape API. (SCREENSHOT #4)
    5. Als je op AutoSpin klikt, dan spinned die random woorden. (SCREENSHOT #5)
    6. Als je op Start Spinning hebt geklikt, genereert die een massa unieke teksten en je ziet gelijk dat het gecontroleerd is door de Copyscape API en die geeft als resultaat dat de tekst uniek is. (SCREENSHOT #6)
    7. Hier heb ik expres slecht handmatig gespinned zodat jullie kunnen zien dat de Copyscape API werkt en hier dus als resultaat geeft waar de artikel nog meer staat op het web. (SCREENSHOT #7)
    8. Met één knop kan je alle teksten opslaan in een .TXT bestand . (SCREENSHOT #8)

SYSTEEMVEREISTEN
    * Besturingssysteem: Windows XP / Vista / 7
    * Microsoft .NET Framework 4

WAT KRIJG JE?
    * Programma (installatie niet nodig!)
    * Complete uitleg
    * 75,- EURO Google AdWords Coupon (omdat je een nieuwe klant bent!)
    * E-Mail support 24/7

PRIJS
    * €19,95 (ALLEEN VOOR CP LEDEN! Blijft toch één van de plaatsen waar ik ooit begon!)

BETALINGSMOGELIJKHEDEN
    * BANK / Western Union / Ukash / Paysafecard / PayPal / Liberty Reserve / Micropayment

CONTACT

* Via PM op CriminalsPoint.com

Mvg.
    godborn

geen mail adressen!

Jap, typ je postcode in op hun site of koop gemakkelijk online via iDEAL of andere mogelijkheden, interesse in de link, dan kan ik hem geven, je krijgt meteen direct de paysavecard als SCAN formaat van de bon :) Zo kan je altijd terugvorderen indien de kaart wordt gestolen van je!

Ukash is een soortgelijke middel en die werkt ook perfect!

Paysafecard is super handig en veilig, 1 van de betere providers waar geen fraude plaats vindt.

Je kan er password online op je voucher zetten, API toevoegen aan websites zoals hier om je PSC saldo op te laden voor o.a. advertentie te gebruiken etc.

Op veel locaties kan je het verkrijgen en ik koop ze zelf via iDEAL online.

Ja, andere users kunnen er ook 1 maken, maar het heeft een uitgebreid control center, dus wat je kan doen:
    - Script uploaden op domein A
    - Daar een startpagina registreren
    - Domein B er naar toe verwijzen

Hoeveel heb je betaald voor dit? Ik vind het namelijk niks bijzonders, het is te maken in +/- 15 stappen, halfuurtje of minder werk...

Maar de kleuren zijn wel lekker freSh, maar amper effecten om de website uniek te maken.

Citaat van Extreme

Ik ben ook wel benieuwd naar godborn zijn "werk"

haha is goed joh, maar het wordt ff wachten, aangezien twitter hun homepage heeft veranderd en nog paar kleine dingetjes.

Citaat van Patrick

coding battle? :) nice waar en wanneer doe ik ook mee! :). En ik denk dat ik killingdevil ook wel kan strikken dat hij mee doet! :D

En btw twitter naar de klote helpen moet je wel heel slecht bezig zijn en onzin, er zijn al genoeg websites die automatisch followen etc.

Waarschijnlijk snappen jullie de functies niet eens van mijn programma, wacht gewoon tot het uit is ipv nu al te oordelen, er zal voor mensen zoals jou die nu al niet goed lezen een speciaal uitgebreid filmpje komen.

Citaat van Axl_H

[offtopic] godborn, lekker makkelijk een topic van 2 jaar geleden er bij te halen. Woutr kan wel degelijk designen, meer dan dat jij kan durf ik te wedden [/offtopic]

Gewoon geen tooltjes gebruiken, mensen followen die jouw intressant lijken, communiceren met die personen, goede tweets plaatsen en natuurlijk veel mentions gebruiken, dat is wel effectief.

haha ik durf zelf design battle / coding battle tegen hem te doen, ik weet 1000% dat die verder achter loopt, mja zoals hij al zei wilt die niks bewijzen. Me 1ste design kon je vergelijken met zijn design uit dat topic.

Tools zijn juist effectief om je website of producten snel onder aandacht te brengen, zeker als het gerichte ontvangers zijn. Voor jezelf tool gebruiken is idd nutteloos.

Voorbeeld van hoe het er tot nu toe uit ziet:
    http://www.speedyshare.com/files/28026231/twiti11.jpg

Let niet op de lay-out van de programma, die verander ik pas aan het einde, ook staan nog niet alle functies in het menu, het wordt dus uitgebreider.

@ rickown
    Bedankt!

@ Kurene
    1 deze dagen, denk rond vrijdag/zaterdag. Ben er 2 volle dagen mee bezig geweest, nu nog 2 kleine features maken en een HWID AUTH system, daarna alles even encrypten.
    Website / Forum / Helpdesk is ook al klaar, enkel uitgebreide handleiding maken.

Binnenkort komt er meer social media software van mij, denk aan facebook/hyves, ook zal ik linkbuilding programma's maken en programma voor uitgebreide SEO analyses/Concurrentie analyses etc.

@ WoutR
    Dat ik twitter op deze manier stuk ga maken, boeit mij helemaal niks, mij boeit enkel de winst die ik ermee ga pakken. Twitter is inmiddels al miljoenen waard, denk nog geen miljarden, maar waarom zou ik er dan geen winst mee proberen te maken. Ik ben een commercieel persoon.
    Je zegt dat je verder staat, maar vervolgens dat je niks moet bewijzen tegen mij, kom dan niet met zulke uitspraken dat je verder staat.

