Posts by Georgo

Hmz, juist die ogen vond ik goed gelukt, vooral met die glasslook erin,

Hier een ander met een kap erbij, weet niet presies hoe ik die beter kan maken, en het haar donker gemaakt.. Misschien dat dat beter past,

Maar volgens mij verkloot ik hem nu helemaal XD

Whahaha, ok?@ Abanddon, Ik zal dat maar meteen veranderen, want EMO moet weg XD
    ----------------
    Hoe kan ik ervoor zorgen, dat dat EMO look weggaat?

SkyNet, ik zal kijken wat ik kan doen, hoe ik dit het beste kan aanpakken, mja

Zoals ik de reacties nu bekijk, is het niet echt, van WOW....

Dus weer terug naar de tekentafel dan maar:)

MVG Georgo

Moet ook wel zoiets zijn, ik weet niet presies wat het moet zijn,

Ik heb me fanatasie gebruikt, en dit is eruit gekomen,
    het is de bedoeling dat deze gebruikt gaat worden als karakter voor shocksounds.nl moet alleen ook nog een lichaam maken voor het ( Misvormde ) Hoofd (xD)

Mja ik ben al bezig met een ander, kijken of ik het hoofd misschien anders kan maken..

Enige surgesties?

MVG Georgo

Ja, ik zou begot niet weten wat voor hoofd ik moet gebruiken, maar het moet maar een beetje fantasie zijn ofzo, want die oger heb je ook niet bij een mens he:)

Mja ik zal is kijken of ik een ander hoofd kan geven, maar ik moet de rondingen ook anders maken, heb dit een beetje snel gedaan:p

MVG Georgo

Ja, ik weet ook niet meer presies wanneer de pc uiteindelijk voor particulier bestaan is?

Want dat was toch in 1990 of 1986 ofzo?

Misschien dat we hier beter een topic over kunnen openen, omdat dit iemand anders zijn topic is?

MVG Georgo

Heey cpers, ik ben zelf even aan het knutselen geweest met een cartoon,

Nu heb ik alleen nog het hoofd, en is nog een beetje blokkerig, maar dit is het idee wat ik wil maken voor het karacter voor shocksounds...

Me nieuwste creatie! Versie 6!

Er moet alleen nog een mond op komen, maar die ben ik nog aan het bedenken:)

Me nieuwste creatie! Versie 7!

Hier heb ik de mond erbij gemaakt, en de schaduwen op gezicht en rest gemaakt...

Mond idee dankzij tree!

===========================================================

Hier het voorbeeld(je)

2e versie?

Versie3

Versie4 ( Met lichaam(deels))

Versie5 ( Wallpaper achtig )

Nieuwere versie: 1.1

Het ziet er nog heel simpel uit, maar ben cartoons maken nog niet gewend..

Mja alsnog wat vinden jullie ervan, en wat zou hij uiteindelijk moeten dragen?

Cijfer: 1/10
    Opmerking:

MVG Georgo

Very nice, leuk ontworpen, en lekker uniek!

een 9/10 voor de design;)

MVG Georgo

PS. Ben het met skynet eens over de gevoelens, die zien er inderdaad te lief uit

Heel veel mensen denken dat de pc al zolang bestaat,

maar de pc bestaat pas net 20 jaar ( voor particulier gebruik ), iets later was ik geboren, en toen hadden we een grote kast van een meter bij meter staan, dat hete toen een computer, toen was 10 mb nog genoeg, nu heb je aan 1 terrabite niet eens genoeg meer;)

Daarom dat er vanalles nog uitgevonden woord, om de pc sneller te krijgen, beter geluid te krijgen, grotere beeldschermen enzo

anders had dat een tijd geleden wel uitgevonden geweest, en hadden we nu aan 100 terrabite niet genoeg denk ik:p

MVG Georgo

Ziet er goed uit,

Cijfer 7/10

Maar het ziet eruit alsof je dit met een tutorial gemaakt hebt?

