Posts by Georgo

Ik heb dit in een uurtje gedaan ong, maar het ging erom hoe het de overgang was van de layout,

Content ben ik zelf niet echt bij mee, dit ga ik dus ook veranderen,

Menu, mag misschien inderdaad wel wat kleiner, maar dit heb ik zo gedaan, om de categorieen goed te houden..

Als ik hem zelf een cijfer zou geven zou ik metzelf een 6 geven voor de layout:)

[offtopic]En, btw, Hier zit teminste een beetje effect in;)[/offtopic]

MVG Georgo

Edit: Het is inderdaad haalbaar om hem binnen een half uur af te hebben:)

En het is leuk voor slechtziende XD

Ben nu ook bezig om het wat mooier te maken, en dan geef ik hem wel weg ofzo, Moet degene hem wel slicen enzo, als iemand die layout wil hebben...

Heey cpers!

Ik had niets te doen, en dacht..

Laat ik een gaming layout maken,

Het moet iets zijn voor een Verkoop een review site, dat dus games introduceerd,

Wat vinden jullie ervan?

Hier een voorbeeld:

Vernieuwde versie:):

Bij deze heb ik hem verbeterd met kleinere menu en betere content:)

Graag een cijfer van 1 tot 10:)
    En eventuele opmerkingen/ meningen welkom!

MVG Georgo

Superior!, Kijk met jou kan ik praten!

Gewoon vanaf 0 beginnen, waarom doet niet iedereen dat, Eerst leren dan proberen!

Netjes gemaakt, layout ook geweldig!

MVG Georgo

Zoek naar tutorials, Waarbij je bijvoorbeeld Wallpapers kan creeren,

Of Speel meer met de effecten in Photoshop, paintshoppro, wat je ook gebruikt,

Probeer meer effecten te gebruiken in je texten, Dit komt niet mooi over voor een klant,

Ik geef je tips, en ik geef je commentaar op de afbeelding, om jou alleen te helpen...

MVG Georgo

[EDIT]

Oké sommige zijn legaal, maar heel veel niet..

Leuk, maar wat ik al eerder zei: Dit zijn plaatjes die bijelkaar geplakt zijn, niets bijzonders aan, de moeite niet waard, niets is zelf gemaakt.

Je hebt een plaatje van "VUZE", Bittorrent en nog een button waarschijnlijk bij iconspedia gehaald

Een paar verschillende fonts gebruikt, en klaar?

Is dit dat te verkopen? Nee!

Geef me 2 minuten, en ik heb dit nog mooier gemaakt.

Sorry, maar dit is niets.. Helaas..

MVG Georgo

Dit zijn plaatjes die bijelkaar geplakt zijn, niets bijzonders aan,

Hier zal je geen geld voor krijgen, zelfs beginners kunnen dit nog beter..

Ik zou meer werken met effecten, en voornamelijk de text,

Verder zou ik het hier ook niet over torrentz hebben,

Is illigaal en mag dus niet, ook niet in image vorm:)

MVG Georgo

Creative art development, vind ik te lang, en ook niet klinken

Art development is niet echt van toepassing wat ik zoek,

Exploding pixels, vind ik te kinderachtig:)

MVG Georgo

Dat was mij nou presies de zelfde vraag,

Ook dat er in één week gewoon 6 of 7 topics ervoor geopend zijn?
    Dan zou ik zelf ook zeggen, waarom niet verwijderen, ipv alleen sluiten?

MVG Georgo

hmz.... zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt iniedergeval,

Wel een paar keer lichten ( Gewoon licht in huis )kapot gemaakt, door er 1x goed naar te staren,

Zal wel toeval zijn geweest hoor, mja na 4x, begin je jezelf wel aftevragen wat er nou presies gebeurd:p

Ultrafox , klikt opzich goed, alleen die fox, klinkt me niet echt overtuigend,

Sound productions vind ik te simpel

sound web art dev vind ik niets:)

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.03.10 09:52:24:
    Deze spreken me tot nu toe aan, Maar ook hierbij zoek ik de nog net iets betere naam.

-InnoZone (IZ)( Ik vind dit een rare naam, maar wel wat hebben, maar spreek me nog net niet aan )

-Creative arts (CA)( Hier ben ik hard over aan het twijvelen, maar vind hem net niet goed genoeg )

-Ultrafox (UF)( Totaal andere naam, maar vind het wel wat hebben, maar ook hier zoek in nog de net iets betere voor )

Ik weet dit soort dingen, en ik vermijt het ook liever..

Maar het is niet de "Bedoeling" dat ss nu wordt gezien als dat..

Ik heb ss als Shocksounds zo is het, jammer dat het toevallig zo is, maar het is toch mijn bedoeling niet dat ik het als dat uitdruk?

Of wel soms?

Ben ik nu ineens een nazi?

Omdat ik ss in me naam heb staan?

Dus alles was de afkorting heeft naar ss, is meteen kwaadaardig?

Je maakt alles van boos tot erger.