UPDATE:
    Alles is klaar, behalve dat ik een grote bug in Unfollow functie heb gevonden, die probeer ik z.s.m. op te lossen!

Citaat van Patrick

Nahja als ik bijv naar reverze ga dan lopen er zo 200 man door en controleren ze er weer is 1, ligt er ook aan hoe je je gedraagt natuurlijk bij de ingang

In ieder geval bij Dirty Dutch en Amazone Project kon je gewoon binnenlopen, eerst ticket showen dan lopen, dan als je verder loopt 500 meter ofzo, dan kom je pas bij de pillen controle etc.

Citaat van Patrick

Hardbass wordt gecontroleerd en goed
    in belgie bij events van bassevents controleren ze heel slecht. Je kan er heel kortweg gezegd met een halve kilo pillen binnenkomen

in nederland is het meestal wel gewoon controle ;)

Pille etc controle is hier ook goed, enkel ID controle bij ingang niet.

Als CP ooit professioneel wou uitkomen, hadden ze nooit voor de naam CRIMINALSpoint gekozen, dus het is hun doel gewoonweg denk ik webmasters te helpen die ooit een relatie hadden met criminals.

Nja idd, genoeg geruzied. Ik ga zometeen een demo versie aan rickown geven die me software kan testen en feedback hierover kan doen. De software staat nog niet te koop, omdat de laatste 3 features nog niet af zijn.

De website en community gedeelte ervan is wel degelijk af, maar nog niet online.

Features:
    - Multiple Twitter Account Management (Hier kan je al je twitter accounts beheren, dus ook automatisch inloggen etc.)
    - Auto Follow (750 per 24 uur, op deze manier suspend twitter je account niet!)
    - Auto Unfollow (Behalve je VIPs en/of de mensen die jou volgen)
    - VIP Management (Hier kan je VIP personen toevoegen die je nooit wilt unfollowen)
    - Massa reply/retweet (350 per uur, op deze manier suspend twitter je account niet!)
    - Standard Direct Messaging (Met deze optie kan je een prive bericht met jouw ingestelde bericht in 1 klik naar alle leden die jou volgen sturen.)
    - Thank you Direct Messaging (Met deze optie kan je een prive bericht met jouw ingestelde bericht automatisch laten sturen naar elke NIEUWE volger.)
    - Tweet (Kan je een onbeperkt aantal tweets instellen die om een bepaalde tijd automatisch worden gepost of op een exacte tijd)

Prijs zal zijn tussen de 30 - 50 euro per licentie. Licentie is lifetime en voor ONBEPERKT twitter accounts.
    Dit is zeker goed om je website of producten te promoten of gewoonweg meer followers te krijgen.

Als de website online is kan je een gratis demo downloaden van 2 uur, die kan je dus 2 uur lang gebruiken en daarna zal je hem moeten kopen of niet gebruiken.
    Ik zal voor CP leden ook een aparte pagina maken waar ze de software met 10,- euro korting kunnen kopen.

Als je een beetje oud lijkt, ze controleren bij die feesten toch nooit ID, doen ze bijv. ook niet bij dirty dutch, amazone project (geen hardstyle feesten mja).

Citaat van sloosmedia

Ga niet praten of je er verstand van hebt.
    Twitter voor bedrijven gaat niet om winst te maken, Maar mensen/ hun klanten op de hoogte te houden van wat er gebeurt rondom het bedrijf.
    Twitter verdient niks aan 'Ons' enkel aan bedrijven die erin Investeren, en willen adverteren in Trends.

Waarom zou die niet ver komen Twitter is juist goed te groeien kwa Social Media:cheer:

Dit is nog een dommer reactie, natuurlijk vertellen ze ons dat ze twitter hebben gemaakt om iedereen snel op de hoogte te houden etc, misschien was het niet commercieel gericht toen ze net begonnen en klein waren, maar nu het populair is zijn ze zeker wel commercieel gericht, denk je dat ze speciaal voor mensen als sloosmedia twitter up2date gaan houden met een heel develop team dat ook uitbetaald moet worden etc. Denk is na.

Citaat van W0utR

Godborn, op dit moment maakt Twitter nog altijd geen winst hoor, het is dus wel degelijk non-profit.

Nu niet om op te scheppen, maar ik denk dat ik op dit moment al veel verder sta dan jij ooit zult staan, ... (letterlijk en figuurlijk)

Meen je die nou echt dat twitter NON-PROFIT is? Weet je wel wat twitter is? Denk je nou echt dat ze geen aandelen hebben? Come back 2 reality!

Je zit altijd mij af te kraken op posts, maar van jou heb ik NOOIT, maar ook NOOIT wat gezien, behalve zulke belachelijke lay-outs als:
    http://www.criminalspoint.com/…c/3310/Maffia-layout.html

Dan durf je te zeggen dat ik nooit wat zal bereiken, zo'n lay-out kon ik al maken toen ik 12 was. Je hebt btw alles in je skills op niveau 5 staan, hoe slecht is je coding wel niet als je design ook al slecht zijn.

Citaat van W0utR

Proficiat, je gaat dus "software" maken die Twitter nog meer kapot helpt ...

Je mag er trots op zijn, als je het concept van twitter niet snapt, blijf er dan gewoon af aub.

Jij snapt het nog niet helemaal? Ik heb totaal geen emoties met twitter of dergelijke? Ik doe het om geld te verdienen zoals 99% van de verkopers. Het is gewoon software, software wordt verkocht.
    Denk je dat Twitter zelf geen winst maakt, dat het non-profit is? Ik zie al dat jij ver gaat komen later, succes.

Mja wss gaat Willem deze reactie weer deleten, zoals gewoonlijk, jaloesie deleted die al mijn berichten, mja.