Posts by Georgo

Het is inderdaad verstandig om nog even wat tutorials te leren.

Je gebruikt te veel blauw, waardoor je tekst slecht gaat zien, alles is veelste klein.

Verder zou ik alles wat strakker maken, maak gebruik van borders min 1 of maak afrondingen, overloop ets.

Dit lijkt namelijk op een paint gemaakte layout, altans, ik kan dit in paint maken als het nodig is...
    Maar daar gaat het niet om, de eerste layout is altijd moeilijk.

Probeer in iedergeval de indeling goed te maken, dat is de key voor een goede website, het moet makkelijk te lezen zijn ( Geen pijn aan je ogen doen om tekst te kunnen lezen )

Aangezien de meeste mensen gebruik maken van een 20 tot 22" scherm, kan je de website dus veel groter maken.

[offtopic]Ik snap ook nog steeds de reden niet waarom ik geen elite ben geworden, aangezien de samensmelting van CriminalsPoint en CriminalsFanaat toen der tijd was gemaakt. toen was ik nog even Moderator voor CP ( 2 Maanden )[/offtopic]

Rick, vind het jammer dat je uit de crew van CP bent, je hebt me altijd goed geholpen en daar ben ik je ook heel dankbaar voor;)

Veel succes verder.

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

We zijn allemaal jong begonnen, ik zou voorlopig wachten met zo'n groot project, leer eerst designen of scripten, er zijn genoeg scripts online te vinden, daar leer je veel van, als je alles goed bestudeerd.

Ook zie ik dat je design skills op 2 hebt staan.. zou ik ook mee wachten voordat je daadwerklijk wat hebt laten zien.

Een website heb je niet binnen een maand online. ga zeker ervan uit dat je met het leren van php zeker een jaar bezig bent met de basics..

Daarna kan je altijd nog kiezen om een groot project te openen;)

Veel suc6

Kijk hier heb ik nou wat aan, dankje sloosmedia,

Ik zal is kijken wat ik kan doen, ik zal het beeldscherm iets kleiner maken, maar niet te veel, want ik wil namelijk dat het uitsteekt. verder zal ik kijken om de content achtergrond wit te maken, misschien kan dit helpen, dit maakt het achtergrond automaties grijs.

Aangezien ik al een oranje lijn onder de menu kopjes heb, denk is als ik die pijltjes toevoeg, dit weer teveel gaat uitschieten, kan even kijken....

Zoek button zal ik duidelijker maken, misschien schaduw bij/op

Content komt uiteraard met meer als ik de website gesliced hebt:)

Een volgende preview zal spoedig komen;)

Zal zeker nog even kijken wat ik kan veranderen, misschien haal ik er een klein streepje uit dat het inderdaad op een I lijkt.

Bedankt, ben nu nog bezig met die aanpassingen, zal straks me volgende part uploaden.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 14:17:18:
    Aanpassingen staan op check5!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 14:17:40:
    Website part 4 [ TK TOPIC ]:

http://www.creativeshock.nl/cicheck5.png

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 14:21:06:
    enige idee hoe ik het beste nog wat kleur kan geven, ik zou namelijk echt niet weten waar ik meer kleur in moet gooien?

Die 2D logo moet je zien als de C & I in elkaar.
    Het is heel simpel, maar ik vond het wel wat hebben, aangezien het alleen op een C lijkt in een druppel ( Inc/Ink )
    Het is dus inderdaad nog uitvogelen voor sommige mensen.

Ik zal die kopjes even wat kleiner maken, had dit zelf eerlijk gezegt niet helemaal in de gaten.

Bedankt voor jullie comments;)

Ik heb de copyright eropgezet aangezien ik iemand al eerder 1 van mijn designs heb gezien zonder mijn toestemming.

Dit is dus alleen om te voorkomen dat het niet nog is gebeurd.

Bedankt voor je reactie;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.04.12 20:43:36:
    Post geupdate, klein stukje van layout en 2D logo toegevoegd.

Heb je de vergrote versie gezien? dit is verkleint he? en ik door de copyright zal hij in het klein inderdaad iets minder scherp zijn.

Verder ik heb die lijnen expres gemaakt, omdat het over een creative website gaat en inc (ink of Included) waardoor er klodders door de text heen loopt.

Verder is de kleuren combinatie goed, de slogan? Meer informatie graag.

Hey jongens,

Aangezien ik stop met shocksounds en creativeshock, ga ik een nieuwe website beginnen genaamd:

Creativeinc,

Hier een paar voorbeelden

2D logo is aangepast samen met de kopjes ( menu headers )

Website part 5.0:

http://www.creativeshock.nl/cicheck6.png
    Wat meer kleur gegeven en alles een beetje kleiner gemaakt

Website part 5.0:

http://www.creativeshock.nl/cichecker7.png

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
    Zijn er nog eventueel ideeen? veranderingen?
    Dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje afgekeken van Criminalspoint & WMPoint.

Maar inderdaad, het is wel een mooi begin, keep up the good work;)

Hey CPers

Ik wil jullie laten horen wat ik gemaakt hebt met de naam DJHardshock,

Het is mijn eerste soundtrack en is gebaseerd op Dance,

DJHardshock - Dance Island
    http://youtu.be/m2znrSOGJyM
    Wat vinden jullie? Dit is de eerste track van het album wat ik aan het maken ben, Meer tracks zullen spoedig komen:)

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch aka DJHARDSHOCK

Paint shop pro X3 of X2,

Hiermee heb ik leren designen, maar als je het goed wilt leren, moet je CS4 of 5 mene ( Photoshop )

goed lezen misschien?

LET OP : In IE zit er een fout in, maar i.v.m. tijdsgebrek kan ik niet meer verder werken aan deze layout & tevens ook de reden van verkoop.

Dus hij zal hem denk ik dan niet fixen voor je?

Dus dat moet je dan zelf oplossen...