Posts by A.Bijlsma

Beste leden,

Ik zoek een script die automatisch een dosser zijn ip ban krijgt en zo volgt de rest.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik heb het tot nu toe niet gevonden op Google, etc.

Alvast bedankt.

Dat is het niet F.Ajeti.

Toch bedankt voor het helpen.

Heb nog steeds de fout:
    Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /public_html/hooks/tbMoodsGlobal_72d07c6c641371a99d909c5ef26e13f3.php on line 35

Nu geeft ie dit aan: Parse error: syntax error, unexpected ':' in /home/anthony/domains/wrhack.nu/public_html/hooks/tbMoodsGlobal_72d07c6c641371a99d909c5ef26e13f3.php on line 33

Het werkt maar krijg nu echter een andere fout namelijk:

Fatal error: Call to a member function tbMoodMenu() on a non-object in /public_html/hooks/tbMoodsGlobal_72d07c6c641371a99d909c5ef26e13f3.php on line 35

Hier is de code voor het bestand:

Beste leden,

Ik zit met een groot probleem ik zit met een error maar kan het niet oplossen.

Dit is de fout:
    Fatal error: Call to a member function tbMoodProfile() on a non-object in /public_html/hooks/tbMoodsProfile_8ce294160a93bd0397c25dfe042c78d3.php on line 35

En dit is de code van het bestand:

Alvast bedankt.

Domeinnaam te koop:
    - zod.nu

Huidige registrar:
    - Hostnet.nl

Geldig tot:
    07-09-2012

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving

Bijkomende informatie:
    zod.nu is een hele makkelijke domeinnaam om te gebruiken.
    Je kan het met vele onderwerpen gebruiken.

Je kunt er ook mooie woorden mee maken zoals:

Zonder Onze Dromen
    Zover Ochtend Deur
    Zo Over Denken
    etc.

Bieden vanaf: 10,-
    Opbieden met: 0,50
    Buy-now: 50,-

Met Vriendelijke Groet,
    A. Bijlsma

Citaat van E-Achterberg

Een maffia script? Misdaden met een admin paneel om een misdaad toe te voegen, aan te passen, en de de waarde van de misdaad aan te passen via een database

Hier stem ik voor.