Posts by Georgo

Sry, had verkeerd gekeken, ik dacht dat dit voor de outgame was:p

Dan zou ik graag nog wel de outgame willen zien;)

MVG Georgo

Nou, dan zal ik de eerste zijn:p

Ziet er goed uit man, jij heb ook goeie design skills,

Misschien dat je de content wel 4px omlaag moet doen, zodat het niet lijkt dat alles tegen elkaar gedrukt is, mja dat is denk ik gewoon smaak...

Kleuren zijn ook mooi, goed toegepast op de header.

Ik geef je er een 8/10 voor;)

Vanderest geen op of aanmerkingen, alleen zou ik nog de ingame willen zien:)

MVG Georgo

Begrijp ik helemaal, dus hij moet niet zwart zijn, maar wel beetje kleur erin?

Gewoon de kleur van de brommobiel erin laten zitten dan?

Zal zo mijn inzending weer presenteren.

Verder zou ik willen vragen welk logo je beter vind die ik heb gemaakt, de enerlaatste of de laatste van mij?

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.03.10 16:25:42:
    Ik kan het ook zo houden als je wil, heb de kleuren donker gehouden, maar net licht genoeg om het goed te zien.

Misschien dat je dit wat meer oogt..

MVG Georgo

Ik heb de design van de auto veranderd omdat hij dat wou, alleen je had verschillende modellen van de brommobiel waar hij om vroeg,

En deze vond ik eerlijk gezegt het mooiste model van het merk

ik zal kijken of ik idd nog de lettertype misschien een andere kleur geef, en dat ik er 1 ik kleur maak en 1 in zwart wit(voor papier)

Mvg georgo

Ja, dankje zal vandaag nog even kijken of ik er nog wat aanpassingen in kan brengen, of moet ik er nu niet veel meer aan doen?

Tenslotte is het simpel en effectief nou toch?

Mvg georgo

Ja idd, je kan de text niet lezen dus die zou ik echt veranderen als ik jou was,

gebruik daarvoor donkerdere kleuren of juist wit, weet niet wat beter zal passen, maar die text moet je echt veranderen hoor

Mvg georgo

Ziet er wel leuk uit,

de logo die heb je mooi gemaakt, alleen nitro forspeed heb je volgens mij van de naam need for speed, maakt niet uit, maar ik neem aan dat het wel een soort gelijke spel wordt als dat,

alleen dan in text based,

verder ga zo door en ik verheug me wel op je volgende stap

mvg georgo( hoofdletters en lange zinnen komen door me iPhone )

1 ding wat me heel erg opvalt is dat de awards die je laat zien, zo crap as hell zijn,

Als je hulp nodig hebt met een award design, kan je me een pmetje sturen,

Ik doe het gewoon gratis voor je, alleen omdat ik die dingen al afschuw...

MVG Georgo

Hier dan de vernieuwde, alleen moet ik die andere brommobiel nog even erop zetten,

Zijn er eventueel andere dingen die makkelijker moeten, of eventueel nog veranderd moeten worden, moet je dat maar zeggen...

Ik dacht hier een beetje aan

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.03.10 19:51:18:
    Dit is een snelle versie, ik wil hem wel voor je uitbereiden als je wil, en eventueel in meerdere maten maken,

Ook kan ik er een zwart wit logo van maken voor facature papier..

MVG Georgo

Wat denk je dat reason gekost heeft, dat was ook geen 100 euro, zet daar maar een 0 achter,

Dat is me duurste pakket wat ik gekocht heb, hierbij heb ik toen meteen wel de extreme pakket genomen, want dan had ik er ook een aantal samples bij.

Mja ik hoop dat iedereen je een beetje geholpen heeft hiermee gangstawar,

Genoeg opties;)

MVG Georgo

Nou, daar moet hij nog even 4 jaar mee wachten als hij straks live wil spelen XD

Maar ok, zeer creatief bedacht die frootyloops XD

En zal kijken of ik ook aan cubase kan komen, want ben namelijk wel een beetje benieuwd..

MVG Georgo

Wat is frootyloops eigenlijk?

Is dat een soort namaak van Fruityloops ofzo?

Want heb er namelijk nog nooit van gehoord:p

Bedankt

MVG Georgo

Maar jij denkt veel te ver...

Je bent nog 99.9% verwijderd van dj, vato gonzales is al 10 jaar bezig met remixen, als jij net zo goed als vatogonzales wil remixen, ben je 2/3 jaar verder..

Iedereen denkt dat remixen heel simpel is, maar remixen is niet even een plaat met een andere plaat toevoegen, daar komt veel meer bij kijken..

Begin bij het begin, vanuit daar ga je verder.. Nogmaals
    Je bent na 2 weken geen dj... totaal niet!

Daar gaat echt 2 jaar overheen..

Dus begin simpel, en daarna verder.. en als je een tussen weg wil, moet je magix music maker gebruiken, voor dat kan je allemaal samples downloaden.. en daar kan je leuke nummers mee maken..

Veel suc6, en ik hoop dat je het niet zo doet als bijna iedereen wil doen, want dan ben je fout bezig...

Het is geen hobbie wat je in 2 weken geleerd hebt, ook niet in een jaar...

MVG Georgo

Dat is ook een optie, maar dan moet hij die wel al laatste gebruiken, omdat hij het anders heel moeilijk gaat vinden, en uiteindelijk de hoop op gaat geven..

Als hij wel maar gewoon de volgorde aanhoud, waardoor hij dus binnen 3 jaar misschien al aardig een nummer kan maken,

Want heb het toen ook is geprobeerd, door eerst fruityloops te doen, en daar ging ik tegenopkijken na een tijd, omdat het toen nog te moeilijk begrijpen was..

Vandaar dus die stappen plan..

En reason kan je idd ook vervangen door cubase, logic studio of ableton,

Al moet ik zeggen dat reason wel het meest profecionele is...

MVG Georgo