Ik zat net te denken, ik heb nog van die singstar troep liggen, een usb kabel met aan het einde 2 van die 3,5mm jacks, waar je dus de microfoon insteekt, maar zou dit inplaats van alleen input ook als output werken?
Posts by vandijk
-
-
Niet via het beeldscherm zelf.
-
Hallo iedereen, ik ga morgen een PS3 Fat 60 Gigabyte 2e hands ophalen, gekocht via marktplaats.
Deze wil ik aansluiten op mijn beeldscherm, want de tv's in dit huis zijn niet bepaald luxe, geen HD dus.
Ik ga hiervoor ook een kabeltje halen bij de mediamarkt.
En net zoals elk beeldscherm, geluid zit er niet in gebouwd.
En er zit geen geluid output in de PS3 zelf.
Dus ehh, HEEELLLLLP, gamen zonder geluid is vreselijk.
Iemand een oplossing?Groeten, Vandijk.
-
DE Basic09 source(de webshop) mag je niet doorverkopen, ook niet je eigen licentie.
-
Degene dei de source momenteel willen kopen(uit jouw oude verkoop topic), krijgen deze de updates ook?
-
Niets, ik rook niet (meer).
Wat zou je doen wanneer je site geDDost word. -
Koop geen 8600GT, ik heb er zelf een, 512 mb, eVGA, overgeclockt, kan je geen GTA IV mee spelen, red nog net Black Ops, afrader.
-
Bandje plakken.
[offtopic]Duh[/offtopic]
Wat zou je doen als CoD failliet gaat. -
Ik zou Alkmaar opblazen.
Wat zou je doen als je de Lotto wint? -
The Thanks button is mischien een betere naam?
-
-
Linux kan niet stoppen, er zijn DUIZENDEN distributies.
-
Ik weet het niet.
Wat zou je doen als de pc door een virus geformatteerd wordt?
-
De bus nemen.
Wat zou je doen wanneer je het blauwe Dwangbevel in naam der konining briefje ziet liggen, en de schuld in de tienduizend staat?
-
Ik heb niet eens gemerkt dat er een chatbox was?
-
Roflen en facepalmen.
Wat zou je doen wanneer je met een gloednieuwe pc de pc zaak uitloopt en deze uit je handen gegraait word?
-
Mijn eerste nachtelijke post!
-
Slapen
[offtopic]Dat noem je toch geen horror![/offtopic]
Wat zou je doen wanneer je teamgenoten bij CoD Black Ops Zombies niet komen opdagen terwijl jij half dood op de grond ligt. -
Wat voor een aansluiting heb je?
-
Een mep verkopen.
Wat zou je doen als Bowman voor je neus wordt doodgeknuppeld?:((
(COD: Black Ops)