Posts by Georgo

Het is ook niet even in een kwartiertje gelukt,

Toevallig dat ik het automaties heb kunnen doen, en dit dus heb kunnen zien,

Misschien dat je een hele lange tijd over degene moet nadenken,

Zoals joshua al zegt, Misschien zie je het wel in je dromen, alleen op een andere manier, misschien grappig, misschien niet,

Dit is heel moeilijk om te weten, maar zeker iets om over natedenken.

Ik vind het iniedergeval heel leuk om hier mijn ervaringen in te tonen, bedankt gangstawar!

MVG Georgo

Citaat van Axl_H

[offtopic] Georgo: Het is het 6e zintuig:P[/offtopic]

Ik geloof er deels in, puur omdat ik naar feiten kijk en dingen die ik zelf gezien en gehoord heb

sorry, dat bedoelde ik ook:p , was nog even aan het twijvelen..

Ik blijf het zeggen, het kan misschien wel een middeltje zijn, die zich creeerd in je hersenen, maar ik weet dat wat ik heb gezien, zeker waar is, en hoe weet ik dat, omdat me moeder me presies kon navertellen hoe die geest er ongeveer uitzag,

En dan kan je me niet vertellen, dat dit niet kan, want dat kan daadwerkelijk wel:)

MVG Georgo

Verklaar jij maar is, hoe mijn speelgoed toen verplaatst was, waar me ouders en ik zelf niets van wisten,

En geloof me, ik vind het geen fabeltje, en het zit ook niet tussen je oren, en weet daadwerkelijk wel dat het echt is,

Veel mensen denken dat het niet kan, omdat ze zoiets nog nooit hebben gezien, je moet je erop concentreren, Je moet het voelen,

Dit is ook iets, wat je niet zomaar kan, weinig hebben het,

Hoe denk je anders hoe ze die 7e zintuig programma gemaakt hebben,

Misschien is het iets opgevraait, maar een deel is er wel van waar!

Ik vind ook, dat je hier bijvoorbeeld niet mee moet spotten, en ik ben niet bijgelovig ofzo, ik ga niet naar de kerk voor jezus, want dat haat ik, maar ik weet wel dat het bestaat..

En dit komt allemaal omdat ik het zelf heb meegemaakt, en zelfs nu nog is heb gehad ( 18 Jarige leeftijd laatst )

Dus het kan daadwerkelijk wel:)

Vele mensen vinden het een fabeltje,

Maar ik zelf, heb het vaak meegemaakt, voornamelijk vroeger toen ik nog rond de 9 a 10 jaar was...

Ik zag altijd een kleine Jonge geest, Die niet heel oud was, maar die terrorizeerde mijn kamer, door me te plagen enzo,

Me ouders vonden het heel raar, maar wisten er ook van, en me moeder had hem ook een keer gezien, dus zag ze in dat ik die krachten ook wel had..

Ook heb ik met me opa vaak contact gehad... Misschien omdat ik veel aan hem dacht..

Zelfs is een keer gehad, dat hij mij een schouderklopje gaf, omdat ik aan het huilen was, omdat ik met me moeder ruzie had, toen ik eenmaal dat schouder klopje kreeg, was ik meteen stil,

Heel raar, maar waar..

Nu ik in een nieuwbouw huis woon, heb ik er geen last meer van gehad..

MVG Georgo

[offtopic]En graag zou ik dit vaker willen meemaken,
    En ik heb het toen ik nog 18 was ook 1x meegemaakt, dat ik er één zag, ik werd als gek verklaard, maar ik wist zeker dat ik er één zag..[/offtopic]

Ziet er goed uit, alleen de voorkeur van licht groen vind ik niet echt passen,

Misschien een iets donkere kleur zou mooier zijn

Wel een dikke 8

Simpel, strak, overzichtelijk

Het is inderdaad heel moeilijk, maar er moet toch een manier zijn, om dit werkelijkheid te maken

Mijn voorkeur gaan niet naar mijn eigen naam, Ik heb namelijk een team die samen werkt met het (Nog on-officiele) Bedrijf.

We willen dit uiteindelijk officieel kunnen maken, door uiteindelijk ook een kvk aan te vragen, en uiteindelijk ook onze kunsten te kunnen tonen, met een pakkende bedrijfsnaam.

Voor de uiteindelijke klant moet het goed, en betrouwbaar over kunnen komen, en als je er een kinderlijke naam bij heb, kan dit raar overkomen, en heb je dus minder kans om gewaardeerd te worden.

Dit is dus een factor, die heel moeilijk te bedenken is.

We kunnen het ook anders aanpakken, door gewoon remixen eruit te laten, en dit eventueel als Extra toe te zien, Dit heeft niet echt een prioriteit, dus kan eigenlijk dan wel uit het lijstje geschapt worden.

HEt gaat dus dan voornamelijk over design, en niet alleen over webdesign, maar ook poster, avater, wallpapers, eventueel willen we ons ook uitbereiden naar reclame borden...

Dit is dus de toekomst waarmee we ons "bekend" mee willen maken.

