perfect is die voor criminolz ?
Posts by Funske
-
-
nu is die mooi
-
nee maak er zelf een aan zou ik zeggen die worden altijd gehacked
-
criminolz als je oplossingen hebt stuur prive bericht want ik ga nu weer
-
het is zeker de opvulling waard doe dat eerst dan komen er nog betere reacties als ik jou mn site kaal geef zonder opties alleen layout dan val je ook van je stoel dusja..
-
dat is het juist ik heb niks aangepast en iemand anders zette het erop
-
ja maar het is toch banditie en geen criminolz
-
het hele script is kapot je kunt niet storten en halen
-
-
ja ok voor outgame ik zie het nog niet voor me de prijzen enzo die daarin staan
-
hey allemaal wie wil me helpen met dit script de bank is kapot
PHP
Toon Meer<?php echo' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Bank</h1>'; if($own['bankpas'] == 0) { echo"Je hebt geen bankpas!"; } else { //Tab javascript instellen. echo' <script type="text/javascript"> currenttab = \'tab1\'; function settab(tabid) { if(tabid != currenttab) { document.getElementById(currenttab).className = \'tab\'; document.getElementById(tabid).className = \'tab_active\'; document.getElementById(tabid + \'_span\').style.display =\'\'; document.getElementById(currenttab + \'_span\').style.display =\'none\'; currenttab = tabid; } } </script>'; //Tabbladen weergeven. echo' <table width="100%"> <tr align="center"> <td align="center"><a id="tab1" class="tab_active" onclick="settab(\'tab1\'); updatecash(); return false;" href="#">Pinnen</a></td> <td align="center"><a id="tab2" class="tab" onclick="settab(\'tab2\'); return false;" href="#">Storten</a></td> <td align="center" style="display: none"><a id="tab3" class="tab" onclick="settab(\'tab3\')" href="#">Donatie maken</a></td> </tr> </table><br /><br />'; //Rentes if($own['vip'] > 0) { $rente = 5; //Voor VIPS: 5% rente. } else { $rente = 3; //Voor non-VIPS/non-rentedagen: 3% rente. } if($own['rentedagen'] > 0) { $rente = 10; //Voor rentedagen: 10% rente. } //Tabblad 1: Geld pinnen (Ophalen van de bank) echo'<span id="tab1_span">'; //Tabblad 2: Geld storten (storten op bank) echo'<span id="tab2_span">'; if(isset($_POST['stort'])) { $fout = array(); $_POST['money'] = str_replace(".", "", $_POST['money']); if($own['bank'] < $_POST['money']) { $fout[] = ' - Zoveel geld heb je niet op de bank.'; } if(!is_numeric($_POST['money']) || $_POST['money'] <= 0) { $fout[] = ' - Je moet een geldig bedrag invullen!'; } if(empty($fout[0])) { $own['cash'] += $_POST['money']; $own['bank'] -= $_POST['money']; mysql_query("UPDATE users SET cash = '" . $own['cash'] . "', bank = '" . $own['bank'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); echo "<div class=\"dark\" id=\"message\"><font color=\"green\" style=\"font-weight: bold\">Het bedrag is van je bankrekening gehaald.</font></div><br />"; } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "<br />\r\n" . $tekst; } echo "<div class=\"dark\" id=\"message\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />"; } } echo' <form method="post"> <table> <tr> <td><b>Rente:</b></td> <td style="padding-left: 10px">' . $rente . '%</td> </tr> <tr> <td><b>Contant:</b></td> <td style="padding-left: 10px" id="cash">€ ' . groot($own['cash']) . ',-</td> </tr> <tr> <td><b>Bank:</b></td> <td style="padding-left: 10px" id="bank">€ ' . groot($own['bank']) . ',-</td> </tr> <tr> <td><b>Bedrag:</b></td> <td style="padding-left: 10px"><input type="text" name="money" class="input" value="' . $own['bank'] . '"></td> </tr> <tr> <td> </td> <td style="padding-left: 10px"><input type="submit" name="haal" class="submit" value="Halen"></td> </tr> </table> </form> </span>'; //Tabblad 2: Geld storten echo'<span id="tab2_span" style="display: none">'; if(isset($_POST['stort'])) { echo"\r\n<script type=\"text/javascript\">\r\nsettab('tab2');\r\n</script>\r\n"; $fout = array(); $_POST['money'] = str_replace(".", "", $_POST['money']); if($own['cash'] < $_POST['money']) { $fout[] = ' - Zoveel geld heb je niet contant staan.'; } if(!is_numeric($_POST['money']) || $_POST['money'] <= 0) { $fout[] = ' - Je moet een geldig bedrag invullen!'; } if($own['storten'] <= 0) { $fout[] = ' - Je kunt vandaag niet meer storten.'; } if(empty($fout[0])) { $own['storten']--; $own['cash'] -= $_POST['money']; $own['bank'] += $_POST['money']; mysql_query("UPDATE users SET cash = '" . $own['cash'] . "', bank = '" . $own['bank'] . "', storten = '" . $own['storten'] . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); echo "<div class=\"dark\" id=\"message\"><font color=\"green\" style=\"font-weight: bold\">Het bedrag is op je bankrekening gestort.