Posts by Georgo

Ik zie dat je nu al een aantal dingen tegelijk wil doen, door producer te worden, dj,?

Begin makkelijk.

Download virtual dj, en leer daar eerst mee omgaan, dat is het simpelste programma, om mee te remixen..

Als je dit eenmaal kent, stap je over naar magix music maker
    Hiermee heb je allemaal samples, om muziek mee te maken.

Heb je dat onder de knie, stap je over naar Fruityloops,
    Dat is bijna het zelfde als magix music maken, maar wat profecioneler, en je steekt daar meer van op, en maak je al mooiere nummers..

Ben je daar klaar mee, dan ga je verder met reason,

Reason is het meest ingewikkelde programma, maar daar maken heel veel artiesten de plaaten mee...

Dit is een stappen plan van zeker 3 jaar, dus niet dat je dit in een week geleerd hebt..

Heb zelf eerst virtual dj voor een halfjaar gebruikt,
    Toen magix music maker voor een jaar,
    Nu fuityloops voor bijna een jaar, en ondertussen al een beetje begonnen met reason ( Propellorhead )...

Je bent niet in een week dj, ook niet in een maand, ook niet in een jaar..

Daar maken heel veel mensen fouten mee,..

Je mag ik je handen klappen als je na 2 jaar een leuke remix op een site kan zetten;)

Ik hoop dat je dit een beetje begrijpt en hier een beetje de stappen plan van mij kan overnemen, het werkt perfect;)

MVG Georgo

Ok, ik zal kijken wat ik kan doen voor je;)..

Want ik heb net me pc opnieuw geinstalleerd, wegens virussen enzo,

Dus ik kan nu gewoon normaal op een internet pagina kijken...

En me toetsenboard doet ook ineens niet zo raar meer...

Heey beste cp leden,

Na als een tijdje gezocht te hebben, kan ik het maar niet vinden...

Het gaat erom als iemand een topic opend, en de topic naam is langer dan 20 letters, dat er dan 3 puntenjes komen te staan.

Is dit niet het geval, dat het korter is da 20 letters, dat er dan geen puntjes staan..

Dit is het script:

Er is een optie voor, maar weet begot niet hoe ik dit moet toepassen, dus misschien hebben jullie een optie?

MVG Georgo

De kleur blauw is mooi voor een hosting, als je maar zorgt dat je menu's en content wel in een kader komt te staan.

Hoe kan ik dat beter vertellen...

Kijk anders even op mijn website wat ik bedoel, stuur je een pm met de link erin, dan weet je wat ik bedoel met kader om...

Ik zou dan wel de kader een lichte kleur geven, en idd wat nillas zegt geen crimos als hosting gebruiken, maar dat lijkt me duidelijk:)

MVG Georgo

uwmm, mooi?

Ik zou je stap iets meer uitbereiden, want dit is net te weinig om al tips te geven...

Onee, wel... maak je text niet 1 kleur, maar gooi er een effect in..

MVG Georgo

Oja, dat was het proximus, die vond ik echt traag, nooit bereik, met base ging het ook goed, maar automaties ging hij gewoon naar mobistar

[offtopic]Ale, ik zijt veel in belgië gegaan.

Of in die richting van....[/offtopic]

Als ik elke keer naar belgie ga, dan gebruik ik mobistar, die vind ik het besten tussen base en nog 1 die je kan uitkiezen..

Voor de eerste keer vind ik het leuk gemaakt,

Alleen zou ik er wat effecten in geven, omdat het nu wel heel 2d lijkt,

En ikzou de text van je copyright wat kleiner maken en wat meer in het midden van de balk doen,

en sla geen afbeeldingen op in jpg, daar krijg je die rare wazen van doe dit in png of gif, dan komen ze het mooiste uit de bus;)

MVG Georgo

Idd, Begin is met adobe illustrator, of gewoon photoshop, illustrator is denk ik het beste om dit ermee te maken;)

MVG Georgo

Volgens mij begrijp jij het leven van een designer niet echt goed,

Probeer ze zelf te maken, als je wat leuks wil hebben, moet je daarvoor betalen...

Er is heel zelde dat iemand een gratis cartoon maakt,

Gratis zijn ze hier gewoon niet te vinden...

[offtopic]Misschien dat ik is ga beginnen met cartoons maken, na het suc6 van de Moods...[/offtopic]

MVG Georgo

Geef ons eerst een demo account,

Verder eerste indruk:

De outgame, sucks,

Ik zou om sommige texten in iedergevaleen menu doen, wat nu is het echt slordig;)

En nog eens traag ook

MVG Georgo

Ok, dan hebben we de volgende vraag voor de mensen die wel een andere domein naam zouden willen zien:

- Welke domein naam zou jij kiezen?:

- Wat zijn hier de voordelen van?:

- Lukt het om deze domeinnaam ook in, .com .net .eu .nl te krijgen?:

- Zal deze domeinnaam meer bezoekers trekken:

- Is ht verstandig om uberhoupt een andere domeinnaam te nemen, en om 4 jaar naamsbekendheid op tegeven?:

Ben benieuwd wat jullie ervan maken.

MVG Georgo

Dat zou onlogies zijn,

( Bijna ) Alle programma's vooral paintshoppro & Photoshop, gebruiken de fonts van windows, mac of linux

Dus als je je font gewoon neerzet, naar waar kht je net heb verteld. dan moet het werken...

Gewoon naar:

Computer > C:/ > Windows > Fonts..

Daar zet je je font neer, en start de programma photoshop, opnieuw op, zodat de font ook daar in verwerkt is...

[offtopic] Makkelijker kan gewoon niet! [/offtopic]

MVG Georgo

Om fonts toe tevoegen, Ga je naar c:/Windows/Fonts

Daar voeg je je font toe, ( [offtopic]Die je waarschijnlijk op het internet gevonden hebt[/offtopic]

En dan start je photoshop op, en dan zoek je daar je font op, en klaar is kees:)

MVG Georgo

Nadelen van een andere domein naam nemen:

- JE moet weer naamsbekendheid krijgen
    - Je betaald wel weer voor 4 tot 5 andere domeinnamen
    - Je staat heel laag in de google rang
    - Het is heel moeilijk om een andere domein naam te nemen, vooral als je er een .nl .com .net .eu enzo bij wil nemen
    ------------------------------

Voordelen die ze nu hebben:

Ze hebben naamsbekendheid
    staan hoog in de rang lijst van google
    kosten lopen gewoon door met deze domeinnamen.

MVG Georgo

Ik geloof je!
    Ben het met je eens!
    Je hebt helemaal gelijk!

Het punt is, dat stel ze zouden kiezen voor een andere domein, welke zou je dan moete nemen, en wat spinazie zegt, om dit dat te tonen heb je een domeinnaam van 200 letters..

Dus het is gewoon niet nodig...

MVG Georgo ( Ik ben spinazie eten;) )

Ze hebben net 4 domeinnamen erbij genomen voor criminalspoint

En toch gaat het no steeds over criminals..

Dus dit is een beetje overbodig lijkt me...

MVG Georgo