MVG Georgo

Ik heb afgelopen tijd ook niet meer echt geremixt, en de laatste die ik heb gemaakt is ook een jaar geleden, maar dit wil ik weer oppakken, En op ss zie je alle remixen staan:)

[offtopic]Zie dit alsjeblieft niet als reclame, dit is niet de bedoeling:)[/offtopic]

Maar ik wil er graag weer mee doorgaan, en daar is shocksounds op gebasseerd, daar kunnen beginnende dj's of juist gevoorderde dj's hun remixen laten horen, en beoordelen,

Ik heb de site toen geopend, en was ooit eerst in html gemaakt, met alleen mijn remixen erop, alleen omdat ik toen een belgiese vriend erbij kreeg die me wou helpen met php zijn we begonnen daarmee:)

Dat is waarom de remixen erbij zit:)

En dat is de reden ook, waarom Shocksounds Productions niet meer van toepassing is:)

MVG Georgo

Citaat

Hoe bedenk je een bedrijfsnaam?
    De naam die je kiest voor je bedrijf is bij voorkeur een naam die goed past bij jou, je bedrijf en je activiteiten. Je gaat de naam als het goed is lang gebruiken, een naamsverandering is verwarrend en zonde van je opgebouwde naamsbekendheid. Je naam komt op je facturen, belastingformulieren en je visitekaartje. Verschillende mensen en organisaties krijgen te maken met jouw activiteiten onder deze naam. Daarom is het van belang om voldoende aandacht te besteden aan het kiezen van een passende bedrijfsnaam. Om te beginnen, kun je jezelf de volgende vragen stellen:

Wat is de kernactiviteit van mijn bedrijf?
    Waarin onderscheid ik me van andere freelancers?

Dit is dus wat ik bedoel, het moet een pakkende naam hebben, ik moet er tenslotte straks veel mee kunnen doen,

Vandaar dat ik ook een naam zoek, die ik kan afkorten,
    zoals de voorbeeld van EAGames ( Electronic arts )

Alleen heel moeilijk dit om de factoren allemaal bijelkaar te krijgen in 2 woorden...

---------------

Ik wil hier uiteindelijk een passende logo bij kunnen maken, Het moet dus niet te lang zijn, liefst met 2 woorden, max 3 woorden...

Het is dus uiteindelijk heel belangrijk voor de toekomst, waarmee ik straks eventuele connecties kan krijgen met orginisaties...

Helaas niet nee,

Maar om een beetje zeker te zijn, is dit wel de beste oplossing, en als ze dit 24u p/d bekijken, dan zal het wel goed kunnen gaan,

Mja of jij nou een nachtdienst zou draaien, om op de servers te letten, denk dat dat ook weer een beetje te ver gaat...

En ik weet, er zijn sommige bedrijfen die dit wel doen...

MVG Georgo

- Creative Sound Development (CSD)( Maar die hadden we volgens mij al ) en ik vind dat niet klinken, en past niet

- Color Active arts (CAA) Ook dit vind ik niet klinken

- Creative arts ( Ook deze was al gezegt ) Maar ook te simpel, en heeft niet met alles temaken

Creative Moderated Music Arts (CMMA) Ook dit vind ik niet klinken

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.10 20:24:05:
    Technology past niet, wij ontwikkelen geen product, oftewel een stukje technologie..

Dit gaat hem helaas ook niet worden...

Heel moeilijk dit:p

MVG Georgo

Citaat

Netart
    InternetArt
    ArtNet
    Creativ

Nee, klikt helaas niet

Citaat

TAS

Technical Art Sound

Technical waar moet ik dat voor verstaan?
    Voor de mods zeker?

TAS ( TAZZZ, Watz ter dan? ) Lol

Ik heb ook nog even na zitten denken, maar geen van de dingen die ik bedacht hebt, komen ook in het rijtje voor..

LTBC? Lol, L to be C is inderdaad wat lang, en ook niet echt een bedrijfs naam.

Creatiors? Dit soort creatieviteit ken ik niet:p en Ik moet ook een afkorting hebben:p

Creativestyle klinkt nog steeds te kinderlijk:)

Creativestylez is te kinderlijk bij mijn doen.

AlwaysCreative is een beetje bazig, zoiets van... Kies mij of..

C-Company lijkt heel erg simpel, en Uberhoupt de naam Company is niet echt mijn ding,

Toch bedankt:)

Ja, want je ziet het, Youtube lag eruit, en ongeveer 80% van de website's die videoclips heeft, daar zit youtube tussen, dus anderhalf uur, hadden al die website's geen videoclips..

Zo'n fout moet gewoon niet kunnen gebeuren, lijkt mij,

Dan zou er inderdaad zoiets moeten komen wat ernst & Young nu proberen zijn,

Dan ben je meteen van dat probleem af,

Maar er zit altijd wel een addertje onder het gras, want ook dat kan fout gaan..