Want als dit je eerste layout is, doe je het wel heel goed...

[edit]
    Ik moet dan uiteindelijk ook toegeven, dat het dan goed gemaakt is;)

een puntje erbij 8/10 dus;)

MVG Georgo

Citaat van tim521

En oja ban me maar hoor,
    Deze keer voor 24 uur!
    Maakt mij niks uit hoor! :)

Lekker bezig tim!

Hahahahahahahahhahahahahhahahaha

Echt tijd voor de :slotje:

Wat heeft dit met je modem te maken?

Je HOST ondersteund de oude scripts niet,

En hiervoor heeft superior je een oplossing gegeven,

Als je een beetje verstand hebt van PHP dan kan je het zo oplossen;)

MVG Georgo

+1 voor Dein

Als je iets wilt maken, moet je het eerst leren,

Ik wil bijvoorbeeld ook grafies kunnen tekenen,
    Maar hier heb ik ( NOG ) Geen ervaring voor,

Dit moet ik dus leren, en dat duurt even,

Dit zou jij dus ook met PHP moeten doen;)

MVG Georgo

Citaat van Superior

Eindresultaat komt er ook nog te staan, wil alleen perfectie maken wat tijd en moeite in beslag neemt.
    Maar wil het gewoon zo graag een keer leren dat ik er echt de moeite voor wil nemen.

Ja, alles duurt eventjes voordat je het geleerd hebt,

Verder heeft het bij mij ook 8 jaar bloed, zweet & tranen gekost om van me layout wat moois te maken, en dat heb ik zonder tutorials geleerd, waardoor je het beter leert vind ik..

En totnu toe ga je lekker door, ik heb geen op en aanmerkingen hiervoor, omdat je het ( Voor mijn doen ) Goed gesliced hebt,

Ik denk dat jij het ver gaat schoppen;)

MVG Georgo

Superior,

Ik zal inderdaad is een keer kijken naar deze functie,

Tenslotte moet ik nadat mijn layout afgemaakt is, toch weer een hele deel opnieuw gescript worden, En zal ik deze functie gelijk overnemen,

Bedankt voor de moeite, en Tim521, Succes met je website bouw;)

Hoop dat je er nog wat van begrijpt;)

MVG Georgo

Ok?Nou verder ziet het er nu heel goed uit,

Je doet het beter dan mij iniedergeval,

Ben benieuwd naar het eind resultaat, als je die uiteraard post;)

MVG Georgo

Ik weet niet of je dit zo in de script hebt staan

PHP
    &raquo;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;15/03&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Onze layout is gemaakt...<br />
    			&raquo;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;14/03&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;We gaan online...<br />
    			&raquo;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;12/03&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;We hebben een KVK num...<br />
    			&raquo;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;10/03&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;We hebben een naam. WJ...<br />
    			&raquo;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;01/03&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;We gaaaaaaan beginnen...<br />

Want dit zou ik nooit gebruiken, Maak gebruik van margins,
    Mja kan ook zijn dat de website bron dit zo genereerd?

Verder vind ik de slice goed gedaan,

Kwa coding is het goed neergezet, en alles staat gewoon op zijn plek, ik zou graag de layout nog is willen zien met alles erop, om dan te zien wat de resultaat uiteindelijk is,

Want nu kan ik je niet echt tips geven.

MVG Georgo

Neey, ik zou het niet weten, maar hier heeft Superior een oplossing voor;)

Bij mij zijn de instellingen het zelfde, maar op mij host werkt het al jaren, dus ik hoef het neem ik aan niet te veranderen;)

MVG Georgo

Hmz volgens mij ondersteund jou hosting dat niet, zie dat veel mensen hier problemen mee hebben...

Zal ik even kijken voor je;)

EDIT
    Ik zou niet weten wat er mis kan zijn, de source is ook op oude scripts gebasseerd, maar zelf heb ik er geen problemen mee,

Misschien dat je hosting het niet accepteerd:S