Posts by Georgo

Ik begrijp het nu niet van deze rating, Het is een gratis layout, waar je niets aan gedaan hebt. dus waarom moeten we de layout raten?

Het is een gratis layout!

Pas als je die tijdelijke lay heb weggehaald, en zelf wat gemaakt hebt, dan is het een idee om te raten, maar nu niet...

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven k.rens, onderdelen en accessoires is bijna het zelfde,

aan de andere kant is accessoires echt losse dingen, zoals wii remotes ets, en onderdelen echt voor in de wii, bvb de moederboard of een chip..

Dus het is eigenlijk dubbel, maar heeft toch wel een klein beetje verschil.

MVG Georgo van den Bosch:cheer:

Nillas, dat heb je mooi gemaakt,

Ook heel overzichtelijk kwa producten zoeken, helaas nog niet veel producten maar dat komt tegen de tijd wel neem ik aan,

Dus zeer overzichtelijk, Alleen de layout vind ik niet echt passen, hoort meer in game style te zijn, vanmij apart met wat producten in je logo ofzo.

Met vriendelijke groet, Georgo

Ik ben het eens met MJorritsma, Ik heb ook nooit tutorials gevolgd voor webdesign, en kan ook best wel wat...

Door andere website's te bekijken, leer je je style kennen, en probeer je, blijven proberen en niet opgeven, dan zie je vanzelf ook voordering komen,

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Ik gaat met R.Mijnten mee, Dit doet pijn aan je ogen,

Ik zou gewoon even op andere spelletjes site's kijken, en daar een nieuwe layout van maken,
    Gebruik iets donkere kleuren

Zoals je bij veel spelletjes site's ziet, Gebruiken ze meerdere kleuren
    Rood, Blauw, Groen, Geel, Bruin, ets ets.

Maar daarmee mooie effecten, en het staat al een stuk beter,
    Verder inderdaad ook even de breedte aanpassen van je site,

Houd het eventueel tussen 1024x768 of maak een systeem dat je dit eventueel via resolutie kan doen.

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Nou zeg maar dag tegen je geld, want die krijg je dus echt niet meer terug heb, ik heb zelf is een keer wat gekocht van iemand, en bleek ook illigaal te blijken ( wat ik niet wist uiteraard ) , geprobeerd geld terug te vragen, en nee hoor...

En een rechtzaak ervan maken is kan je doen, maar gaat je veel geld kosten, en weet niet hoeveel je ervoor betaald hebt?

MVG Georgo

Iedereen suc6, ik ben er gelukkig al bijna 5 jaar vanaf XD, en weet hoe het voelt...

Veel sterkte allemaal;)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

houd er wel reking mee, dat je je dan eerst moet aanmelden voor google ads, en zelf voor minimaal 10 euro moet adverteren, daarna krijg je pas de 50 euro vergoeding voor adverteren...

[offtopic]Ik heb hem toen via de post gekregen..[/offtopic]

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

ik vind persoonlijk de donkere lay ook mooier, dat vind ik met alle donkere layouts, ik ben niet van wit enzo..

Maar ik hoor veel mensen [offtopic]Klagen [/offtopic] dat zwart saai is, en onoverzichtelijk, en dit en dat en zus en zo..

Dus vandaar deze [offtopic]lichtere layout[/offtopic]

Heey cpers!

Vorige week liet ik jullie de nieuwe creativeshock layout zien...

Nu werd er gevraagt of ik ook een lichtere layout kon maken, omdat sommige mensen donkere layouts niet mooi vinden of saai..

Nou heeft iedereen een zwakte, en bij mij is dat lichte layouts.. maar ik laat jullie hem zien;)

Hier de Creativeshock layout in blauw wit grijs:

Voor de klikkers:http://www.shocksounds.nl/CREATIVESHOCKV1BEGINBLAUW.png

Ik hoop dat jullie het wat vinden, want dit is ook weer een expiriment voor me...

Graag een cijfer en eventueel opmerkingen...

MVG Georgo van den Bosch

Hmz, vind ik een goeie Niels, Ik zal dan ook een witte versie ervan maken, ik vind het alleen altijd moeilijk met wit:), daar kan ik juist nooit een mooie kleuren combie voor krijgen..

Maar bedankt;)

GR Georgo

Heey cpers!

Nu de shocksounds layout af is en we nu met de source bezig zijn, kon ik nu beginnen aan de creativeshock layout

Dus hierbij: De creativeshock layout

Klikkers:
    http://www.shocksounds.nl/CREATIVESHOCKV1BEGIN3.png

Ik heb het een beetje 3D look a like gemaakt, omdat dit tenslotte allemaal te maken gaat hebben met afbeeldingen, 3d creaties, mods, wallpapers ets ets.

Dit was me eerste logo design, maar deze vond ik te leeg, dus in de layout voorbeeld zie je de echte logo, Maar hier dan alsnog de oude:

http://www.shocksounds.nl/CSLogo2011los.png

Ik ben benieuwd wat jullie van deze layout vinden

Graag hoor ik een cijfer en eventueel een opmerking:)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Citaat van BrokenTrack

Hallo,

Het is een vector aangezien hij meerdere paths heeft en geen gebruik maakt van images.

Edit:
    http://puu.sh/1R5m

Ja deze zeker, Maar de cartoon zelf niet denk ik, ik krijg een kruisje te zien, dat de afbeelding niet meer bestaat

MVG Georgo