ik zit bij versio en heb er niet problemen mee en ik heb osbanditi erop het loopt goed dus weet neit wat jullie tegen versio hebben marik vindt ze goed en goedkoop voor hsot en domein enz.
Posts by A.Bijlsma
-
-
bumb op aanvraag van topic starter.
-
hallo ik had een vraag heeft iemand een forum die lijkt op crimeclub.
Waartom crimeclub?: omdat ik die wel mooi vondt voor mn spel.
Alvast bedankt als je m wilt geven.
-
is zo hij zij elke keer betaling is niet afgerond ofzo egt niet normaal was hij
-
jullie moeten hem niet geloven hij is iemand die mijk voor de gek heeft ghouden met mn 300 euro kwijt:((
-
Misschien veel dank
-
ik heb wel intresse in game mod
-
Hallo ik had een vraag ie weet een mooie comunnity naam, degene die een goede heeft bedacht krijgt een pm en mag bij de community in de crew horen.
MVG, Crimebrain
-
:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((
Is niet eerlijk.
Ik kocht de source van ene mootje :((:((
ronde de 300 á 400 euro gebeld en geeft ie de crimeclub source die op http://www.crimecclub.nl was gezet was.:((:((:((:((:((
IK wou die zo graag hoe kon hij een jongen van 13 jaar zo iets aan doen:((:((:((Ik wil die source nu ben ik helemaal failiet.:((:((:((
Aub heeft iemand de goede die die site ook heeft plz. ik wil m zo graag:((:((
Maar dan niet bedrogen worden.:((:((:((
MVG, Crimebrain
-
Wie kan me helpen om een index.php te maken wie me kan helpen ben ik erg dankbaar voor.
-
Ik heb het al allen snap niksmet dat gedoe van index kan je me helpen via msn ofzo?
-
oke ik zoek nu naar een habbo fan site source bestaat dat al?
-
kidzradio.woelmuis.nl heeft dat ook alleen die begint nog maar net.
-
ik had een vraag ik wil graag een radio site beginnen dat ik op mn pc liedjes kan zetten en dat het op de site komt enz.
Nu is mijn vaag is er een kant en klare script ervoor.
Zoja, mag ik hem dan?
-
Als ik hem geholpen heb dan zet ik het hier neer.;)
-
ik wil je wel helpen ik wet het al geef je msn amaar dan via pm.
-
criminalwar
crimewar
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.03.10 13:45:40:
warcrime
crimedown
maffiastreetgang -
criminalgun
-
de site is briek geworden nu zeg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.03.10 13:37:37:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
bij mij ook maar volgens mij zitten ze wat te updaten dat het niet goed is verwerkt ofzo