</font></div><br />"; } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "<br />\r\n" . $tekst; } echo "<div class=\"dark\" id=\"message\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />"; } } echo' Je kunt nog <b>' . $own['storten'] . '</b> keer storten vandaag. <br /><br /> <form method="post"> <table> <tr> <td><b>Rente:</b></td> <td style="padding-left: 10px">' . $rente . '%</td> </tr> <tr> <td><b>Contant:</b></td> <td style="padding-left: 10px">€ ' . groot($own['cash']) . ',-</td> </tr> <tr> <td><b>Bank:</b></td> <td style="padding-left: 10px">€ ' . groot($own['bank']) . ',-</td> </tr> <tr> <td><b>Bedrag:</b></td> <td style="padding-left: 10px"><input type="text" name="money" class="input" value="' . $own['cash'] . '"></td> </tr> <tr> <td> </td> <td style="padding-left: 10px"><input type="submit" name="stort" class="submit" value="Storten"></td> </tr> </table> </form> </span>'; //Tabblad 3: Geld doneren. Komt later misschien. echo' <span id="tab3_span" style="display: none"> De mogelijkheid om geld te doneren is nog niet ingesteld, omdat dit vrij fraudegevoelig is. Hier moet eerst aan gewerkt worden. </span>'; } echo' <script type="text/javascript"> function updatecash() { document.getElementById("cash").innerHTML = "€ ' . groot($own['cash']) . ',-"; document.getElementById("bank").innerHTML = "€ ' . groot($own['bank']) . ',-"; frm = document.forms[0]; frm.money.value = "' . $own['bank'] . '"; } </script> </div> <div id="content_bottom"> </div>'; ?>
-
beetje leeg vind je niet maar ik moet niet zeuren ik kan het al helemaal niet dus ik heb er sowieso respect voor
-
welke copyrights bedoel je precies en wat bedoel je er staat geen map en dit is een kolom in templates
PHP
Toon Meer<div id="column_dark_content_top"> <div id="column_dark_content"> <div id="menu_head">callcredits({ $callcredits })</div> <div id="menu_content"> <ul> <li><a href="index.php?p=credits">- callcredits bestellen</a></li> <li><a href="index.php?p=vip">- VIP account kopen</a></li> <li><a href="index.php?p=spendcredits">- callcredits uitgeven</a></li> <li><a href="index.php?p=free">- Verzilver codes</a></li> </ul> </div> <div id="menu_content_bottom"> </div> </div> <div id="column_dark_content_bottom"> </div> </div>
-
hey allemaal op mn site http://www.banditie.org
wil ik elke menutop zoals misdaden en locaties elk een plaatje maken dus niet een voor allemaal zoals nu maar voor elke top een verschillende snap je is dat mogelijk met criminolz sourceik vraag dit omdat ik net nieuw ben in de zogehete scriptwereld
Mvg Funske
-
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%\+\$\*\,\. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+\..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 1) { $fout[] = "- Je mag maar 2 accounts per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($goed[0])) { $activatiecode = rand(1000000000, 9999999999); $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! We hebben jouw registratie succesvol verwerkt, en je kunt bijna inloggen. Het enige dat je nog hoeft te doen is op de onderstaande link klikken: http://" . url . "/index.php?p=activate&user=" . $_POST['login'] . "&code=" . $activatiecode . " Nadat je dit gedaan hebt, kun je inloggen op http://" . url . " met de volgende gegevens: Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de Banditie crew!"; mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, activatiecode, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . $_POST['pass'] . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . $activatiecode . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die()); if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '100000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,\r\n\r\nEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!\r\nMet vriendelijke groet,\r\nAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font: bold\">Je account is succesvol aangemaakt! Er staat een activatiemailtje in je inbox.</font></div><br />"; unset($goed); } else { foreach($goed as $tekst) { @$foutje .= "<br />\n\r" . $tekst; } $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">:</font>" . $goed . "</div><br />"; } } ?>
heb de stappen opgevolgd dit kreeg ik en ps niet echt een leuke opmerking
-
ehh ja cartoon van internet maar de rest zelf ben nu bezig met de rest van layout
-
zal even kijken
-
jgdon as ik jou was zou ik een cursus ervoor gaan volgen , omdat het soms 1 keer geld kost en voor de rest zowat niet meer
-
bedoel je de juiste script voor linkpartners dan moet je me ff een bericht sturen
-
bij mij was die gewoon al zo