En ik maakte die opmerking, omdat je me alles tegen praat.

Tuurlijk bedoel ik het niet zo, ik bedoel ss als shocksounds.

Maar zoals je ziet, heb ik uit respect daarvoor, meteen de naam geweizigd, omdat het mij eigenlijk eerst ook niet opgevallen was dat het zo uitgedrukt werd..

Ik hoop dat hier hier een beetje begrip voor hebt, en me niet meteen uitkotst als nazi ofzo, wat dat bedoel IK TOTAAL NIET!

MVG Georgo

@ joshua, Ik was aan het typen toen ik pas jou bericht zag..

MVG Georgo

[offtopic]Lol, lekker boeiend:p ss.nl staant voor shocksounds
    En of mensen het er mee eens zijn of niet, we leven nu in het heden, en niet in het verleden..

Mja, ik zal het maar is veranderen hoor, daarom dat ik voor SSP een andere naam zoek:)[/offtopic]

Ik weet daadwerkelijk wel wat ik gezien heb of niet,

Mja, ik wil hier niet meer op doorgaan, geen zin meer in.. ben moe, haat dit soort discussies...

Verder ik blijf op mijn standpunt, en vele mensen zullen het hier mee eens zijn, en velen niet, zo zit de wereld in elkaar, zo zitten wij inelkaar..

De ene gelooft in de hemel en hell, de ander niet,

De ene gelooft dat hij kan vliegen de ander niet|-)

Daarom dat dit discussies heet, en daarom dat er forums zijn..

The only truth is your own.. Nobody else knows whats behind that fact..

En ik heb er al 10 jaar over na zitten denken, en er zullen sommige dingen niet waar zijn, maar ik weet dat bvb van mij schouderklopje van me opa, dat dat zeker waar is..

En dan kan je me geloven of niet, dat is jou zaak:)

I,m done here..

Greetz Georgo

Ow, ja want ik heb het namelijk nog nooooit gehad, en dacht dat dit misschien nieuw zou zijn, en omdat iemand het er vorige keer over had, toen dat het in firefox geintergreerd was...

Dus vandaar:p

MVG Georgo

Een tijd geleden, hadden we een topic over firefox die google beveiliging had,

Nu zocht ik een plaatje op en kreeg dit:

Zeker nieuw dit? dat ze ook gewoon op google zelf dit soort security hebben?

Of licht het nou aan mij, en is dit al een tijd zo?

MVG Georgo

**Zucht**

Er zijn toch veel mensen die dit soort praktijken waarnemen,

.. Moeilijk uit te leggen zonder voorbeeld...

En zijn ook veel programma's gemaakt over dit soort dingen..

Net als ghost wisper, klikt raar, maar delen ervan zijn waar..

Ik zal is even spitten op het internet, want ik wil wel een conclusie trekken hierover.. en ik het ooit is gevonden op internet...

MVG Georgo

pff.. zosnel even niet te vinden, maar ga hier werk van maken...

BTW, waarom zou ik eigenlijk, Ik vind dat het zo is,

Jij niet... Jammer dan 8-)(xD)

MVG Georgo

Het lullige van dieren is dat dieren niet kunnen praten, misschien hebben zij die krachten ook wel?

Dat kan je namelijk niet weten, omdat je niet met dieren kan praten...

Er zitten wel factoren tussen, dat je hersenen het een en ander aanmaken, maar er zijn ook conclusies getrokken, dat het daadwerkelijk wel kan,

Mja, dat is echt een ding wat je ooit ( hoopelijk ) zelf is gaat ondervinden.

Citaat van stan

zelfbedrog is het immuunsysteem van de psych?

81% van de Nederlanders geloofd dat hij bovengemiddeld is. Je houd jezelf voor de gek. En natuurlijk begrijp ik dat sommige mensen van jullie leeftijd de complexiteit van de hersenen niet begrijpen.

Ik vind dit een beetje een lullige uitspraak,

Er zijn dingen die de ene meer kan dan de ander,

Je hoeft hier niet meteen voor te weten hoe hersenen werken,

Het kan zijn dat er een beetje gespeeld woord met de dingen die je ziet, maar veel kan er ook van waar zijn..

Hoe kan het zijn, dat je bijvoorbeeld dromen hebt, waarbij je een beetje toekomst zien, en 3 maanden later, zie je presies het zelfde, en is dan een soor deca fu prinsiepe,

Het kan allemaal, en als je er niet in gelooft, zal je het ook nooit begrijpen, wat mensen wel kunnen zien, wat andere mensen niet kunnen zien...

MVG Georgo

Daarom moet je het 1x beleeft hebben, mensen die het niet beleeft hebben, geloven er automaties niet in..

Daarom moet je er openhartig voor zijn, probeer het te uiten,

Misschien lukt het je, misschien niet..

Dit is echt maar voor een bepaalt aantal mensen te doen,

en dat kan 1 op de 200 zijn, ik weet het niet, maar er zijn er niet heel veel van..