Citaat

Webdesign's, Logo's, Wallpapers, Albums, Apps, Scripts, Mods, Remixen(DJ) & co xD

WLWAASMR & Co? lol

Creativewebdev komt wel in de buurt, naar ook weer net niet de betekenis van ook muziek,

We gaan wel de goede kant op:)

EDIT

@ Superior, Hier zit ik dus ook mee, het is echt moeilijk om een bedrijfsnaam te verzinnen, die alles toepast, en ook nog eens in een afkorten moet kunnen komen,

Maar ik laat me hersens goed werken, en ben hard aan het nadenken~!

haha, nice try,

AOS ook wel leuke afkorting, maar dit lijkt meer over echt alleen muziek te gaan, en we hebben bijde, dus ik kan dit ook niet gebruiken,

Bij sommige via msn heb ik net me twijvels, maar ik ben echt op zoek naar die ene...

Misschien moet ik even op andere website's gaan kijken & Vragen,

Ik hoop hier natuurlijk wel de geschikte naam te vinden:)

MVG Georgo

[offtopic]Maar dit willen we graag niet in de naam hebben, omdat we dit momenteel te kinderlijk vinden, en we nu wat ouder zijn dan 15 XD
    [/offtopic]

Dit is ook net iets te ( Kinderlijk )

Ik heb shock toen genomen toen ik 14 was, zonder benul dat het eigenlijk heel kinderlijk klinkt,

Nu ben ik eenmaal bijna 20, en zoek dus een goed, pakkende, professionele naam die wel goed klinkt dus..

Waarmee ik ook zeker 10 jaar vooruit kan..

Dus liever geen shock meer, ook al blijven shocksounds & Creativeshock nog wel bestaan, dit klikt gelukkig niet zo kinderlijk, maar wordt na een tijd ook weer veranderd:)

MVG Georgo

Klopt, ik vind dat wel een leuke naam, maar niet zo orgineel, ik heb dit domein naam alleen genomen, voor de designs van shocksounds.nl

En shocksounds.nl is voor remixen en dergelijks,

Portoshock moet als mijn portfolio gaan werken straks..

Dat zou een hele goede conclusie zijn,

Het was inderdaad nog op het nieuws geweest dat google, nu ook google.cn ofzo nu toegankelijk had gemaakt voor europa, Maar zal dit ook met youtube gebeurd kunnen zijn?

MVG Georgo

EDIT:

Net even gelezen. en dat is wel grof dan, dat china dit heeft laten gebeurden..

Citaat

Gisteren werd duidelijk dat enkele Internetgebruikers in Chili en Californi?een verbinding meer konden leggen met Facebook, Twitter, Youtube en Falunggong-gerelateerde websites. Uit onderzoek blijkt dat dit door de Chinese infrastructuur werd veroorzaakt die het verkeer voor deze websites naar niet bestaande bestemmingen omleidde.

Het moet het wel zijn, maar dat zoiets kan gebeuren dan?

En ze hebben het alleen over Chili en Californie, en niet over nederland, Maar wij hadden er ook last van, net 1,5 uur

Citaat van Ferhatje

Hebben jullie zelf al enkele idee?

We zijn al 2 dagen bezig, maar ik weet op het moment helemaal niets te vinden/bedenken.

En de crew heeft ook op het moment geen idee.

MVG Georgo

EDIT:

Iets met Arts erin is wel mooi in de naam denk ik, maar dit is een beetje de voorbeeld van Electronic arts.

Dus ik zou het echt niet weten...

Beste CPers,

Ik heb nu al 5/6 jaar bijna de naam:

SSP [ Shock Sounds Productions ]

En de reden dat we een andere naam willen is, omdat er veel geklaagd wordt over de SS in SSP, omdat dat met de geschiedenis te maken heeft van hitler.. **Zucht**

Maar nu, die aantal jaren verder, zoek ik een nieuwe bedrijfsnaam..

SSP is namelijk niet meer van toepassing wat we in die jaren hebben gedaan.

We maken nu voornamelijk:

Webdesign's, Logo's, Wallpapers, Albums, Apps, Scripts & Mods

[offtopic]Remixen heb ik weggedaan, dit is niet een belangrijke factor[/offtopic]

Nu zoek ik alleen nog een pakkende naam, die ik ook als afkorting kan gebruiken, en een beetje professioneel is.

Net als EA ( Electronic arts ), SSP ( Shocksounds Productions ) Enz..

Hebben jullie enig idee voor me?

Ondertussen ben ik met me crew bezig met een naam, maar we komen er momenteel totaal niet uit..

[offtopic]Het moet wel te maken hebben, met de bovenstaande categorieen die ik net gegeven heb, en het liefst een naam die ik kan afkorten:)[/offtopic]

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp:)

MVG Georgo

EDIT:
    Misschien ook handig om te weten dat ik voornamelijk shock gebruik,
    Maar dit willen we graag niet in de naam hebben, omdat we dit momenteel te kinderlijk vinden, en we nu wat ouder zijn dan 15 XD

[offtopic]Shocksounds.nl, Creativeshock.nl, Portoshock.nl[/offtopic]