Posts by A.Bijlsma

heeft iemand zon contact script dat mensen iet kunnen mailen nar mijn email

Edit door R.Mijnten
    Meer informatie zou handig zijn, ook is het handig als je de regels even leest;)

Citaat

Voordat je een topic opent word je verwacht eerst op google en op Criminalspoint zelf gezocht te hebben.

2 de topic daar over en de mods gooien hem wel dicht en bannen me een paar uurtjes maar als ik op die werkende link druk dan werkt ie iet probeer zelf maar te downloaden werkt niet dus vraag ik heeft iemand de 2kill source nog ergens liggen en wil hem wel even uploaden zounik graag op prijs stellen alvast bedankt

kan iemand de download link van de 2KILL source de download lnk hier plaatsen want de 2de link van criminals sources 2KILL Source dus

wie kan dat reuploaden alvast bedankt

ja die heb ik ook
    en hij zei dat hij naa het buitenland ging en alles jammer genoeg heb ik mn oude laptop niet meer daar stond al de geschiedenis in

ik weet neit hoe die gast het voor elkaar kreeg van maffia-way.com maar ik zou die anders krijgen maar hij was niet te vertrouwen en dat was Donronaldo van hier die heb ik 300 euro voor niks gegeven bedrieger wat hij is

zit er niet bij

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.09 13:20:16:
    hij is er nergens

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.09 13:37:55:
    is nergens in de source

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.09 14:04:35:
    heeft iemand een config voor mafiaway

mootje(Donronaldo) moet je niet vertrouwen hij maakt het voor je als je belt maar elke keer als je belt zegt ie dat er niks is gekomen vertrouw hem niet

wie kan me daar mee helpen als ik index1.php in de ftp doe dan gaat ie weer weg maar om kan dat zijn en misschien zit het in de sc ript kijk maar:

Edit r-mulder: plaats in het vervolg alles tussen de [ code ] tags!