Posts by Georgo

Beste Cpers,

Ik probeer mijn bewerk knop voor normale gebruikers te verbergen, zodat alleen crewleden de knop zien, en degene die zijn post wilt bewerken..

Nu werkt dit niet helemaal vanwegen 2 scripts..

De style.php deel ( Dit is de pagina waarop het komt )

Let niet op de rommelige scripting!

De pagina waarop de rest staat ( Topic.php )

PHP
    echo top2("Forum ›".$fora['id']."'>".stripslashes(html($fora['titel']))."</a> › ".stripslashes(html($list['titel']))."");
    		echo topicreageerder("".$list['id']."","".$list['gebruikersnaam']."","".$list['bericht']."","forum/reageren.php&id=".mysql_real_escape_string($_GET['id'])."&pagina=".$_GET['pagina']."&quote=".$list['id']."","forum/bewerken.php&id=".$list['id']."&pagina=".$_GET['pagina']."","".$list['datum']."","");
    		echo bottom2();

Dit is dus ook wat rommelig!

Dit is van de Webfanaat_sg, maar 80% ervan heb ik in 5 jaar veranderd, maar heb dit nooit goed gekregen

De statussen zijn in namen, dus:

- Eigenaar
    - Mede Eigenaar
    - Hoofd Beheerder

ets ets.

Je ziet in de sql oproep hoe het in de database staat

Code 1 is csm_leden
    Code 2 is csm_topic

Ik hoop dat jullie wat weten, en zou er erg dankbaar voor zijn:)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch(a)

ps. meer nodig voor de topic.php

Dit is het hele script

Het gaat om: http://www.creativeshock.nl/in…sp=forum/topic.php&id=183 ( Forum voorbeeld )

Beste kilyounu,

Je hebt de text veel en veelste groot gemaakt,
    De menuheaders, het logo,

Maak dus alles een stuk kleiner, je content text en linkjes op 8pt, en gewoon Arial gebruiken!

En je header text max 12pt en je logo max 20pt.

Dan gaat het er al een stuk beter uitzien.

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Ho ho ho sloosmedia, Sinds de iphone is gekomen is Samsung de iphone aan het na maken,
    Kijk maar naar de galaxy S, ik vind hem bijna op de iphone lijken...

Dus iphone lijkt niet op samsung, maar anders om.

Ik vind dat apple wel zeikt over dit soort dingen.
    Maar de touchscreen van iphone en ipad blijven nog steeds de beste.

En nou wil ik apple niet aanmoedigen hoor, maar dat is getest.

En ik heb het zelf ook is getest, en dat klopt wel:)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Paint is wel een beetje té, maar het is niet "je van het", Er mogen nog wel een aantal tutorials voorbij gaan voordat je een beetje een profesionele layout krijg.

MVG Georgo

Beste Joyeria,

Probeer een mooie kleurverloop in je menu balk te maken,

Ik neem aan dat die header niet zelf gemaakt is, het spijt me, maar met de combinatie hoe je de layout hebt gemaakt, heb je een banner achtergrond gevonden op een website en heb je wat text bij toegevoegd,

Probeer eerst zelf wat te maken, lukt het nou echt niet, dan maak je er een combinatie van, dat je wel ziet dat je de header ( Bijna ) zelf gemaakt hebt.

Verder is jou menu idee wel goed, zou alleen je icoontjes iets kleiner maken..

Ik hoop dat je hier even genoeg aan hebt:)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Joker, ik zie alleen dat je templates gebruikt van clantemplates.com
    Niet verstandig om zelf templates te creëren?

Maar ik denk dat er veel mensen zijn die clantemplates gebruiken, maar dan moet ik ook zeggen dat er ook al heel veel website's zijn die clantemplates verkopen of downloadbaar maken..

Maar je zal inderdaad goed moeten promoten om je site draaiende te krijgen, begin hierbij bij banner rotatie site's kost wat, maar daar krijg je de meeste leden mee...

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Ik vind dat jullie een grote risico hebben genomen door de lettertype klein te maken,

Het is heel mooi zo, maar is het niet té klein?

Dat met die signature's vind ik een flinke verbetering, Ik wil lezen wat er gereageerd wordt, omdat er vaak maar één regel wordt geschreven en 3 tot 4 regels signatures zijn bij sommige..

Great job;)

GR Georgo

Ik zou gewoon jailbreaker, het mag nu, ook al willen ze het niet, dan moet je cydia instaleeren, dan kan je de meeste apps en raarste dingen downloaden,

Muziek zou ik inderdaad gewoon downloaden..

Als je dit niet wilt doen..

Dan moet je Itunes op je pc/mac instaleren, en dan kan je via itunes gratis apps downloaden of kopen, en ook muziek & video's kopen..

Het lijkt mij zo dat als jij het koopt, dat je die voor jezelf moet houden, of je moet er een contract of iets dergelijks bij hebben, met doorverkoop rechten?

Ik wou ook al zoiets doen, alleen dan niet via google, gewoon via topics, reacties, alles waarop je kan reageren, dus is heel leuk dat ik dit zie, en kan dit zeker wel gebruiken als extra:)

De bedoeling is bij mij ( van youtube afgekeken eerlijk gezegt )

Dat mensen dit leuk vinden, of niet

Dus 11 Vonden leuk, 7 vonden niet leuk, alleen dan met buttons of icoontjes

Bedankt voor de info;)

met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

[offtopic] Guitar,

Je zou het ook wat minder grof kunnen uiten..[/offtopic]

Maar ontopic...

Ik zou helaas geen van allen kopen, niet omdat ik zelf layouts maak, maar omdat het nog niet helemaal professioneel is,

Probeer eerst nog even goed te leren van tutorials, en maak vooral heel veel layouts, maar denk dat het nu nog niet verstandig is om layouts te verkopen, dan moet je nog een paar jaartjes ervaring hebben..

We zijn allemaal zo begonnen, en als je er echt voor wilt gaan, zal je straks zeker nette layouts maken...

Ik hoop je hierbij genoeg geholpen te hebben;)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Is inderdaad echt duidelijk,

Verder nog meer texten? want hier kan je wel honderd plaaten van maken

Ziet er goed uit, Mooie indeling, persoonlijk vind ik die donkere kleuren helemaal geweldig,

Ik gaat alleen ook met deze mensen mee, Ik zou die witte note ergens anders in veranderen, want het valt inderdaad te veel op, ook die dropdown menu ziet er geweldig uit;)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch