Posts by A.Bijlsma
-
-
zal ik doen
-
Kan je nu niet doe dan?
-
Oke maar ik heb tot 17:03:19 dan zal alles vervallen. daarom moet ik in die tijd verlengen.
-
Oke, maar nee is niet gratis moet je 18 jaar en ouder zijn.
En btw als ik die 10 euro wallie heb geef ik meteen via paypal terug.
-
is internetbankieren en heb ik dus niet
-
ik heb geen ideal
-
paypal of bank overschrijving
-
Kijk ik kan niet halen bij tankstation en online kan ik niet.
-
Kan ik van iemand 10 euro wallie lenen?
Je krijgt 15 euro ervoor terug. Vraag aub niet wat ik er mee ga doen.
Het is voor webhosting die bijna verlopen is.
AUB. Alvast beadankt.
-
-
-
PHP
Toon MeerDe naam was Nazli, een jong Marokaans vrouwttje, Door het studeren als een allochtoon kreeg ze het nauwtjes. Termen als integratie, ABN en emancipatie hadden haar in de klauwtjes, Discriminatie, vooroordelen en cultuurverschillen maakten haar blauwtjes. Jaren lang bezig om zichzelf te laten accepteren, In een maatschappij en samenleving waarin ze haar fileerden, "Survival of the fittest" daar is waar zij zich op fixeerde. Dubbel zo hard werken voor een goede toekomst, Assimileren voor een fijn en sociale welkomst. Ze was een goed opgevoed meisje dat stoot met geld in haar achterhoofd, Deed haar best ondanks ze veel in haar leven had verkloot. Bleef sterk om zichzelf in voldoende mate te ontwikkelen, Leefde voorzichtig om zichzelf niet in benardheid te verwikkelen. Leven tussen twee verschillende culturen, Enerzijds Nederlands anderzijds Marrokaans, Een leven waarmee je je hersenen verpest, Nazli is hard, Nazli is sterk, Nazli is ambiteus, Ondanks het Landelijke kritiek bleef ze toch religieus. Marrokaan was haar nationalitait, de moslim was haar geloof, Dit zorgde daarom voor een onaangenaam grote kloof. Nazli zal het redden, Nazli zal het flikken, Ze zal niets van niemand meer iets laten pikken.
Even verbeterd.
-
Nice Ferhat, kan je 1 voor mij maken.
-
Al ken ik je niet, ik zal je erg missen ik zag je goed antwoorden opn de meeste forums, en zo als de meeste leden al zeiden je was een aanwinst van CP.
Ga je goed, en doe wat je moet doen.;):((
-
-
wanneer is de domein verlopen?
-
-
Slaapwel, en dit is mijn laatste bericht dat ik in dit topic geef. Tot ziens.
-
een lied heet satelite aleeen ik weet de zangeres niet.