Posts by A.Bijlsma

Dit is de foutmelding:

Fatal error: Call to a member function coder() on a non-object in /home/udoszqin/domains/crimestarter.tk/public_html/nederlands/beheer.php on line 100

Hier is de code:

Hallo,

ik heb een site alleen ik kan niet inloggen want er komt dan een fout.
    Ik heb er lang om gedaan aar lukte me niet dus vrag ik het hier wat moet ik doen nu met deze fout:

Fatal error: Call to a member function codeer() on a non-object in /home/udoszqin/domains/crimestarter.tk/public_html/nederlands/beheer.php on line 100

graag wil ik die opgelost hebben ik hoop dat het lukt met jullie erbij om te helpen met die fout.

MVG, Crimebrain

Superior ik had toen jij deze topic starte meteen gekocht dus heb ik niet nu de nieuwe moet ik dan weer kopen of krijg ik de nieuwe als ik je de telefoon nummer geef?

Hallo, ik zoek een update pagina script voor mn site want ik wil wat verarnderen.

Het moet lijken met een balk dat omhoog gaat naar de 100%

Meer informatie kan je hier vragen.

Citaat van rickvbeek

laat ik het nog 1 keer zeggen.
    crime scripter source is niet opensource.

dat iedereen hem had klopt.
    maar ik ben geen kans loos iemand die dan een 14 jarige gaat aanklagen. ik denk dat zo iets alleen maar tijd kost. en uiteindelijk verdien je er zelf niks mee behalve dat source niet gebruikt mag worden.

ps hier kan je wmcity v3 downloaden
    http://bitbucket.org/wmcity/wmc3/overview

kan je uploaden naar een downlaod mirror want snap niet hoe je daar kan downloaden en kan nertgens vinden.