Ik zal is kijken, of ik er meer kleur in kan gooien, vind hem zelf ook nog net wat aan de grijze kant,
Misschien ook wat meer plaatjes erbij doen>?
Ik zal is kijken, of ik er meer kleur in kan gooien, vind hem zelf ook nog net wat aan de grijze kant,
Misschien ook wat meer plaatjes erbij doen>?
Met shocksounds ben ik ook heel lang bezig geweest, bijna een week alleen al voor het bedenken ervan, en ander halve week voor de design,
Ik denk dat ik daardoor een beetje moe ben geworden XD
Mja, rustig aan komt het wel weer terug:)
Mooi, want ik ben een beetje ideeeloos geworden (xD)
Misschien maar is tijd voor vakantie:p
Mja beter om te horen, dat het niet helemaal weg is..
MVG Georgo
Heey Cpers!
Na wat goede commentaar, heb ik het nog een keer geprobeerd, Deze is totaal anders dan de andere,
Hoop dat jullie deze wel wat beter vinden dan de andere kwa kleuren basis, en indeling,
Ik ga er nog meer maken, met Betere logo, En de login erin enzo,
UPDATE ( Header en wat kleine aanpassingen
Paar kleine aanpassingen, die toch weer net iets beter zijn dan de vorige:)
Hier heb je de aanmeld scherm
Dit is de pagina, als je je wilt aanmelden:)
Versie 3 met inlog venster en lichter achtergrond
Ben benieuwd of hij daardoor mooier is geworden?
Laat de reacties maar weer komen!
MVG Georgo
[offtopic]Als deze niet goed is, ga ik op vakantie en neem een maand vrij:)[/offtopic]
Weetje, ik begin wel weer overnieuw, ik heb al een idee in me hoofd, waar jullie misschien ook blij mee zijn, en ik denk in sommige punten, dat dat gewoon een kwestie van smaak is..
Logo zal ik denk ik wel weer gebruiken...
Bedankt voor jullie feedback, zal er wat mee doen:)
MVG Georgo
Oke, ik geef het op, Wat is DE nieuwe layout dan?
Ik probeer juist iets anders te doen dan andere,
Ik probeer een layout uniek te maken, maar hoe moet ik dit dan aanpakken?
Hoe maak ik dan een mooie unieke layout, die van shocksounds was zogoed als uniek, maar zelfs daar ben ik nog niet blij mee, ik wil iets heel unieks maken, waar geen flash bij te pas komt iniedergeval..
Kleuren zijn goed neem ik aan: Zwart, grijs oranje..
Indeling klopt blijkbaar niet?
Het ziet er ouderwets uit? niet modern?
Hoe anders moet ik het maken dan?
Is de logo wel goed, of juist niet?
Is die balk niet mooi met die BF tank erop?
Is die menu te? Teveel effect in de menu?
Wat vinden jullie er niet mooi aan dan?
Welke effecten moet ik weglaten?
Give me more advice, i need more advice!
Is de logo wel goed, of juist niet?
Is die balk niet mooi met die BF tank erop?
IS het de lettertype?
Ik ken jullie ook niet zo:p meestal geven jullie ook meer advies..
En misschien ben ik wel toe aan vakantie XD Telang aan die shocksounds layout gewerkt...
MVG Georgo
-------------------------------
Is dit misschien beter dan ofzo? minder effect, minder druk?
Ik zou het echt niet weten....
Heey cpers,
Na wat commentaar te hebben gehad, over me vorige layout, ben ik aan een nieuwe begonnen,
Deze ben ik ook nog niet lang mee bezig geweest, En heb dus ook alleen de header en menu zo goed als af..
Nou vraag ik jullie weer wat jullie ervan vinden:
2e voorbeeld?:
Hier heb ik de effecten wat meer uitgehaald, en de menu wat anders gemaakt, ook heb ik de kader achter de tank laten uitlopen
Hier een voorbeeld:
Effecten zoals schaduw enzo komen er later pas op, dus nu is het nog een beetje 2D:)
Ben benieuwd, morgen ga ik verder om de content te maken, en misschien hebben jullie eventueel tips:)
MVG Georgo
Banditi is illigal here, I think that we dont have this for you,
Same will be for crimeclub,
Goodluck with finding the script:)
Greetz Georgo
Wat willem zegt,
Had je hiervoor nog leden gehad, dan had de schade vergoeding nog wat groter geweest, omdat je leden dan niet op dat moment online konden komen
http://www.leejoo.nl/java/alerts/leeftijd_toegang.htm
Heel makkelijk in javascript te vinden:)
MVG Georgo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.10 14:22:16:
Bij mij doet hij alleen raar, maar is zo te fixen denk ik:)
Dat zowiezo, Begin eventueel met een draaitafel bij de mediamarkt,
1x mixer 300 euro + 2x draaitafel 400 euro ( 1x = 199 euro )
Traktor = Presies zelfde programma als Virtual dj, ik heb hem geprobeerd, en bagger, bagger en nog eens bagger.
