Posts by Georgo

Hey Cpers

Ik ben al een tijdje bezig met mijn Samsung Galaxy SII.

Heb het een half jaar geleden geroot zodat ik er andere roms op kon gooien en meer opties tot mijn beschikking kreeg.

Nu had ik de D4 Rom, die was eerst heel snel ets, Maar toen sloeg mijn mobiel snel vast of werd heel heet, Dit kwam waarschijnlijk omdat ik hem overgeklokt had van 1.2ghz naar 1.6ghz.
    Dit heb ik toen terug gezet en het bleef steeds heet worden.

Nu heb ik de Resurrection-remix-ICS V1.7 erop staan er werkt goed, snel en soepel.

Nu is mijn vraag...

Welke ROM gebruikt u?
    Welk mobiel gebruikt u daarvoor?

Werkt het goed, snel en soepel, Veel opties?

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Je MAG het doen, maar waarom zou je het doen?

Waarom maak je niet een mooie eigen design en opties?
    Tuurlijk kan je veel dezelfde opties gebruiken, maar waarom clonen?

Zolang de images wel zelf gemaakt zijn en niet lijken op het origineel dan kan je het doen, maar als ze er teveel op lijken, dan kan de eigenaar waarvan je de clone maakt ( Waarschijnlijk met een copyright erop ) er wel iets aan kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

als je via ziggo naar tpb wilt gaan wordt deze geblockeerd, hier zijn al meerdere proxies voor, en ziggo is inderdaad bezig met een alternaties aangezien zij niet voor politie agent willen spelen

Veel adverteren op forums/website's

Vooral website's met banner rotaties, het kost een beetje maar dan kan het heel snel gaan.

Ik zit eraan te denken om special banners neer te zetten, die moeten dan op maat gemaakt worden, want wil straks wel alleen banners hebben die met de website te maken hebben.

Verder met dat vorige / volgende, die heb ik expres zo gedaan aangezien je niet verder kan omdat er maar 3 reacties zijn...

Misschien als dat nog niet van pagina hoeft wisselen, dat ik hem er gewoon uit haal en pas laat zien als er meer dan 1 pagina is...

Maar zal zeker even kijken of ik de banner grote op standaard hou.

Thanks.

Georgo van den Bosch

Nu zal ik alleen nog een slicer nodig hebben, maar ga het eerst zelf proberen, is me al 1x eerder gelukt, maar blijf het moeilijk vinden :) Ow en ik heb het logo in zwart in achtergrond van header gezet, zodat het schermpje weg is

Nieuwere versie!

http://www.creativeinc.nl/ci/km2.png

Zijn er nog ideeen voor? of enige aanpassingen die ik nog zou moeten maken?

Altijd dat negatieve gedoe, Wees gewoon blij.

Deze mensen kunnen je helpen als dit nodig is en ik vind dat ze dit goed gedaan hebben.

Nogmaals, Veel succes met de proeftijden jongens!

[offtopic]Echt tijd om dit soort negativiteit is te stoppen, een community moet gezellig zijn en er moet geholpen kunnen worden.....[/offtopic]

Nou bij deze een totaal andere layout, wegens SvenB ben ik nog even gaan nadenken over een ander design.

Bij dit design heb ik de 3 kleuren gebruikt die ik eerst ook had, alleen op een andere manier.

Layout V2

Klikkers: http://www.creativeinc.nl/ci/checkkk.png

Dit is nog een start van de layout, ga vandaag me best doen om het af te krijgen, maar via dit wil ik weten of er nog eventueel verbeter punten zijn..

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Pluspunten: De Functionaliteit
    Minpunten: De Layout
    Het nodig mij uit een hoesje te nemen: Nee, Ik zie vakjes waarop ik kan klikken, meer niet, geen echte layout er achter.
    Ik vind het te wit, ik zie net een balkje die bijna net zo wit is als de (Layout), misschien ietsje donkerder maken?

Verder is de functionaliteit wel goed van de website, ik snap je idee erachter, maar zou ook even kijken voor een mooi logotje.

Aangezien dit niet kon, omdat ik niet meer kon reageren..

Dan is mijn vraag, Wat vind je er presies niet goed aan, wat zou ik anders moeten doen?

BTW, Jou layout is ook niet bepaald aantrekkelijk ;)

Hey!

Hierbij mijn laatste versie van de layout,

UPDATE 30-4-2012

Layout v2.2

Klik:http://www.creativeinc.nl/ci/km2.png
    [offtopic]Alles lichter gemaakt en 1 geheel gemaakt, Verder is het monitortje weggehaald en het logo voor in de plaats gezet.[/offtopic]

Hebben jullie nog een idee voor de functionaliteit voor de website, of een aanpassing?

Groeten!,

Georgo van den Bosch

En wat vinden jullie van de logo van mijn vriendin?