ik wil graag een hosting site beginnen alleen kan ik het niet maken op mijn eigen pc want je moet port forwarden enz. wie kan me daar bij helpen ik heb het bestand al dus ik hoef m alleen nog online te zetten alleen dat kan ik niet dat moet ik nog leren van iemand hier dan
Posts by A.Bijlsma
-
-
ik heb een voetbal managager upgeload naar n host alles ging goed maar nu kreeg ik dit:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2 Server at vetgamevoetbal.bplaced.net Port 80
Wat moet ik nu doen om het spel goed te krijgen want wil het namaken maar dan meer scripts er bij en andere lay out enz.
-
ik krijg error als ik de wachtwoord heb ingevuld waarom gebeurd dat nou weer
-
Oke ik wacht
-
ik heb gedaan alleen is niet egt goed want ik snap er niks van ik zie geen letter type
-
o maar wat is de egte lettertype
-
-
lijkt niet op de letter c van script mt bold
-
bedankt:slotje:
-
ik heb die alleen nodig om het zelf 1 te maken
-
Ik zoek een source wat te maken heeft met voetbal niet dat uik het online ga zetten maar ik wil hem kijken met scripts hoe alles zit als u er een heeft wilt u hem hier posten want dan kan ik mn eigen unieke voetbal manager spel maken
-
gedaan nog steeds zelfde error
-
waar staat not null
-
#1067 - Invalid default value for 'pass'
-
werkt niet geeft een error
-
pass varchar(32) latin1_general_ci Ja NULL
Hij staat al op varchar
-
hoe? Waar?
-
ik heb een crime game en ben dar admin maar ik wil op iemands account inloggen maar er staan allemaal rare tekens en nummers heb je er zon programma voor dat de wachtwoord veranderda naar een egte ww
-
anders wil ik wel ik kan het al goed zit ook op andere site van klasje(koen) moderator dus heb al ervaring.
-