Posts by ThugLife

Willem,
    Dat zou echt niet kunnen hun hebben vast wel een probleempje . Of ze zijn gewoon gemeen of so . Maar als het niet helemaal lukt met hun . Kan je ze aanklachen . En dan zullen ze vast alles terug geven . Of als ze dat zelfs niet doen gaan ze jou vergoeden .

Beste willem,
    Neem nog eens contact . Dat ze binnen 24 uur goede reden ervoor hebben . Want als je contract niet voorbij is en ze hebben geen reden je site offline te halen . Kan je ze aanklachem. Dus vertel hun dat als ze binnen 24 het niet online zetten en of een reden zeggen . Dat je dan maatregelen zal nemen.

Mvg,
    Judge | Eigenaar http://www.thuglife.be

SuperAG,

Wat jij post is onnodig . Trouwens kan je goed de mijne kopeeeren zie ik . Hoop dat je reactie verwijderd wordt . Want , ik heb al de mijne gepost dus waarom kopeeert hij de mijne en zegt dat ie van hem is . Nou ja zou het in iedergeval niet weten. Maar goed.

Mvg,
    ThugLife

Ik post wel de mijne er zit nog wel de fam shop bug.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.10 22:40:46:
    Nou laris dit is het script kan je het unbuggen.Heb zelf wel doneren bug opgelost . Maar de rest kan ik niet.

Mvg,
    Judge

Is doed een goede code om te beveiligen.

Je moet 2 date base's aan maken. En je moet een subdomein maken met het naam van het land . En dan die osbanditi er weer op doen . Dit is een manier die makkelijk is .

Mvg,
    ThugLife

[offtopic]Geen of topic gaan ![/offtopic]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.09 19:30:58:
    Weet iemand het ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.12.09 16:30:52:
    Weet niemand het?

Beste Mensen,

Ik heb een geluksrad gebouwt . Maar geen sql ingebouwt ben dar namelijk niet zo goed in. Heb dus alleen het HTML . Ik vraag hier dus hulp voor .En dus dat hij werkend wordt AUB GEEN OFF TOPIC !

Mvg,
    ThugLife

Geachte mensen,

Ik heb al 2 dagen het probleem dat je bij gevangenis zit of Misdaden scooter stelen enzo. Als je moet wachten staat er geen tijd . Heb scripts verwisseld dingen nagekeken maar kom er niet uit. Wie zou me kunnen helpe met dit probleem . Zou ik graag goede antwoord willen.
    En graag ONTOPIC blijven.

Mvg,
    ThugLife