Dan kan je het beter bij flut Virtual DJ Houden:)
MVG Georgo
Reason ( Propelorhead ) = Volgens mij 1500 euro? + uitbereiding 1000 euro = 2500 euro
Je hebt van reason nog 3 uitbereidings pakketen, van bijelkaar 2000 euro, dus dat is 4500 euro:) Duur genoeg?
Fruityloops = 500 euro?
MMM ( Magix musix maker )= 400 euro?
virtual dj = 100 euro?
-----------------------------------
Hmz... propelorhead heeft zijn prijzen drasties omlaag gegooit,
Voor reason ben je nu 500 euro kwijt, + paar uitbereidings pakketen zit je op de 1200 euro,
Alles bijelkaar zal je op 2000 hooguit zitten:)
CitaatReason Premium Edition | 499.00 EUR.
Reason Premium Edition gives you the award-winning Reason version 4 together with the four Hypersampled ReFills?Reason Drum Kits, Reason Pianos, Abbey Road Keyboards and Reason Electric Bass sound libraries. All at a great price.
CitaatRecord | 279.00 EUR.Welcome to Record, Propellerhead Software's brand new recording software. Record gives you unlimited audio tracks, world class effects and mixing gear, and a whole new take on music recording. With an intuitive, straightforward interface and a hands-on approach to capturing performances, Record was designed for musicians - not audio engineers. This is recording done right.
CitaatReCycle 2.1 | 229.00 EUR.Cut, create, convert and compose with ReCycle. The ultimate toolkit for loop and groove fanatics. Everything you need to make music is included in the package: the ReCycle toolkit gives you ReCycle 2.1, Reason Adapted version 4 and an hour-long tutorial from ASK Video to help you get started in no-time.
Refills ( Meer opties )
CitaatReason Studio Combo Bundle | 249.00 EUR.
The Propellerhead Studio Combo bundles the four Hypersampled Reason sound libraries?the Reason Drum Kits, Reason Pianos, Abbey Road Keyboards and Reason Electric Bass ReFills?in one small package, at a price you can afford. The Studio Combo includes six DVDs and all four ReFills come in both 16 and 24 bit versions.
CitaatReason Abbey Road Keyboards ReFill | 199.00 EUR.The classic instruments. Recorded with the original mics. In the original recording room. With the original equipment. This is Abbey Road in a box.
CitaatReason Rhythm Combo Bundle | 149.00 EUR.
Good things come in small packages. The Propellerhead Rhythm Combo bundles the Reason Drum Kits and Reason Electric Bass ReFills into one package at a great price.
Je hebt niet echt gratis dj mix sets,
En als je iets wil mixen, dat moet je Magix musix maker, fruityloops, of basemaker hebben,
Mja dat zijn allemaal betaalde, of je moet er een trail voor zien te krijgen..
MVG Georgo
Ik zal morgen is kijken, of ik er meer tijd in ga besteden.
En iFrooz, ik weet wel hoe ik layouts moet maken hoor:)
Alleen zoals ik al zei, ik heb deze in 1 uur gemaakt, korter zelfs,
En wat wil je bereiken, als dit uiteindelijk een gratis layout wordt? Ik heb 1000x ergere layouts gezien, die ze uberhoupt proberen te verkopen:p.
Mja ik denk dat ik morgen ga beginnen aan een mooiere versie, en die dan uiteindelijk wel ga verkopen, met meer man uren erop natuurlijk:)
Bedankt voor jullie meningen + Cijfers;)
En ja, ik weet dat jullie beter van me gewend zijn, dus ik zal morgen weer is me best doen:) verwacht dan alleen niet dat ik hem gratis ga weggeven...
MVG Georgo
Je hoeft er niet meteen mee te gaan, als of het een lachertje is, Sommige mensen vinden dit wel een belangrijk onderwerp
En als jij als grapje gaat zeggen, Whoe, ik zie een witte spook, help..
Dan vind ik je zwaar kinderachtig en onprofesioneel bezig zijn...
Buitenspelen, doe je maar ergens anders, of in een andere topic,
Niet in deze, sommige mensen hebben hier behoeften aan, en daar moet je gewoon niet mee spotten...
Klaar, Punt, Uit...
MVG Georgo
Klopt, maar onthoud, dit heb ik in 1 uur gedaan, als ik een top layout wil maken, heb ik minstens een week nodig.
Ik zal is kijken met arial kijken.
Skynet, ik zou van jou graag een keer een layout willen zie, ik zie jou altijd commentaar geven, maar ik heb er nog nooit een vaan jou gezien
dit bedoel ik die kwaad ofzo, maar ben gewoon benieuwd.
Is er eventueel een voorkeurvior een soort font ?
Mvg georgo
Ow, ik dacht dat de 2e layout beter zou zijn, hierbij heb ik de menu kleiner gemaakt, en de indeling wat beter gemaakt..
Maar ik zal kijken wat ik kan doen
Mvg georgo