ik heb een nieuwe vraag:
Waar kan ik de tijd goed instellen want mn rtijd staat nu op 8:00 op mn game
ik heb een nieuwe vraag:
Waar kan ik de tijd goed instellen want mn rtijd staat nu op 8:00 op mn game
Heeft iemand een script van msn invite wat ik mag hebben waNT IK HEB DAT NODIG VOOR IN MN GAME
ALVAST BEDANKT
ik zoek de osbanditi download link ik zocht overal in forums maar alle download links waren niet meer goed kan iemand hem uploaden als iemand hem heeft alvast bedankt
heeft er iemand een voetbal manager liggen die ik aub mag hebben want ik wou er al zo graag 1 maar de meeste die ik had waren nulled aub mag ik er 1 alvast bedankt
weet iik mijne is 201028
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 17:04:30:
mijne is klaar topic kan gesloten worden
alle 2 het zelfde
<?php
$host = "localhost"; //de host meestal gewoon localhost
$user = "database naam"; //je database username
$pass = "db pass"; //Je database wachtwoord
$tablename = "database"; //Je database naam
$sitelink = "http://ab-projecten.freetzi.com/root"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter!
//Voor meer informatie, kijk op Criminalspoint.com
//Source gedownload bij Criminalspoint.com, door Lars Groot en Frenzo Brouwer.
//Veel plezier ermee!
?>
nou er zijn alleen connection.php
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.09 15:31:27:
en ik heb alles goed ingevult als iemand wilt helpen voeg me dan toe [email protected] dan zeg ik het verder wqel
welke config
van root of v3
als ik wil inloggen op mn site dan werkt ie niet wie kan me helpen het inloggen is admin is de naam en zxczxczxc is de w8woord en je moet inloggen op deze site: klik hier
ik heb alles goed gedaan en de install.php gedelete alleen het staat er nog steeds:
Please delete install.php from your DK directory before continuing. Only do this once it is fully installed.
wie weet er nog 1
laeresh die duitse werkt niet
de forum van mn crime spel(http://www.endmaffia.tk) werkt niet echt goed kijk maar eens na ik heb een test acc gemaakt hier is ie:
Naam: demo
W8woord: demo